maandag 9 augustus 2010

Snel kaartje

Hallo allemaal,

Ik was vanmorgen véél te vroeg wakker en kon de slaap niet terug vatten,
dus tja,.... stillekes naar beneden en snel dit kaartje gemaakt hé,hihi.



Ik had het eerst zonder tekststickers , maar vond het wat kaal dan, dus toch maar de teksten erop gekleefd.

Het mooie gehaakte bloemeke is gehaakt door mijn mama, ik heb er een blauwe brad ingestoken.
En er liggen zo van die mooie bloemekes te wachten, grote, kleintjes en in verschillende kleurekes!
Dank u mama!


Groetjes,

19 opmerkingen:

Kristel zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt Jaimie! Ziet er goed uit!
Groetjes Kristel

Jolanda Cuper zei

Schattige kaart en een mooi gehaakt bloemetje!
Dank aan mams! Moet je zelf eens doen is leuk hoor om te haken!
Groetjes Jolanda.

patricia zei

hoi jamie
wat een leuke kaart
doe je nog mee met verjaardagscandy
groetjes patricia

Bietje zei

Nou snap ik waarom jij zo gilde bij mijn hartjes en vlindertjes. Maar mams dat kan maken, dan kan jij dat natuurlijk ook. In Nederland zeggen we "zo moeder, zo dochter".

Anneke zei

Wat lief van je mama :)
Dat bloemetje is heel leuk!
wat vind ik dat toch een grappig afdrukje :) hihi
Groetjes Anneke

Sandraatsjuh zei

Haai Jaimie,

Zo dat is nog eens een vroege ochtend creatie!! Mooi!!

Oh en je mama kan haken! zucht hahahahahha

marijke zei

Hai Jaimie,
Leuk dat kaartje en dat bloemetje is ook leuk.Ik vind een tekstje hoort er inderdaad altijd wel bij.
Groetjes Marijke.

Hetty zei

Wat een mooi kaartje en je moeder kan mooie
bloemetjes haken super hoor

gr hetty

stempelfreaks zei

Wat een creativiteit op de vroege ochtend. Hij is hartstikke leuk geworden. Leuk de gehaake bloem erbij!
Groetjes Astrid

susie zei

Meiske das weer een prachtkaartje dat je gemaakt hebt !

knuffel, mama

Cheryl zei

Gosh this is cute! Great papers and coloring. That flower is gorgeous.

Ilonka zei

Wat een schitterend kaartje heel erg mooi!!

Groetjes Ilonka

Gerda Hartman zei

Wat een schattig kaartje en ik ga 's nachts altijd haken als ik niet kan slapen!

Quiltendewilma zei

Wat een leuk kaartje met het haakwerk...

marika zei

errug leuk kaartje!

groetjes,Marika

Angela zei

Hi Jaimie! This card is so CUTE!!! I love that flower too! Well done! hugs, Angela

Patricia Garcia zei

OOh cute image, and beautiful flower!!

Hugs,
Patricia

Scrapfanaat Peter zei

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bezocht. Ja ik doe inderdaad graag scrappen en ben daar veel mee bezig. Je kaart is leuk die je gemaakt hebt. ik ben volger geworden en ga je zeker regelmatig even bezoeken.

Groeten Scrapfanaat Peter

Mandy zei

Hi Jaimie, your card is gorgeous hun, so sweet and I love the crochet flower
hugs Mandy xx