dinsdag 17 augustus 2010

Veel liefs

Hallo allemaal,

Ik heb even snel dit kaartje gemaakt, want ik ben eigenlijk met een ander kaartje bezig, maar daar wil ik graag mijn kleine roosjes opdoen, maar waar zijn die toch hé...
dus ik denk dat ik sebiet eens in de kelder de dozen op zijn kop ga zetten ,hihi.

Ondertussen heb ik dit kaartje gemaakt voor de house of sketch challenge, de sketch is van hen,
Ik kreeg de foto maar niet goed van kleur, dus moet het met deze doen vrees ik.



Verder blijft het hier druk, ondertussen is mijn ventje zijn werkkamer af en is ons knutselruimte geschilderd.

Groetjes,

26 opmerkingen:

Hetty zei

Wauuw wat is die super mooi en wat
leuk dat je meedoet

gr hetty

Pierelantijntjes zei

Schattig kaartje.
Groetjes van Ester

Gerda Hartman zei

Wat een schatje weer.

Jolanda Cuper zei

Prachtig kaartje!
Heveel bloemekes heeft jou moeder wel gehaakt!?
Volgens mij heb je heel veel keus!
Groetjes jolanda.

nicolet zei

Ooh wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt jaimy!!
Groetjes Nicolet

Tamara zei

Het is een heel leuk kaartje geworden Jaimie!
erg schattig
en succes met je zoektocht naar de roosjes
xx Tamara

Riet zei

Ohhh wowww Jaimie,wat een schitterend kaartje meis.

Liefs Riet.x

susie zei

Ozo mooi dat dit kaartje is.
Dat heb je prima gedaan meiske !

knuf mama :)

Cheryl zei

Hi Jaimie! Adorable card! I love the purple and the flower is fabulous.

patricia zei

hoi jamie
wat een lief kaartje is het geworden
patricia

stempelfreaks zei

Wat een onwijs leuk kaartje is het geworden.
Groetjes Astrid & Larissa

Marianne zei

weer een leuke kaart jamie

Kaatje zei

heel leuk kaartje! succes met je huis!

groetjes,
Annika

Kristel zei

Das een prachtige kaart geworden Jaimie!

Anneke zei

Hoi Jaimie,
dat is zo lief dat kaartje!
Groetjes anneke

yvon zei

Leuk stempeltje is dit hé. Je hebt er een mooie kaart van gemaakt.
Groetjes, Yvon

Marijke zei

Hallo Jaimie,
een leuk kaartje met een leuke stempel.
Groetjes Marijke

Marijke zei

waar haal je al de energie! je blijft zo'n mooie kaarten maken ondanks alle drukte, ik bewonder het!
ook nu weer een prachtige kaart en ben al benieuwd naar die andere...hopelijk hoef je niet té veel dozen ondersteboven te halen

Anoniem zei

Ooo jaimie wat een schattig kaartje! En die kleuren zijn zo mooi :-) Grts, Cindy

Quiltendewilma zei

Hoi Jaimie... dit zou ik nu niet kunnen. Schattig!!
:o)

Arina zei

EEN HEEL LIEF KAARTJE...
GR ARINA

Marley zei

Hoi Jaimie,

Het papier waar de stempel op is gestempelt is aquarelpapier.. omdat je met distress inkt veel met water werkt is dit wel nodig. Met de derwents zou ik zelf ook niet gauw naar dat papier grijpen hoor! Liefs Marley

Liesbeth zei

Leuk kaartje is dit geworden!
groetjes Liesbeth

Annemarie en Merit zei

Hoi Jamie,

Wat een lief kaartje schattig afdrukje. Veel succes met al het klussen en verven.

groetjes Annemarie en Merit

Debbie zei

wat een schattig kaartje en zo'n mooi gehaakt bloemetje! Super hoor!
xxDebbie

Debby zei

wat een leuk kaartje
en wat een super leuke stempel