maandag 20 september 2010

Rood fotokadertje is ook af!

Hallo allemaal,

Weten jullie nog dat ik het houten fotokadertje rood had geverfd,
gisteren had ik dan ook al de spullen gezocht die ik erbij wilde hebben,
en onze aoon was zo lief om mij een speelgoedspin te geven,
de kader is voor op zijn kamer daarna, dus hij zijn speelgoedspin niet kwijt hoor,
ik heb de spoken uit servetten geknipt, op servettenfolie gekleefd en zo als stickers op de kader,
nog een gehaakte bloem van mijn mama erbij, brad erdoor
en nog met glitterpen de tekst erop, morgen als het droog is, gum ik het potlood onder de geltekst weg, maar nu ga ik dat niet doen, of ik heb vegen.

Zo dit het geworden, het is een foto van onze zoon 4 jaar geleden, in de zoo van antwerpen met halloween,
dan is het daar mooi versierd hoor, maar onze zoon vertrouwde dat spook toch niet, hij dacht zeker dat het zijn wafel ook wel luste, hihi.



Groetjes,

9 opmerkingen:

Liesbeth zei

O die is erg leuk geworden!
groetjes Liesbeth

susie zei

Knap gedaan gedaan zo met de fotokader.

Zoon was eigenlijk nog nie zo bang hé maar hij ging toch wel op de andere bank zitten,hihi . Maarre zeg nou zelf , het leek precies echt hé zoals dat spook daar op die bank zat !

Nog nen dikke kus, mama

Kaatje zei

erg leuk gedaan! Boo

groetjes,
Annika

marika zei

wat ontzettend leuk weer!Die krijgt vast een ereplaatsje op zijn kamer.
Zie hem daar zittenveilig ver weg van dat griezelige spook,haha.

groetjes,marika

Cards by Jol zei

wooooow, spooky!!!!!
Ziet er mooi uit.

groetjes jolande

Ilse zei

heel leuk gedaan jamie
en, nieuwe stekje al gewend ?

Kristel zei

Prachtig gemaakt hor Jaimie! En leuk idee ook!
Groeten Kristel

Marianne zei

leuk gedaan Jamie

stempelfreaks zei

Die is weer erg leuk geworden.
Groetjes Astrid & Larissa