maandag 13 september 2010

Memobord is af!

Hallo allemaal,

dank u voor de lieve reacties op mijn gedicht, ik denk dat het duidelijk is, dat ik hem het gedichtje mag/kan geven,
dus ik zal even denken hoe, ik weet al welke kaart, maar even zoeken op internet om het model te kunnen knippen zo.

Mijn memobod is af, het was lang geleden dat ik de figuurzaag nog eens vast had genomen,
maar ik ga het zeker meer doen, want ik vind het resultaat zelf wel leuk,
als je ziet dat het eerst een plank was, (weten jullie nog deze foto toen?)



en nu hangt het zo aan de muur. mijn bordverf was precies wel iets mis mee, het verfde niet gelijk het moest doen, dus volgens mij heeft het van de winter te koud gestaan hoor, maar ja het moet zo maar goed zijn, nu weet ik dat ik nieuwe moet gaan kopen hé, als ik nog iets met bordverf zou maken.





Allee zegt, welke kleuren heeft die poes nu, hihi, tja ik wilde ros nemen, ik had een model hoor, kijk maar ,



groetjes,

18 opmerkingen:

Tamara zei

wauw Jaimie,
wat is ie mooi geworden! En je had een prachtig model..hihi
fijne avond
xx Tamara

Jolanda Cuper zei

Wat heb je dat super mooi gemaakt!
Heel erg schattig!
Groetjes Jolanda

Pierelantijntjes zei

Hey Jaimie,
Wat een geweldig leuk memobord heb je gemaakt! Heel origineel hoor.
Het gedicht voor je schoonvader is prachtig meis. Fijn als je op die manier je gevoelens kan verwoorden. Ik hoop dat hij snel weer opknapt.
Liefs Ester

Thea zei

Hoi Jaimie,
Heel erg leuk geworden je memobord! De poes is ook een lieverdje!
Liefs Thea
x

susie zei

Hela marietje, iedere keer als ik voorbij jouw memobord kom dan blijf ik ff staan om de poessiekatto erop te bewonderen. ( plezant kleurke)
Dit is echt mooi en zo schattig !
Knap werk geleverd hoor.

Dikke kus , mama

scraplouise zei

Waauw wat heb je dat geweldig gedaan zeg en dan die poes wat schattig zeg, ik vind het echt heel knap van je, heb nog nooit een figuurzaag in mijn handen gehad denk ik niet ik zou kunnen.

gr.Louise

Kristel zei

Dat ziet er prachtig uit Jaimie! Leuk idee ook!
Groetjes Kristel

Bietje zei

Je bord is geweldig mooi. Hij lijkt mij erg grijs. Kun je er echt op schrijven en zie je het dan ook goed?

Kaatje zei

heel leuk geworden!!

groetjes,
Annika

marika zei

dat heb je weer eens prachtig gedaan zeg!Ziet er echt heel leuk uit zo,vind dat katje echt geweldig,hihi

groetjes,marika

Gerda Hartman zei

Hij is leuk geworden. En wat een mooi model.

creanja zei

dat is wel ontzettend leuk en orgineel jaimie!

Marianne zei

heel mooi geworden Jamie. ook je poppenpakje ziet er heel leuk uit.

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jaimie.

Liefs Riet.

Cheryl zei

Fabulous! What a great idea! I love the cat you added.

PS your kitty is adorable.

Cards by Jol zei

wat is je memobord leuk geworden en je model is een schatje, zelf hebben wij een rode kater gehad, ik heb een zwak voor rode katers.

groetjes jolande

Carla zei

Wat is dit memobord leuk zeg! Helemaal leuk dat de kat nog een stukje van de puzzel vast heeft. Super!

Groetjes Carla

Anneke zei

Wauw Jaimie dat memobord ziet er super uit!
Zo leuk :)
Groetjes Anneke