zaterdag 4 september 2010

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Ik zag overal al kerstkaarten voorbij komen en toen begon het bij mij ook weer te kriebelen om nog eens een kaartje te maken,
dus ben de knustelkelder ingedoken.

En dit is mijn snel resultaat, ik heb de foto nog terjuist buiten getrokken, maar geeft toch geen mooi beeld meer precies,
ik heb op het belleke van de muts wat glitter gedaan.



verder ben ik nog steeds met mijn andere creaties bezig, maar nog niks afgewerkt hoor,

Gisteren heb ik deze chocoladecake nog gemaakt,



En vanmiddag deze gemixte savooisoep met spekjes in,



Mijn recepten komen uit boekjes, weekbladen waar ik dat uitscheur,..;en als ik dan eens zin heb om iets te maken,
haal ik mijn kastje met recepten eens overhoop en begin ik ergens aan, nu hier in het nieuwe huis, heb ik een ruimere keuken en is het weer zalig om te staan kokkerelen. En honger gekregen nu, hihi?


Mijn ventje heeft vandaag weer hard gewerkt, er zijn weer drie dakramen gestoken, dus die heeft nu grote honger gekregen en we zullen hem eens een lekkere biefstuk met kroketjes geven nu!!

Groetjes,

26 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Mooie kerstkaart! Leuk gedaan!
Eet smakelijk!
Groetjes Jolanda.

Hetty zei

Wat een mooi kerstkaartje en de taart
ziet er weer lekker uit en je man zal
wel de soep gesmuld hebben

gr hetty

CraftyC zei

A beautiful card, she's so sweet
Clairexx

Afke zei

Hoi,
Wat een leuke en lekkere dingen maak je! En je vertelt ook zo leuk. Ik ga je maar volgen.
Groetjes,
Afke

Arina zei

wat een leuke kerst kaart zeg...
en die taart ziet er erg lekker uit
krijg je echt zin aan.
gr arina

yvon zei

Zeg, daar moet je mee ophouden hoor. Al die foto's van die lekkere dingen op je blog. Het water loopt al uit mijn mond. Maar zonder gekheid, het ziet er heerlijk uit. En je kaartje is ook een scheetje.
Groetjes, Yvon

Kitty zei

Wat heb je een leuk stempel gebruikt voor je kaart.
En ja als je al dat lekkers zie krijg ik ook wel trek.
Ook bakken is bij mij favoriet doe het helaas te weinig.

Groetjes Kitty

susie zei

Dit schatje van een kaart heb ik daarnet gezien , zo MOOI !

Die cake is allaaaang op ;)
En van die lekkere soep is er voor morgen nog een kom over. Ze 's waanzinnig lekker ! mmm .. ik mag ze uitlepelen.

Dikke kus, mama

Mandy zei

Gorgeous card Jaimie, such a sweet image you've used.
Your cake and soup look delish, don't you ever rest woman lol
hugs Mandy xx

froukje zei

Oh wat ziet die taart er heerlijk uit!
Vanmiddag naar een opendag van Niels Holgersson (http://www.nielsholgersson.nl/) geweest, dan kom je ook echt in herfst/sinterklaas en kerst stemming!
Groetjes,
Froukje

Cards by Jol zei

leuke kerstkaart en leuke stempel, die was ik nog niet tegengekomen.

groetjes jolande

Gerda Hartman zei

Wat een schattig kaartje weer. Toen ik nog kaarten maakte, begon ik altijd in de zomervakantie aan mijn kerstkaarten, het was mijn werkje wat ik altijd mee nam op vakantie. Je gerechten zien er weer overheerlijk uit. Hier is het ventje druk met tegelen van het toilet!

Tamara zei

wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt Jaimie!
En die gerechten zien er super lekker uit, ik krijg er trek van...hihi
fijne zondag!
xx Tamara

Bietje zei

Wat een prachtige kaart. Jammer dat mijn familie en vrienden niet zo'n kaartenmakers zijn. Zo'n kaartje krijg ik zeer zelden in de bus.

Sandraatsjuh zei

Goedemorgen,

Het zonnetje schijnt, ik moet nog niet aan de kou denken van de kerst! Maar dat duurt niet zo lang meer! Een prachtig kaartje heb je er voor gemaakt!

En je eten hmmmm ziet er goed uit (voor mij veel beter dan de wortelsoep hihihiiiih)

Veel knutselplezier!

Groetjes Sandra

Thea zei

Hoi Jaimie,
Wat een geweldig lief stempeltje! Heel mooi kaartje en de rest ziet er ook weer lekker uit.
Groetjes Thea

Ilse zei

Echt een kei schattig kaartje . Amaai seg, jij ben gisteren in de kookbui geschoten zeker ,-) Ziet er lekker uit .

Marianne zei

Een mooie kaart Jamie, en de taart en de soep zien er lekker uit. Ik heb gisteren ook een chocoladecake gebakken, zo eentje die nog een beetje nat is vanbinnen.

Marianne Schut zei

Hai Jaimie, en of ik honger krijg van jouw foto's!!! hihi! Wat ziet dat er allemaal heerlijk uit! Dat zal vast gesmaakt hebben! Je kaartje ziet er ook weer super uit, heerlijk zoet en schattig! Fijne zondag nog, groetjes Marianne

Carla zei

Hoi Jaimie,
Wat ben jij lekker bezig zeg.
Is het niet een crea-werkje, dan wel iets heerlijks om te eten.
Je kaartje is hartstikke lief!

Kim Piggott zei

Oh wow what a fabulous card!
hugs
kim x

Karen zei

Bedankt Jamie! Deze kaart ziet er ook erg mooi uit! :) Fijn dat zachtte kleurgebruik! En die chocoladetaart ... mmm... ik begin te watertanden!
Knuffels,
Karen.

Riet zei

Schitterende kaart Jaimie,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

marika zei

zo'n mooi kaartje!lief stempeltje zeg.
Ge hebt precies wel veel plezier in uw keuken,pas maar op voor uw lijn zenne met al die lekkere dingen

groetjes,Marika

Debbie zei

wat een mooi kaartje! En wat een heerlijks heb je weer gemaakt, ziet er erg lekker uit!

xxDebbie

Angelwood zei

Oh my! Look at all these photos of food! I am getting hungry!! ;)

What a delightful card you have made, Jaimie! I love that adorable image! So sweet! hugs, Angela