zaterdag 25 september 2010

Hobbybeurs geweest

Hallo allemaal,

Weer wil ik jullie bedanken voor de reacties en aan mijn nieuwe volgers , welkom!

Ik voelde me al van donderdag niet zo super, en dacht dus vandaag ook niet naar de beurs te gaan,
dacht ppff, als je er zo moet gaan lopen tussen de drukte daar, heb je er ook niet veel aan hé!
Maar toen ik vanmorgen wakker werd, vond ik het eigenlijk best jammer dat we niet gingen gaan,
dus toch maar met mijn mama besloten om te gaan, dat vond ons nicht en ons dochter wel leuk te horen natuurlijk,

Tot de tijd tot we vertrokken, ben ik nog begonnen aan de tweede pixelplaat,



ons dochter wilde het nu ook eens proberen en het lukte haar en ze vind het precies nog leuk ook,
dus ik vrees dat ik af en toe mijn pincet ga mogen afgeven.



Dan naar de hobbybeurs, wat hebben we daar gekocht,

deze hele mooie boek, Tilda with Love (stijlvolle homedecoraties en accessoires),
hoop daar eens iets uit te kunnen maken!



En ook zijn we op de stand " Crafts & things" geweest (van Elke),
zo hebben we Elke ook nog eens gezien, bij haar hebben we een stempel en lijm gekocht,
en hebben (op haar stand) ook kennis gemaakt met Kitty Franken, ik heb geen scor-pal gekocht, moet er nog eens over nadenken, alhoewal als ik zag hoe vlotjes het bij Kitty ging allemaal, maar ik heb haar boekje al en zal wel zien of ik het zo kan maken, (hihi, Sandra, dus je ziet ik heb er ook (nog?) géén hoor).
Kitty had daar wel prachtige creaties staan en Elke al haar mooie kaarten, was uitnodigend op die stand, ook de ander dames achter de stand bij Elke waren vriendelijke dames hoor!



ook bij de stand van Nellie Snellen, hebben we even staan kijken naar de demo met de dots en ik denk dat ik bovenaan de stand, kaarten van Jannie herkende, kan dat Jannie??

Ik ben nog steeds op zoek naar een vloerkleedje om te knopen met drie paardenhoofden op, voor in ons dochter haar nieuwe kamer binnenkort, ik weet dat ze het hebben van Vervaco, maar nergens te vinden, dus ik ga het nu toch maar bij ons naaiwinkeltje bestellen, maar het is best wel prijzig

Dus ik ben toch blij dat we gegaan zijn, en nu zijn we allen moe hoor,hihi.

groetjes,

12 opmerkingen:

Sandraatsjuh zei

Hey jaimie,

Leuk dat je gegaan bent joh! en wat een leuke dingen heb je gekocht!
Dus NOG geen score-pal... hihih ik doe het nog steeds met mijn liniaaltje en rilpennetje en bevalt me tot nu toe nog erg goed! en inch kan je ook zo omzetten naar Cm... Maar wie weet als ik er mee gewerkt heb dat ik dan wel anders denk hoor hahahahah maar mis hem nu nog niet!

Je bent moe maar naar mijni dee wel voldaan!

Slaap lekker en een fijne zondag!

Groetjes Sandra
p.s je dochter zo bezig.... prachtig

Marianne Schut zei

Jee Jaimie, wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt! De poppenkleertjes zien er echt super uit en hoeveel hobby's heb jij wel niet, wat ben jij super creatief zeg! Veel succes met je Hello Kitty! En wat een prachtige dingen heb je op de beurs gekocht!! Groetjes Marianne

Marijke zei

super dat je dochter ook al ah pixelen is... mijne knutselt super graag, maar ik denk dat haar geduld niet ver genoeg rijkt voor te piwelen

ik heb de scor-pal wel en ik vind het een enorm handig ding.. ik zou die doosjes en dergelijke anders nooit maken... ken mezelf ;)
het is natuurlijk weer niet goedkoop dus best eerst goed over nadenken he :) Ik heb er in ieder geval nog geen seconde spijt van gehad.
groetjes
Marijke

marika zei

haha,je kon het dus toch niet laten hé!Vast mijn schuld,omdat ik er over begon.
Leuke dingen heb je gekocht,ik wil dat boek van kitty franken wel eens bekijken.Heb zelf geen score-pall maar wel dat bord van MS,scheelt de helft in prijs en er staan veel meer rillijnen op.

Zeg,als ge niet oppast moogt ge straks al uw hobbymateriaal met die kleine delen

groetjes,marika

Carla zei

Hoi Jaimie,
Je hebt weer een gezellige dag gehad. Leuk om zo heerlijk in een 'snoepwinkel' te lopen van allemaal hebbedingetjes he. Je hebt in ieder geval leuke dingen gekocht. Veel plezier ermee!

Groetjes Carla

Lynne zei

Hi Jamie

Thanks for all the lovely comments you have been leaving me. They are much appreciated. You are very clever. Look at that doll - it looks fantastic. I made some dolls clothes a few years back but they weren't recycled. These are great. I don't know why your needle would break. Was it the right weight of thread? Anyway, I've been by a few times so I will be keeping a watch on what you are making.

Lynne.x

Jolanda Cuper zei

Heerlijk zo'n dagje erop uit!
Ik vind dat ook altijd weer genieten!
Groetjes Jolanda.

Kristel zei

Dat ziet er weer prachtig uit Jaimie! Leuk om zo met je dochter bezig te zijn!
Groeten Kristel

Mascha zei

Wat leuk om je hobby te kunnen delen met je dochter.
Groetjes Mascha

Mandy zei

Love the look of your new book Jaimie and your daughter looks so sweet sharing your hobby
hugs Mandy xx

Kim Piggott zei

Oh it is so great that your daughter can share crafting with you!
Love your new book it looks fabulous!
hugs
kim x

Margo zei

Ben ook naar de beurs geweest vandaag !!!
Ben natuurlijk ook bij Elke langs geweest daar was het lekker druk :-)
Heb het boekje nog niet gekocht, heb ook nog geen score-pal maar ga me er wel eentje aanschaffen hoor en het boekje haal ik nog wel bij Elke, hoop dat ze het nog in de winkel heeft maar dat zal we l!
Groetjes
Margo