vrijdag 27 augustus 2010

Waar eerst beginnen...

Hallo allemaal,

Eigenlijk zijn we met vanalles tegelijk bezig , moeilijk om er een vinger op te leggen,
er is ook nog naar het containerpark gereden, pfff, waar blijft een mens dat vuil halen hé, hihi.

Gisteren is er op mijn mama haar woongedeelte al één veluxraam (van de vijf) gestoken door mijn ventje,
( de foto's daarvan kan je zien op mijn mama haar blog
Ik weet wel niet juist wanneer mijn mama tijd gaat vinden om ze erop te zetten hoor!
hihi, wij dames konden enkel helpen met ...
het raam even mee omhoog houden, de leien (hebben een leiendak, geen pannen), terug aangeven,
een handdoek aangeven, want het begon ineens te druppelen, niks zwaar dus, dat deed mijn man deze keer zelf.
Ik ben best wel fier op mijn ventje hoor, hij had zelf ook nog nooit een velux gestoken en heeft het toch maar eventjes gedaan hé!!

Gisteren had ik mijn doos met handwerk boven gehaald en had me ermee in de veranda gezet,leuk met zo een regenweer,
wilde eigenlijk wel eens weten welke nr's ik nu juist had en of het bijna op was of...
dus eerst alle nr's uit de grote doos opgeschreven, dan als ik met een werkje bezig ben, steek ik die nr's apart, dus ook de die opgeschreven, en dan gaan zien welke nr's ik vanuit de Anna nodig heb, maar dat is Anchor, dus mijn handige omzettabel van Anchor naar DMC erbij gehaald en ook even op de kleurkaart van DMC gekeken, of ik niks in de buurt van die kleur had,..
dan opgeschreven welke nr's ik nog moet gaan aankopen, al zoveel kleuren en toch nog net niet die kleurtjes hebben hé,hihi.

Want ik zou graag iets uit de Anna (8, van augustus 2009) maken met kruissteek, en moest weten welke kleuren ik al heb of ze niet bijna op zijn en welke ik moet gaan kopen.



En 's avonds was ik met mijn stofjes in de living komen zitten bij mijn ventje,
ik ben al zover dat de stofjes geknipt zijn en nu alles in elkaar ben aan het zetten, met de hand hoor,
ervaren naaisters, moeten dus niet te nauw kijken, want ppff, zo met de hand naaien, ik heb daar weinig geduld voor en recht is waarschijnlijk iets anders, hihi.



Het kriebelt ook om weer iets te doen voor bloemschikken, figuurzagen, servettentechniek,...
Véél te véél hobby's , véél te véél ideeën en eigenlijk te weinig tijd ,hihi.

Sebiet gaan mijn mama en ik naar de winkel en pikken we ineens het handwerkwinkeltje mee, want we moeten allebei iets hebben ervan.

Tot later,

groetjes,

14 opmerkingen:

Marianne zei

amai, jullie zijn bezige bijtjes hé. Leuk hé al die kleurtjes borduurgaren tesamen. Ik denk dat ik ze ong. allemaal heb van dmc, de gewone dan hé, niet de speciallekes. Wat ben je aan het maken met de stofjes ? zijn het poppenkleertjes?
dat van al die hobby's herken ik hoor, zoveel keuze en zoveel ideeên, dat je niet weet wat eerst gedaan, en uiteindelijk doe ik dan niks. Dat winkeletje dat jullie gaan meepikken, waar gaan jullie dat placeren, hebt ge daar wel plaats voor ??? :-p

Kristel zei

Ja konden we maar een beetje tijd kopen, dat zou pas handig zijn!
Groeten Kristel

Thea zei

Hoi Jaimie,

Wat ben je lekker bezig, succes met alles!
Groetjes Thea

Nicole zei

Wil je eerst bedanken voor je compliment Jaimie,
Jullie zijn lekker bezig met van alles en suc6 met was nog gedaan moet worden!

Liefs Nicole

Bietje zei

Mooi gezicht he, zo'n doos met van die snoepige kleurtjes. Mijn verzameling kleurtjes begint ook aardig te groeien.
Ik wist niet dat jij ook borduurde? Ik dacht dat kaarten maken jouw passie was. Maar leuk te zien dat we dit kunnen delen.
Laat je ook zien wat je gemaakt hebt?

anja zei

hoi jaime leuk hoor
heb nog aan je gedacht heb nog een patroontje gevonden voor kleertjes tot 35cm.kunje daar wat mee??
gr anja

jopie zei

hallo bezige bij leuk al die creaties en samen ma op stap super dag jopie

marika zei

en ze is alweer met iets anders bezig zenne.Waar haal je toch die energie vandaan? (oja,dat heb ik al een paar keer gevraagt,haha)
Zeg,poppekleertjes maken gaat vlugger met de naaimachine hoor,en dat is ook helemaal zo moeilijk niet

groetjes Marika

Saskia zei

Ja altijd tijd tekort, ik ken het probleem ook.
Maar we hebben weer weekend en ik hoop weer wat tijd.
Fijn weekend.
Groetjes Saskia

Arina zei

altijd tijd te kort hihihih
succes met alles
gr arina

Riet zei

Wat ben je druk bezig Jaimie,je bent met alles te gelijk bezig.
heerlijk je moeder zo dichtbij je.
Veel succes met alles.

Liefs Riet.

Gerda Hartman zei

Zo te lezen bruisen jullie allemaal van de energie.

G-style zei

Gelukkig zijn er meer mensen die druk zijn , wij hebben het gevoel als enige in onze omgeving altijd bezig te zijn in ons huis en onze familie vraagt dan ook met regelmaat wanneer we eindelijk eens klaar zijn......ik denk nooit.....
Jullie hebben een hoop te doen ,las ik al wel in je vorige berichten, het wordt allemaal wel een stuk mooier hoor dus ga zo door !
fijn weekend , groetjes Gea

Cheryl zei

Good luck with all your crafting projects. I can't wait to see the finished results. Have a great week end.