zondag 15 augustus 2010

Zeg het met een bloemeke

Hallo allemaal,

Bedankt voor de lieve reaties en het bekijken van mijn blogje weer!

Gisteren wilde ik graag een kaartje maken, was vol goede moed 's avonds begonnen,
maar ppfff, al snel te moe om het nog af te maken, dus dat heb ik nu pas klaar gekregen,
en natuurlijk met weer zo een mooi bloemeke van mijn mama hé!

Van vorige keren winkelen in de hobbywinkel Pipoos hadden we een volle spaarkaart en mochten iets uitkiezen.
We hebben voor deze doos gekozen,



vandaag heb ik het voor de eerste keer gebruikt, naast de afdruk en als randje voor de tekst,
ik vind het wel leuk in gebruik! Dus dat ga ik ook meer proberen in het vervolg hoor,hihi.

Ik vond geen passende tekststempel in mijn doos en ik wist dat de printer hier nog onaangesloten stond,
dus ik heb eens lief in mijn ventje zijn ogen gekeken en manlief heeft hem dan even ten velde gezet en zo kan ik toch even printen en heb ik de tekst zelf gemaakt op de computer, is ook leuk, kan je ook veel meer hé.

En dit is wat ik ervan gemaakt heb, de sketch is van friday sketchers, en ik laat het kaartje daar ook meedoen aan de challenge.



Ik heb zin om nog een kaartje te maken, dus wie weet , misschien lukt het me wel straks.

Groetjes,

18 opmerkingen:

susie zei

Hé meiske ,

toen je kaartje af was , heb ik direct, oooooo , gezegd :)
En toen ik het hier op de pc opende, glimlachte ik.
Ik vind het zo'n schattig kaartje en je hebt het weer mooi heel afgewerkt. :)

Dikke kus , mama

Marley zei

Prachtig kaartje! Leuk die chalk om de afbeelding.. xx Marley

marika zei

ooo,wat een prachtig kaartje zeg!!!Waar haal je toch de energie vandaan?
Chalk is leuk om mee te werken hé,ik gebruik het ook vaak op mijn kaartjes.

knuffel,Marika

Kristel zei

Dat ziet er weer prachtig uit Jaimie! Prachtig gedaan zo met die chalk!
Groeten Kristel

Mandy zei

Jaimie your card is absolutely gorgeous, such a cute image and pretty papers, love it
hugs Mandy xx

Myriam zei

Heel leuk kaartje en wat een schattig draakje!
Ik maak mijn tekst stempels ook altijd op mijn laptop. Zo gemakkelijk hé.
-xxx- Myriam

Marijke zei

ik zou niet weten wat te doen met die chalk, maar t kaartje ziet er wel geweldig uit!

Kaatje zei

errug leuk kaartje!

groetjes,
Annika

scraplouise zei

Mooi kaartje heb je weer gemaakt, leuk zo met de chalks geeft iets extra's hé.

gr.Louise

Anneke zei

Heel leuk die kaart! En super he om chalk te gebruiken :) Ik gebruik het ook wel eens, ik vind het super leuk om een wolkjes sjabloon te maken en dan met blauwe chalk erond te gaan :) heb je een leuke hemel aan je kaartje ;)
Groetjes Anneke

cristel zei

een heel leuk kaartje heb je weer gemaakt
grtjs

Hetty zei

Wat een mooi kaartje en ja die chalk is erg
fijn ik gebruik hem soms ook

gr hetty

Kim Piggott zei

Oh this is so very gorgeous!
Love your beautiful creation!
hugs
kim x

diane (cookiestamper) zei

very sweet! I love the pretty paper!

Tamara zei

wat een super schattig kaartje Jaimie!
Leuk hè, die chalks, ik gebruik ze ook heel vaak
XX Tamara

p.s. dank voor je reacties op mijn blog!

Marijke zei

Mooi kaartje, met leuke kleurtjes. Geeft net wat extra's met de chalks.
Marijke

anja zei

heel leuk gedaan op deze manier
liefs anja

Debbie zei

wat een mooie doos pastels!
En wat een vrolijk kaartje! Erg leuk!
xxDebbie