vrijdag 17 september 2010

Houten fotokadertje(s)/bakje(?)

Hallo allemaal,

Dank u lieve mensen voor jullie leuke reacties weer!!

Vandaag heb ik dit houten kadertje geverfd in de zandverf en dan verderr versierd, zelf ben ik er niet zo content van,
maar ik heb me wel weer geamusserd in onze knutselkelder en dat is het belangrijkste hé, hihi.
Voor de privacy van iedereen heb ik de gezichten verborgen.



Ook dit houten kadertje, is een nieuw projectje, ik heb al zolang een foto liggen waar ik iets mee wilde doen,
dus het kadertje moest eerst in een kleurtje



En ook dit is een projectje dat in een beginfase staat zo,de eerste laag verf zit erop, morgen aan verder doen.





Het andere doosje is af, maar ik moet het nog afgeven, dus vanaf ik dat gedaan heb, laat ik het zien hoor.

groetjes,

12 opmerkingen:

Milnie zei

ik vind hem heel erg leuk geworden hoor!

liefs

Marijke zei

Je bent goed bezig zeg! Met van alles en nog wat, maar wel leuk om te kijken. Ik vind het toch leuk om op je blog te kijken, zoveel te zien en altijd wel een challenge die je weer kunt bekijken, Super hoor.
Groetjes Marijke.

Jolanda Cuper zei

Jij bent echt goed in het werken met hout!
Leuk hoor! Groetjes Jolanda.

susie zei

Knap kadertje meiske !

Dikke kus

Hetty zei

Wauuuw wt heb je dit weer mooi gemaakt en
ik ben benieuwd naar het doosje

gr hetty

jopie zei

ik vind het heel leuk geworden fijn weekend groetjes jopie

Kristel zei

Ziet er weer goed uit Jaimie! Je gaat lekker he!
Groeten Kristel

nora zei

Ziet er mooi uit Jaimie!!groetjes Nora

Saskia zei

Mooi gedaan, heel origineel!

Saskia :)

Kim Piggott zei

Oh what gorgeous work!
hugs
kim x

Bietje zei

Hebben de personen op de foto nou vierkante hoofdjes van te veel TV kijken???

(geintje)

creanja zei

heel leuk! weer eens wat anders hé gr anja