donderdag 23 september 2010

Poppentrui'tje!

Hallo allemaal,

kennen jullie dat, dat alles tegen gaat, dat je denkt iemand probeert mij hier iets duidelijk te maken denk ik, hihi.
awel hé...zo ging het met dit trui'tje ook zo!

recht naaien....een ramp!
als recht naaien, dan toch even leek te lukken, was de spoel leeg,
draad verschillende keren uit de naald,
tot twee maal toe een naald gebroken (kan dat zijn door slechte stofferige draad?? weet iemand dat??)
verschillende keren met de kopspelden in mijn handen gestoken,
belegdelen gingen niet meer uit de stof,...

GGGRRRR, dus ik heb het toch proberen op mijn manier dan af te werken en ben eigenlijk best fier op mezelf,
want ik heb toch iets gemaakt van onzen zoon zijn oude gilet en het is zo leuk nu naar die pop te kijken.



En nu zit de pop buiten in het frisse herfstweertje te genieten,



Geef toe, is het geen schatje?!,Hihi, niet de pop zelf, want ons dochter vond dat ze dringend een kleurtje en manicure nodig had, vrees ik.

Ook heb ik nog een stukje kruissteek kunnen doen,nog niet veel, maar elke dag een beetje is ook leuk zo.



Groetjes,

20 opmerkingen:

stempelfreaks zei

jeetje wat heb je dat prachtig gemaakt. Ik doe je niet na. je dochter zal er erg blij mee zijn.
Groetjes Astrid & Larissa

susie zei

Ist geen ferm bazeke met zijn stoere kleertjes aan ! Zooo mooi dat je dit gedaan hebt en dit met al die tegenwerkingskes hé meiske, je verdiend een pluim zenne !

Seg heb je da manneke binnengehaald want het regent nu wel hé !

Knuf, mama

Cards by Jol zei

de pop ziet er stoer uit en zal het niet koud hebben deze winter, heel mooi gemaakt.

groetjes jolande

Saskia zei

Wow... supermooi!!!!

Tja, naaien, naaimachine,... nee, dat kan ik absoluut niet!!!

Lieve groetjes, Saskia :)

Anneke zei

Zo leuk poppenkleedjes van trui'tjes die ze zelf hebben gedragen :) Ik vond dat vroeger ook altijd super :) hihi

Groetjes Anneke

Hetty zei

Wauuuuuw wat super mooi heb je dat gemaakt ondanks alle tegenslagen, En j die pixelhobby is ook een verslaving heb het jaren geleden ook gedaan is erg leuk om te doen

gr hetty

Thea zei

Geweldig!!!!!! Ook vind ik de paspop superleuk!
Liefs Thea

Marijke zei

ziet er super leuk uit
heb je met een patroontje gewerkt? en van waar haal je die?

Linda zei

Ohhhhhhhhhh wat is dat leuk gemaakt, wat knap joh. De kleertjes zijn echt super stoer.
gr linda

Marjolijn zei

Wat mooi gemaakt zeg!
Ja je hebt van die dagen...... ik had beter in bed kunnen blijvenndenk ik dan....
Wat een leuk borduurpatroontje ook!

Groetjes Marjolijn

nora zei

Nou Het is je anders goed gelukt Jaimie!!Ziet er super uit.Groetjes Nora

Annemarie en Merit zei

nou je dochter mag blij zijn met zo'n moedertje!! Echt prachtig gedaan.

Marianne zei

Goe gedaan jong, de pop ziet er echt wel stoer uit zo.

Kim Piggott zei

Oh wow such beautiful clothes!
hugs
kim x

Gerda Hartman zei

Ik vind het een heel stoer pak geworden!

CraftyC zei

Love the dolls outfit, its gorgeous. Have fun with the cross stitch, something I've not done for years!
Clairex

Carla zei

Hoi Jaimie,
Wat een leuk pakje is het geworden zeg! Echt leuk!

Groetjes Carla

Swaantje zei

..een heel lieve schatje heb je..
Super leuk kleertjes.
Dat is heel prachtig geworden..
Groetjes
Swaani

Marina zei

Wow! So sweet clothes! Gorgeous work!

Hugs,
Marina

Christel Dekker zei

Prachtig! Ik ben maar meteen lid geworden van je blog, dit moet ik toch allemaal wel even zien hoor!

Groetjes,
Christel