woensdag 22 september 2010

Pixelhobby

Hallo allemaal,

Dank u voor de leuke reacties op ons poppensetje.
Vandaag heb ik ook al wat verder gedaan aan het trui'tje,
maar ppfff, al iets mis gedaan en recht naaien, ik kan dat precies niet meer hoor.HELP.

Dan ben ik na dat geknoei maar aan mijn hobbypixel begonnen, het zullen 4 platen worden
en het zal een tekening van Hello Kitty worden.

Voor de mensen die pixelhobby nog niet kennen, je hebt een cd waarmee je foto's ofzo kan omvormen naar pixelschema's,
hieronder zie je mijn map met de pixelschema's voor Hello Kitty te maken, op elk A4 blad staan telkens 2 schema's,naargelang de grootte van je platen, zullen de hoeveelheid schema's ook naargelang zijn.

Sorry de foto's zijn niet heel zuiver precies,



Mijn ventje heeft voor mij een handige plaat gemaakt, waar ik mijn A4 papier op kan leggen en met magneten vastleg, dan leg ik mijn pixelplaatje erop, pincet en pixelmatje erbij en je kan rechts de tekens en nr kleur pixelmat vinden en dan maar pixelen hoor. Naast de pincet zie je één pixel liggen, kan je kijken hoe klein het is!!!



Groetjes,

11 opmerkingen:

Marijke zei

ik vind het heel knap di pixel dingetjes, maar zoals eerder gezegd, niks voor mij ;)
ben benieuwd als die hello kitty af is, je dochtertje zal blij zijn :)

marika zei

da zal wel weer een heel schoon kunstwerk worden u kennende.Ben benieuwd wanneer dat af zal zijn

groetjes,marika

Carla zei

Hoi jaimie,
Het lijkt op Ministeck waar ik vroeger allemaal schilderijtjes mee maakte.
Succes met 'puzzelen'.

Groetjes Carla

susie zei

Aha je hebt je pixels weer boven gehaald, toch fijn spul om mee te werken hé..
't Zal weer mooi zijn als 't af zoals al je andere pixel-werkjes :) ik kan het weten !
kusje, mamal

Cards by Jol zei

aan dat gepriegel waag ik me maa niet, veel succes en plezier met het maken ervan.

groetjes jolande

cristel zei

nou ben reuze benieuwd maar zo lijkt het wel een beetje op ministeck dat heb ik vroeger veel gedaan
grtjs

Arina zei

knap werk hoor, is niets voor mij...
ziet er mooi uit
gr Arina

nicolet zei

Succes met het gepriegel Jaimy!
Is niets voor mij haha...
Het eindreslultaat ziet er wel altijd schitterend uit!
Groetjes Nicolet

jopie zei

het lijk mijn moelijk maar wat een gepriemel en wat een geduld moet je hebben knap van jou het is mooi geworden groetjes jopie

scraplouise zei

Je moet er wel engelengeduld voor hebben geloof ik dus niets voor mij.

gr.Louise

Cheryl zei

I can't wait to see the completed picture. Very cool. I don't have the patience (or eyesight) to do this.