donderdag 9 september 2010

Crea-stilte geweest en award gekregen

Hallo Allemaal,

Dank u lieve mensen voor de bezorgheid naar mijn hoofdpijn, ik ben maandagavond met de kindjes naar de dokter gemoeten en dacht ben hier nu toch, zal het toch maar eens zeggen (want mijn mama wilde de dag ervoor met mij al naar de spoed rijden) en inderdaad zou ik dus een lichte hersenschudding hebben, dus dat behang afsteken, en ons washok schilderen , mag ik alleen maar dromen 's nachts, niet doen dus nu, hihi.
Ik voelde het zelf ook wel dat het creatief niet echt lukte met mij, dus ik heb de vorige dagen dan ook niks gemaakt, enkel rustig proberen te houden, pppff, moeilijk hoor, hihi, dus tja, rustig geld gaan opdoen dan hé!

En dit heb ik gekocht, en het Magnolia boek heb ik nog nooit eerder gezien hier, en vond hem nu ineens, dus die vind ik super!



Ik heb van mijn vriendin Marika deze award in ontvangst mogen nemen, dank u meid!



Ik moet vertellen waarom ik een blog ben begonnen, awel ik vind dat zelf een goede vraag,
want ik weet het antwoord zelf niet, ik heb al eerdere blogs gehad voor deze blog hoor,
van mijn site is deze
van mijn konijnenasiel toen is deze en deze
mijn vorige knutselblog is deze
dus deze blog was vanzelfsprekend eigenlijk,
ik blog ook gewoon graag.

Ik moet hem doorgeven aan 10 mensen denk ik , maar dat doe ik niet, ik schenk hem zelf door aan al mijn volgers, dus de gene die hem graag heeft, neem hem maar hoor en vertel ons waarom je een blogje hebt en schenk hem zelf ook door natuurlijk.

Ik voel me nu al een beetje creatief worden en ga toch eens terug proberen mijn hersenen nog meer te pijnigen, hihi.
Want binnen een paar dagen moet ik een creatie hebben.

groetjes en nogmaals dank u voor jullie lieve woorden!!

14 opmerkingen:

Kristel zei

Ziet er goed uit Jaimie! En inderdaad het Magnoliablad is super!
Groeten Kristel

Sandraatsjuh zei

Auuuw dan was je hoofd er toch niet zo goed tegen bestemd he! Arme hersentjes! Maar goed nu toch echt maar even rustig aan doen, maar dat moet met zoveel leuk leesgerei wel gaan lukken dacht ik zo!

Beterschap en rustig aan!

Groetjes Sandra

regina zei

hoi

maar goed dat je er naar hebt laten kijken!!

leuke boekjes heb je!!

gr regina

Cards by Jol zei

doe maar rustig aan nu, een hersenschudding is niet niets.
Geniet maar van het moois wat je hebt gekocht en het creatieve komt vanzelf wel weer.

groetjes jolande

Jolanda Cuper zei

Wow wat heb je heerlijk geshopt! Daar kan een mens zo van opknappen hè! Sterkte met rustig aan doen! Dat kan ik ook niet hoor!
Groetjes Jolanda.

Riet zei

Lieverd hou je nou rustig,anders heb je leven lang hoofdpijn.
Dus doet het kalm aan.

Veel sterkte.
Liefs Riet.xx

Margo zei

Doe inderdaad maar even rustig aan, eerst recupereren dan terug super-mama, super-vrouw ...
Kennen we toch allemaal wel :-)
Maar zonder dollen, je moet er echt mee rusten hoor, anders gaat dat inderdaad niet over die hoofdpijn !!!
Groetjes
Margo

scraplouise zei

Rustig aan hé doe niet teveel, gewoon lekker op de bank al die heerlijk tijdschriften doorbladeren.

gr.Louise

Anneke zei

Oei oei dat is niet zo goed he Jaimie,
rust maar goed he!
En veel plezier met je nieuwe aankopen,
en ook al kan je nog niet aan de knutsel! Blader maar eens door je nieuwe tijdschriften en doe inspiratie op! En dan ga je niet weten wat eerst te maken ;) hihi...
Groetjes Anneke

Milnie zei

doe het lekker rustig aan! geniet ondertussen lekker van je aankopen, genoeg leesvoer in ieder geval!

Hetty zei

Wat een moie spulletjes heb je gekocht, maar
doe wel rustig aan en ga maar lekker lezen
in de mooie bladen die je hebt gekocht

gr hetty

marika zei

mooi,mooi!in afwachting dat ge weer aan de slag kunt hebt ge in ieder geval genoeg leesvoer om veel inspiratie op te doen.Geniet ervan!!!
groetjes,Marika

Cheryl zei

Congrats on your award!

I hope you are feeling better.

Debbie zei

Oei wat balen van je hersenschudding, doe maar rustig aan hoor!
Ennuh wat heb je een mooie spulletjes gekocht, die kerstcollectie is ook echt super en dat stempeltje zo cool! Moet ik misschien ook maar eens gaan halen als ik weer wat geld heb...eerst sparen maar;-)
xxDebbie