vrijdag 10 september 2010

Half afgewerkt memobord

Hallo allemaal,

Vandaag moest ik toch echt wel iets creatiefs doen hoor, of ik ging écht gek worden!
Dus ik dacht, laat ik mijn houtwerk boven halen en verven en in de veranda is het sneller droog.

Zo ziet het eruit in de primer gezet,



Tussen de was en droog door, heb ik het dan ook al in een eerste laag schoolbordverf gezet en ziet het er nu zo uit,



Vanavond hebben we helaas minder leuk nieuws gekregen, mijn schoonvader is opgenomen in het ziekenhuis met nieuwe hartproblemen , wij hopen allemaal dat alles goed gaat aflopen en hij snel naar huis mag !

Groetjes,

19 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Jaimie,
Oei jij kunt je echt niet rustig houden!!! Maar ben wel heel nieuwsgierig naar dit eindresultaat. Verder wens ik jullie veel sterkte met jullie paps.
Liefs
Thea
x

Tamara zei

Ik ben ook nieuwsgierig naar het eindresultaat van het memobord!
Heel veel sterkte met je schoonvader, jullie zullen vreselijk geschrokken zijn..
evengoed een fijn weekend
xx Tamara

Kitty zei

Dat word vast heel leuk je memo bord (mooi model )
Verder heel veel sterkte gewenst met je schoonvader.

Groetjes Kitty

marika zei

ben echt benieuwd om je memobord afgewerkt te zien
Ik las je mailtje over je schoonvader,veel sterkte voor iedereen en beterschap voor hem.Als er iets is bel of mail je maar he

groetjes,Marika

Kristel zei

Mooi hoor Jaimie! Heel veel sterkte met je schoonvader!
Groeten Kristel

Bietje zei

Mooi ding, leuk met kleine puzzelstukjes als magneetjes.

Cards by Jol zei

ik wil jou en je gezin sterkte wensen, dat is schtikken zeg, ik stuur veel positieve gedachten jullie kant op.

groetjes jolande

Anneke zei

Veel beterschap voor je schoonvader!
Je memobord ziet er al heel mooi uit :)
Groetjes Anneke

Mandy zei

Jaimie this is looking fabulous already.
Hope your FIL is on the mend
hugs Mandy xx

nicolet zei

Ben heel beniuwd hoe het straks is als het af is. Dit ziet er namelijk al geweldig uit!
Groetjes Nicolet

miriam zei

Heel veel sterkte met je schoonvader en beterschap voor hem.
Het ziet er nu al leuk uit ben benieuwd als het klaar is

gr miriam

Riet zei

Ohhh wat erg Jaimie,voor je schoonvader,hoop dat het mee mag vallen.
Dat zijn vervelende dingen.
Sterkte met alles.

Liefs Riet.

G-style zei

Ik begrijp dat je je creatitviteit kwijt moet , ik vind het altijd heerlijk als mensen zo creatief zijn.
Heel veel sterkte met je schoonvader !
groetjes Gea

Gerda Hartman zei

Ben benieuwd hoe je bord er uit gaat zien. Beterschap met je schoonpapa en met jezelf natuurlijk.

jopie zei

wat een leuke creatie zie uit als hij klaar is en beterschap met je schoonvader groetjes jopie

Sandraatsjuh zei

haai Jaimie,

Ja een behoorlijke wond is het zeker! de arme schat! hij ziet er inderdaad niet helemaal fit uit inderdaad! dus hopelijk doet hij dat wel weer snel want het is echt een super lieve kat!

Beterschap met je schoonvader!

Gr. Sandra

Cheryl zei

Oh no, I am sorry to hear of your father's heart problems. I hope he recovers quickly.

Your chalk board is looking great. I love that shape. Great idea!

Anke zei

Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Heel veel beterschap voor je schoonvader.
groetjes, Anke

Debbie zei

Je memobord ziet er super uit al, benieuwd naar het eindresultaat!

Nnaar om te horen dat je schoonvader opgenomen is, heel veel sterkte voor jullie allemaal en ik hoop dat het weer gauw beter met m gaat!
xxDebbie