donderdag 30 september 2010

Gedichtje "Angst"

Hallo allemaal,

Wij hebben terstraks vernomen dat mijn schoonvader terug is opgenomen met hartproblemen!!
Jullie kennen mij ondertussen hé, bij emotionele problemen, tja dan komt er een gedichtje uit mijn handen.

--------------------------


Angst;

Je kan het niet menen!!
Ik sta te trillen op mijn benen!

Nu ligt Voke er wéér!
Maar nu heb ook ik hartzeer.

Hiervan ben ik niet goe,
nu slaat de angst bij mij toe!

Ik wil er niet van weten,
Voke heeft niks verkeerd meer gegeten!

Wij hebben het gisteren nog zo goed gehad
en nu is het wéér van dat!

Voke, ik moet nog zoveel van u leren,
dus laat de dokters u maar binnenstebuiten keren!!

Dat je snel terug naar huis mag,
dan zie je ons terug met een lach.


Je jongste schoondochter


-----------------------------

Dit wilde ik even met jullie delen,

Dank u om het te lezen!

Als afleiding blijven we verder creatief doen natuurlijk hé.

Groetjes,

18 opmerkingen:

Christa's blog zei

Jaimie, ik hoop dat je schoonvader vul beter is, hij is nu wel in goede handen. Maar dat je angstig bent is wel normaal.
Grtjes
Christa

cristel zei

prachtig gedicht heb je weer gemaakt en hopelijk is je schoonvader weer vlug aan de betere hand
grtjs

Pierelantijntjes zei

Je gedichtje is heel mooi Jaimie. Kan me heel goed voorstellen dat je angstig bent hoor. Ik hoop maar dat het snel weer beter met hem gaat en wil jou ook veel sterkte toewensen hoor.
Groetjes van Ester

Thea zei

Hoi Jaimie,
Kan me je gevoelens heel goed voorstellen en wil jullie dan ook allemaal weer veel sterkte wensen. Denk maar zo in het ziekenhuis is hij op het goede adres.
Liefs
Thea
xxx

Hetty zei

Hoi Jaimie

Wat een mooi gedichtje heb je weer gemaakt en
wat fijn dat je zo je gevoelens kunt opschrijven ik hoop dat het snel weer beter gaat met je schoonvader
Heel veel sterkte

gr hetty

Anneke zei

wat een prachtig gedicht!
Hoop dat die snel terug beter wordt!!
Goed voor je dat je je gevoelens zo kunt afschrijven van je, heb zo vroeger ook gedichtjes geschreven als er iets ergs gebeurde. En dat doet goed vond ik
Groetjes Anneke

Cards by Jol zei

wat een mooi gedicht, je angst begrijp ik en wens je dan ook heel veel sterkte voor je schoonvader.

groetjes jolande

Gerda Hartman zei

Sterkte en beterschap met je schoonvader.

scraplouise zei

Wat een prachtig gedichtje, wens jou en je familie veel toe.

gr.Louise

Arina zei

heel mooi gedicht,
groetjes arina

nicolet zei

Sterkte Jaimy! Wat geweldig dat je je op deze manier kan uiten!
Groetjes nicolet

stempelfreaks zei

Wat een prachtig gedicht heb je gemaakt. Heel veel sterkte!!
Groetjes Astrid & Larissa

Kim Piggott zei

Thank you so much for sharing this.
hugs
kim x

Sandra's scrapsels zei

Hoi Jaimie,

Wat een mooi gedicht heb je gemaakt! Veel sterkte met deze omstandigheden!

Groetjes, Sandra

Sandraatsjuh zei

Mooi gedicht! ja klinkt raar want waar het om en voor is, dat is niet zo mooi!!

Er staat trouwens wat voor jou op mijn blog! ik zou m aar eens gaan kijken!

Marijke zei

veel sterkte en hopelijk wordt hij snel weer beter!

marika zei

dat heb je weer heel mooi verwoord,meid!
ik hoop maar dat wij later ook zo'n lieve schoondochter krijgen zoals jij bent

dikke knuffel marika

Riet zei

Heel mooi gedicht Jaimie.
Heel veel sterkte met je schoonvader.

Liefs Riet.