dinsdag 28 september 2010

Nieuw poppensetje gemaakt

Hallo allemaal,

Vandaag weer te weinig tijd gehad om creatief te doen gelijk ik zou willen,
maar toch nog even snel dit setje afgemaakt, blijkbaar had ik dit t-shirtje ook eens geknipt en niet afgemaakt, dus dat even gedaan, ik heb er dan een applicatie opgestreken, die ik nog had liggen, niemand heeft hier iets met voetbal, dus kon ik het op de poppenkleren gebruiken hé.

en dan nog een kort broekje erbij gemaakt en ik wist dat de kindjes boven een zachte bal hadden liggen en vond de foto zo wel leuk, hihi.



Ik heb ook nog even mijn zaagmachine aangehad, maar de bochten maken, zal ik toch wat moeten oefenen hoor, die plank gaat nameijk niet naar waar ik wil dat ze draait.

Ik heb ook de nieuwe ottobre in huis gehaald, ik vind het wel mooie patronen, dat maakt de prijs van de boek dan weer goed, hihi.



En mijn schoonvader begon zijn kast uit te laden, en wie is daar goed mee...yep, ikke, hihi,..kijk maar...super hé!



En morgen ga ik echt aan de slag voor de oproep van Christa, kijk maar eens op haar blog!! Christa ben je niet vergeten hoor, denk enkel omdat ik het moeilijk vind, dat het mij niet zo lukt, maar morgen ga ik me eraan zetten hoor!

Groetjes,

7 opmerkingen:

susie zei

Wat een stoer setje en het staat em schattig ook !
Jij wordt nog een krak op gebied van stikken ! .. met de machine hé , hihi.

knuf , mama

Lori zei

Adorable, what a fun way to spend the day, playing with dolls, the outfit is cute and the ball looks good for a photo prop!

Pierelantijntjes zei

Geweldig leuk setje voor de pop. En wat is het een leuke foto zo met de bal erbij!
Ja, die bladen zijn meestal best prijzig maar toch staan er vaak mooie patronen in. Ik heb zelf alle ottobres en bizzkids en roospatronen gehouden die ik ooit gekocht heb. kan er geen afstand van doen, En je weet nooit voor wie ik nog eens wat ga maken.
Altijd leuk als er opruiming is bij familie.
Lieve groet van Ester

marika zei

waarwas jij toen ik nog met poppen speelde?Oja,nog niet geboren,haha
Toch heel fijn voor Illyana dat ze zo'n handige moeder heeft zeg

Mascha zei

Wat een leuk setje heb je gemaakt.
Groetjes Mascha

Marianne zei

heel leuk weer dat poppen truitje. Ook he t-shirt voor je zoon is goed geslaagd. Zelf heb ik voor mijn dochter eens een jasje gemaakt, ik vroeg me ook af of het me wel ging lukken, en het viet reuze mee. Ik was er zo trots op dat ik het nog altijd bewaar.

Cards by Jol zei

is pop vandaag weer een jongetje?
Ziet er stoer uit hoor, met zijn voetbalkleding.

groetjes jolande