maandag 27 september 2010

T-shirt uit Ottobre herfst 2008

Hallo allemaal,

Christel, welkom op mijn blogje!

Iemnand vroeg in een reactie waar ik mijn poppenpatronen vandaag haal,
awel sé van Christel, van Wollyonline en dames, deze patronen zijn superleuk om te maken, dus ga zeker eens een kijkje nemen en ook hier bij Gerlily zij maakt zo een mooie setjes ermee!!!

Ikzelf ben vandaag ontzettend fier op mezefl , ik weet het eigen lof stinkt, hihi, maar écht mensen, ik heb gewoon een t-shirt inéén gestoken voor onze zoon!!







Nu weet ik wel niet als er een windje komt opzetten, of hij het t-shirt nog aan heeft daarna, LOL (kwestie dat al de naaden wel goed gestikt zijn hé, want er zijn natuurlijk beginnersfouten hé),
maar het zit hem superleuk, en hij kan er nog gerust een t-shirt met korte mouwen of hemdje onder dragen hoor.
Zou ik hem nu zo ermee naar school durven laten gaan of maar als speel t-shirt voor thuis houden?!

Natuurlijk welke vraag denk je dat ik kreeg van ons dochter, " maaamaaa, kan jij voor mij ook zo iets maken?",
dus sebiet eens in de boeken zien en in de stoffenkast.

Vandaag helaas weinig tijd gehad, ik hoop morgen meer creatief bezig te kunnen zijn.

Ik dank jullie weer allen om een kijkje te komen nemen,


groetjes,

13 opmerkingen:

Margo zei

He knap van je zeg, ik zou je zoon er zeker mee naar school laten gaan, maar je dochter niet, goed kans dat de hele klas dezelfde dag nog aan de bel hangt om er voor hen ook zo een te maken !
(geintje he, doe het haar zeker maar aan ! :) )
Liefs
Margo

Cards by Jol zei

stoer shirt, daar mag je wel trots op zijn.

groetjes jolande

cristel zei

nou heel gn hoor en laat hem zelf beslissen of hij het naar school aan doet of niet maar ik vind er niks mis mee hoor heel knap gedaan van je
grtjs

Anneke zei

Ik vind je t-shirt heel knap gemaakt,
heb zo ooit ook eens een rok en een topje gemaakt en dan ben je gewoon fier op jezelf dat je zoiets kan creeeren :) En fier zijn mag he ;)
Groetjes Anneke

scraplouise zei

Super hoor!.

gr.Louise

Mandy zei

Fabulous Jaimie, you have soooooo many talents
hugs Mandy xx

Milnie zei

Ziet er goed en comfortabel uit!!

susie zei

Dat heb je weeral eens ferm gedaan meiske !! Knap werk !
En het staat kleinzoon heel goed want ik heb het in 't echt kunnen bewonderen, ik steek mijn duim in de lucht. SUPER !!

dikke knuf, mama

Debby zei

hoi hoi
nou met dat t-shirt kan hij gewoon naar school hoor. het is een hartstikke stoer shirt. heb je mooi gemaakt.

groetjes
Debby

Gerda Hartman zei

Jaimie, wat lief dat je mij en Christel noemt. En je shirt ziet er heel goed uit. Dat smaakt vast naar meer! En daar mag je zeker fier op wezen, zoals jullie in België zeggen.

marika zei

dat ziet er weer super uit hé!'t Manneke blij dat hij nu nie meer in zijn blootje moet lopen,hihi.
Ge hebt u precies nog nie verveeld de laatste dagen.Maar ja,daar hebt gij geen tijd voor ok hé,met al die hobby's;;groetjes,marika

Carla zei

Netjes hoor!

Groetjes Carla

miriam zei

Dat heb je goed gedaan ,daar kun je hem rustig mee naar school doen hoor,

gr miriam