zondag 1 augustus 2010

Wie het kleine niet eert,...

Hallo allemaal,

De titel zeg ik maar ,omdat ik op het moment niks van mijn knutselgerief of kaarsjes ofzo kan opstellen in huis, maar toch wilde ik ietsje zetten, al was het iets simpel of stoms, maar gewoon iets persoonlijks van ons, omdat wij nog nergens geschilderd hebben, voelt het nog niet geheel van ons vinden we. Dus moest ik dat even oplossen hé, hihi.

Op de schouw heb ik even dit gezet, een paar foto's van onze trouw en theelichtglaasjes gevuld met zand en de grootste ook met steentjes en dan een gekleurd kaarsje erin, brengt toch al een detailkleurtje in de living nu.



En in de keuken staat tijdelijk mijn mama haar tafel, en daar heb ik dan even een rieten onderlegger gezet met daarop theelichtglaasjes en wat schelpen.



Ik weet het, het is niet super creatief, maar toch gaf dit kleinigheidje mij al ietsje van ontspanning.

Groetjes,

10 opmerkingen:

Anneke zei

Hoi Jamie,
wat vervelend zeg dat je niet verder kan met decoreren enzo. Ik zou er ook gek van worden :)
Maar dit is zeker al een begin he ;)
Groetjes Anneke

cristel zei

het begin is er toch al wel he
grtjs

Kristel zei

Das inderdaad jammer Jaimie! Maar het begin is er!
Groeten Kristel

marika zei

nog even op je tanden bijten meisje,en dan is het helemaal jullie plekje.Wel leuk hoor,al die kaarsjes en theelichtjes

hennie zei

Je bent goed bezig Jaimie, richt je maar op die ogenschijnlijk kleine dingen, dat maakt je een tot rijk mens.
Veel liefs, hennie.

marijke zei

Jammer dat je nog niets kunt knutselen, maar je huis gezellig maken is ook een soort knutselen. En alles op zijn tijd, zeg ik maar. Veel succes!
Groetjes Marijke.

Bietje zei

Aparte haard hebben jullie. Het vakje rechts is dat voor een Mariabeeldje (geintje). Of zet je daar je nieuwste kaartje neer.
En over jouw lichtjes, zo zie je maar weer dat je heel weinig nodig hebt om het al gezellig en eigen te maken.

Gerda Hartman zei

Nog even volhouden. Straks is het echt "jouw huis".

Demi zei

Hallo Tanteke :-),
ik heb gevonden hoe het werkt haha :-)
en in het echt is het nog vele mooier ! :-)
Groetjes
xx

Cheryl zei

Great job personalizing your space. Thank you for sharing the pictures.