zaterdag 18 september 2010

Het gedichten-doosje

Hallo allemaal,

het doosje is terjuist afgegeven aan mijn schoonvader (ja ik kon het niet eerder melden,want blijkbaar las hij gisteren ineens vluchtig mijn blogje, hihi, iets dat hij anders nooit doet).
Ik wilde het gedicht niet zo afgeven, en daarom in een doosje.
Mijn schoonvader is zot van postzegels,oude kaarten,.. schaken en brand af en toe ook eens graag een kaarsje, ( jaja, en dat als man, knap hé).

Ik heb een houten doosje in dolfijngrijs geverfd, vond ik mannelijk zo. (sommige hebben deze foto al zien passeren hoor, hihi)



op de bovenkant heb ik dan een foto (uit privacy weer de gezichten bedekt) uit de oude doos genomen, eyelets op de hoeken ingeslagen en dan op een stukje patroonpatroon (precies oud behang van de jaren '70 gekleefd.



Dan vanbinnen in het doosje heb ik vanboven een designpapier gekleefd en vanonder heb ik dan bruine vilt gekleefd en daarin heb ik dan 4 vanille-theelichtjes gelegd, dan het gedicht opgerold en dichtgedaan met wat lijkt op een oud gordijnkoord, dan uit een servet een schaakstuk geknipt, dat op servettenfolie gestreken, en op papier gekleefd, een eyelet erdooren mee aan het koordje gehangen.



En dan vanonder de doos de rest van het designpapier gekleefd.



Ik ben toch blij dat ik het gedicht afgegeven heb.

Aan jullie allen, nogmaals dank u voor de lieve reacties steeds!


Groetjes,

13 opmerkingen:

Cards by Jol zei

wat een mooi doosje, leuke manier om het gedicht te geven, ik ben benieuwd wat je schoonvader ervan vind.

groetjes jolande

Lia zei

Geweldig leuk gedaan jaimie, je moet er maar op komen.

Groetjes Lia

Tamara zei

Heel mooi gedaan Jaimie
daar zal je schoonvader erg blij mee zijn
Ben ook benieuwd wat je schoonvader van het gedicht vond
xx Tamara

susie zei

Heel mooi afgewerkt meiske, je hebt jouw gedicht goed verpakt.

Dikke knuffel

Jolanda Cuper zei

Heel waardevol doosje!
Leuk gedaan!
Groetjes Jolanda.

nicolet zei

Leuk gedaan Jaimy!
Groetjes nicolet

Debby zei

Wat eensuper leuk en orgineel cadeau jaimy
heel erg leuk gedaan
en erg leuk met de foto bovenop.

groetjes Debby

jopie zei

wat heb je altijd leuke creaties supper en je schoonvader zal er best blij mee zijn groetjes jopie

Bietje zei

Wat een geweldige manier om een gedicht te geven. Ik had verwacht dat je het gedicht in het doosjes geschreven had. Dus op de binnenkant zelf. Maar zo is het ook prima weer voor andere dingen te gebruiken. Dit idee ga ik onthouden.

Kaatje zei

erg mooi deze verpakking en wat goed dat je het gedicht gegeven hebt!

groetjes,
Annika

marika zei

dat heb je weer eens prachtig gedaan meid!
heel mooi doosje en allemaal leuke geschenkjes,vooral het gedichtje dan.
Daar kan hij alleen maar blij van worden,toch

groetjes,marika

Hetty zei

Wauuuw wat heb je dit super mooi gemaakt en ik
be benieuwd wat je schoonvader van het gedocht
vindt

gr hetty

Gerda Hartman zei

Wat leuk en origineel.