woensdag 15 september 2010

Piratenkaartje

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt, hihi, Marika herken je uw lint eronder?! Dank u hoor meid!
En graag wilde ik nog een schatkaart als ondergrond voor mijn tekststempel hebben, maar die moest ik zoeken op internet en afdrukken, ggrrr, maar onze printer heeft kuren en wil meer niet luisteren dan wel, dus dat heb ik er moeten aflaten.



Verder heb ik dit houten doosje al in dolfijngrijs geverfd,



hoe het er verder moet uitzien....
hihi, vanaf ik het zelf weet, zal ik het jullie vertellen, ik weet nu ook nog maar enkel voor wie het is en wat erin komt,
misschien weet ik tegen morgen, mijn nu al halve gedachte uit te werken.


Oh ja ik wilde ook nog even zeggen tegen Margo's kaarten en scraps en Anneke creaties, ik wil graag reageren op jullie blog, maar het gaat niet helaas, ik kan geen reactie plaatsen. Maar ik kijk wel op jullie blogjes hoor :-)

Groetjes,

21 opmerkingen:

marika zei

o,echt supermooi!Moest even zoeken naar het lint,mijn kwartje viel niet meteen,haha.
Mooi stempeltje,die heb ik niet (hint,hint)
Ben razend benieuwd wat er met de doos gaat gebeuren,want met u weet ge nooit hé

groetjes,Marika

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en at ben ik benieuwd wat je van het doosje gaat maken

gr hetty

susie zei

Hé meiske , tis weer e schoontje en in 't echt is da dus nog schoner.
Je hebt weer je best gedaan !!

kusjes , mama

scraplouise zei

Stoere kaart hoor en ik ben heel nieuwsgierig wat je van het doosje gaat maken.

gr.Louise

cristel zei

hele mooie kaartheb je gemaakt en ben zeer benieuwd wat je van het doosje gaat maken.
grtjs

Lia zei

Hele mooie kaart heb je gemaakt.

Groetjes LIa

Carla zei

Wat een gaaf kaartje!
Ben benieuwd wat je nu weer met het doosje gaat doen ;o)

Groetjes Carla

Ingrid zei

Hoi Jaimie,

Bedankt voor je leuke reactie.
Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, super.
Ben benieuwd wat je met het doosje gaat doen.

Groetjes, Ingrid

Gerda Hartman zei

Wat een schattig kaartje weer. Heel benieuwd hoe dat doosje eruit gaat zien.

Tamara zei

wat een super leuk kaartje zeg!
fijne donderdag
xx Tamara

Thea zei

Hoi Jaimie,
Wat een leuk piratenkaartje!
Groetjes Thea

Cards by Jol zei

prachtig, leuk gecombineerd met het ddodshoofd en het piratenschip.

groetjes jolande

nicolet zei

Prachtig kaartje en leuk dat piratenschip erbij!!
Groetjes Nicolet

Kristel zei

Een schitterende kaart heb je gemaakt Jaimie!!
Groeten Kristel

Kaatje zei

heel leuk kaartje! Ben benieuwd hoe het doosje gaat worden :-)

groetjes,
Annika

Angela zei

Gorgeous card, Jaimie!! I do love this image! Can't wait to see what you do with that box!!!? hugs, Angela

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jaimie,leuke stempels,mooi ingekleurd.
En wat een mooi papier.

Liefs Riet.

Kim Piggott zei

Oh wow!
What a stunning creation!
hugs
kim x

Eveline zei

erg leuk !!

groetjes
eveline

Marina zei

Your card is gorgeous!
I love that Tilda and the details and colours are perfect with her.

Hugs,
Marina

Patricia Garcia zei

Wow, great creation!!

Hugs,
Patricia