woensdag 1 september 2010

Appelcake + eerste schooldag!

Hallo allemaal,

Ik en de kindjes hebben gisterenavond nog even creatief gedaan in de keuken,
we hebben een appelcake gemaakt, hhmm

terwijl ons dochter de suiker, de bloem,.. in het potje schepte, keek haar broer mee op de weegschaal tot het juiste gewicht erop stond, want ja dat kan de zus nog niet hé.



En terwijl hij mee keek op de weegschaal, zat hij met de garde in zijn kom alles door elkaar te scheppen,



Zo ging het de oven in,



En zo kwam het eruit,



Vandaag was het ook de eerste schooldag terug voor beide, ons dochter gaat naar de grote school, zij gaat nu leren rekenen, schrijven, lezen,..spannend dus hé!
En herkennen jullie de kaartjes nog op de foto, die had ik in ons vorige woonst al gemaakt en vanacht op hun boekentasje gaan leggen, zodat ze hem vanmorgen vonden bij het vertrekken, amai en al de lucht werd uit mijn longen gewrongen door de dikke knuffel die ik kreeg van hen, hihi.



Verder heb ik nog geen tijd gehad om iets af te maken van mijn werkjes,
en nu ga ik met de jongste naar de winkel fietsen, we gaan lekkere verse soep maken sebiet, is er echt terug weer voor vind ik, verse soep, nog eens hhmmm, hihi.

Groetjes,

17 opmerkingen:

anja zei

ehhh is er nog taart over kom ik beslist eten maar welk recept heb jij? dit ziet erg erg lekker uit!!!
ja meid die van mij is ook weer naar schoolgegaan deze morgen.
was een drukte aan school.nu wordt het weer tijd voor het normalen leventje,niet dat hij veel zin heeft hoor.
liefs anja

Anneke zei

Wat leuk, samen kokkerellen ;)
Je cake ziet er heerlijk uit!!!
En de kindjes terug naar school, terug het gewone leventje :) En die soep, daar is het echt weer voor. Want s'avonds is het echt al kou vind ik :)
Groetjes Anneke

Thea zei

Mmmmmmmmm! Die taart ziet er heerlijk uit Jaimie. En wat leuk dat je dochter nu ook "echt" naar school gaat, wens haar maar succes van mij.
Groetjes Thea

Kitty zei

Zo dat ziet er goed uit wat er daar bij jou in de keuken word gebakken,mmmm heerlijk.
En leuk dat je dochter nu echt gaat leren maar dat gaat vast goed komen,dat worden vast goede cijfers.

Groetjes Kitty

Cindy zei

Hoi Jaimie, mmmm dat ziet er lekkere cake uit! Hopelijk is de 1e schooldag van de kids vandaag goe verlopen. Xxx

Ilse zei

njammie najammie
de kids hun eerste schooldag goed verlopen ?

Gerda Hartman zei

Die ziet er heerlijk uit. Kinderen vinden het zo leuk om samen te kokkerellen. Het is inderdaad lastig wat je nu aan moet. Het een is te koud, het ander te warm. Maar ik hou erg van de herfst. Het is mijn liefste jaargetijde. De kleuren vind ik zo mooi. Ik zit al heerlijk aan een herfststukje te werken.

scraplouise zei

Mmmmmmmmmmmmmmmm die ziet er lekker uit zeg, gezellig zo hé samen kokkerelem in de keuken. Kan me voorstellen dat voor jullie allemaal heel spannend was.

gr.Louise

nicolet zei

Nou succes op school!! En de cake ziet er heerlijk uit!!
Groetjes nicolet

cristel zei

hmmmmmmm ziet er heerlijk uit proficiat voor de keuken prinses en prins en hopelijk is het mee gevallen hun eerste schooldag
grtjs

stempelfreaks zei

Mjam die taart ziet er heerlijk uit. Is de eerste schooldag goed verlopen?
Greotjes Astrid & Larissa

martina zei

Mmmmmm lekker een stukje cake.
Je bent niet alleen creatief met schaar en papier,maar ook in de keuken zie ik.
Hé hé eindelijk gelukt mijn volger te worden.
Proficiat meid en veel plezier op mijn bloggie.

groetjes tiny

susie zei

MMMMMMM ..... EN LEKKER DAT DA WAS ... :)
Lekkere appelcake had je gemaakt meiske, ik kon er nie afblijven , het begon allemaal met een klein stukske en daarna ... tja .. mmmmm
Wanneer ga nu weer de volgende bakken .. ?? ;) of had je dit nie gezegd ?

knuffel mama

miriam zei

Dat zier er lekker uit die appeltaart.

gr miriam

Kristel zei

Ziet er goed en lekker uit Jaimie!
Groeten Kristel

Annemarie en Merit zei

Jammie wat een heerlijk taart, ziet er gezellig uit zo met z'n allen in de keuken. Veel succes weer toegewenst voor de kids vandaag op school.

groetjes Annemarie en Merit

Kim Piggott zei

mmmmmmm scrummylicious!
hugs
kim x