dinsdag 21 september 2010

Poppenbroekje

Hallo allemaal,

Vandaag was het drukjes en weinig tijd om creatief te doen,
enkel terjuist snel even dit poppenbroekje gemaakt, mijn mama had het vestje al gebreid
(de mensen die op mijn mama haar blogje zien, zullen het vestje wel herkennen)
en nu heb ik ze een donkeren velouren broekje genaaid voor eronder, dit is voor ons dochter haar grotere pop,
en soms is die pop een meisje en soms een jongen, hihi, en nu moest het voor een jongen zijn, mag ook al eens hé.



Ik was ook al begonnen aan het trui'tje , maar de rest zal voor morgen zijn.

Groetjes,

15 opmerkingen:

Christa's blog zei

Amaai, wat een creatieve mama en oma.
Mooi voor het poppemieke.

Ik heb een oproep op mijn blog staan voor het Kinderkankerfonds, kom je even kijken.

grtjes
Christa

Marijke zei

ziet er netjes uit!

cristel zei

prachtige set hebben jullie 2 gemaakt
grtjs

Pierelantijntjes zei

Heel erg leuk gemaakt Jaimie. Het truitje wat je moeder gebreid heeft is ook super schattig. ook erg leuk is het halloween lijstje. Ik heb het zo druk de laatste tijd dat ik al anderhalve week niets geknutseld heb. Mis het nu wel hoor.
Liefs Ester

Tamara zei

Hoi Jaimie
ík heb je creaties van de afgelopen dagen eens bewonderd, en ik vind alles even prachtig
Wat ben jij toch heerlijk creatief op vele vlakken!
Fijne avond
xx Tamara

Hetty zei

Wat ziet dat en super mooi uit echt
schitterend

gr hetty

Gerda Hartman zei

Wat een leuke stoere set zo. Het vestje had ik al bij je mama bewonderd. Fijne dag vandaag!

marika zei

schoon zenne!ge begint het te leren,hihi
Past ook perfect bij het vestje dat mama usie gemaakt heeft he.
En wat vind poppemama illyana ervan?

groetjes,marika

Debby zei

wat heeft jou dochter een geluk mijn zo'n creatieve mama en oma. steeds een nieuw stelletje kleding voor haar poppen. ik vind het weer een super leuk stelletje

grt Debby

Cards by Jol zei

puilt de kledingkast van de pop inmiddels niet flink uit?
Is een leuk stelletje zo bij elkaar.
Wel handig jongen/meisje, ik wil ook wel eens een jongen zijn, als mij dat zo uit komt, ha ha ha.

groetjes jolande

Jolanda Cuper zei

Leuk gedaan hoor!
Dat zal je dochter mooi vinden!
Groetjes Jolanda.

Thea zei

Hoi Jaimie,
Een stoer stelletje, had het vestje/jasje gezien bij je moeder. Heel erg leuk gemaakt.
Groetjes Thea

Marianne zei

dat ziet er lekker stoer uit, weer leuk gemaakt Jamie. Nog steeds met de hand of heb je de naaimachine gebruikt?

scraplouise zei

Wat leuk gedaan zeg ik denk dat je dochter er erg blij mee zal zijn.

gr.Louise

Cheryl zei

This is super cute!