zondag 26 september 2010

Tornado in de knutselruimte

Hallo allemaal,

Vandaag, tussen alle verplichtingen door, beetje vanalles door elkaar gedaan,

begonnen met de 2de pixelplaat af te werken,



Nu heb ik al een halve Hello kitty,



Daarna wilde ik een 3Dkaart maken, maar vond dan toch tussen mijn véle knipvellen, mijn zin niet, dus neen toch maar niet vandaag dan hé,

Mijn volgend gepland houtwerkje, de heks,



had ik door mijn schoonvader al laten vergroten en afprinten,



en heb ze ook al ineens op het hout overgezet,



En ik moet niet meer met het handzaagje werken, want mijn ventje gaf mij een zaagmachine cadeau, super hé!!



Hij had gehoord dat ik gisteren op de beurs bij iemand info was gaan vragen en dat ik had gezien hoe het werkte, maar amai die prijsklasse, dat was vééééél té véééél géld hoor, dus nu heb ik het goedkoopste van de bouwmarkt, maar dat vind ik zeker niet minder hoor!!! Maar eerst nog wat oefenen voor ik mijn heks eronder duw, whaahaa.

Dan van het hout ging ik weer naar de naaimachine, nieuwe naald erin en het werkt weer, dus ik vond nog een doos met dingen waar ik blijkbaar ooit aan begonnen ben, daar kwam ik nog stof tegen, van twee oude t-shirten , had ik een model proberen te knippen vanuit de Ottobre herfst 2008, het zal een t-shirt met lange mouwen worden voor onze zoon, als het lukt hé, hihi.
Ik vind het best spannend, want ik heb dat nog nooit gedaan en ik weet eigenlijk ook nog niet genoeg af van al die dingen, maar och ja, ik kan het dan niet laten, dat toch te proberen hé, al doende leer ik hé!

Dit is het patroon en de stof die ik al had liggen, moet enkel de mouw opnieuw doen, die had ik aan de verkeerde kant gestikt, al een goed begin hé LOL.



En nu ziet het er al even zo uit, nog steeds met de verkeerde mouw hoor,



dat zal ik morgen wel zien af te werken.

Groetjes,

16 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Jaimie,
Ik moet altijd zo lachen als ik je blogberichten lees, zo gezellig!!!! Meid wat ben je weer druk. Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn copickaartjes.
Liefs Thea

Marijke zei

jij hebt (weer) niet stil gezeten!
die hello kitty krijgt wel mooi vorm he!
wow wat een machine!

susie zei

Ferm machientje hé meiske !
Ja nu zie ik kitty tevoorschijn komen hihi. Maar dat zag ik daarstraks nog nie zenne.

Knuffel , mama

Cards by Jol zei

wat een projekten allemaal, veel succes ermee.
dat zaagwerk vind ik knap van je.

groetjes jolande

Margo zei

Wat leuk allemaal zeg !
Je bent er lekker druk mee !
Zelf een T-Shirt maken ... respect hoor !!!!
Liefs
Margo

Sandraatsjuh zei

Haai bezig bij!

Leuk die halve Kitty, wat zit het er al mooi uit... En wat een gaaf cadeau!! echt leuk!! en zoveel beter dan de handzaag!

En euhmm met dat naaiwerk zal ik het je niet na doen!! pffff klasse!

Groetjes mij

Debby zei

jeetje wat ben je toch eenbezige bij met allerlei verschillende hobby's zie je door de bomen het bos soms nog wel???
maar ik vind ze allemaal ook erg leuk
Hello kitty voor de helft af
super apparaat zodat je niet meer met de hand hoeft te zagen
en je naaiwerkje ziet er ook weer erg leuk uit
Toppie

Liefs Debby

scraplouise zei

Waauw je bent toch echt een duizendpoot wat een projecten allemaal, veel plezier met je apparaat super hoor vindt het heel knap van je.

gr.Louise

Arina zei

nou nou jij bent weer druk geweest, ik mis je kaarten wel hoorrrrrrrrrrrr.

mooie dingen heb je weer gemaakt
gr arina

martina zei

Wat doe jij veel dingen tegelijk zeg!
Ik word er al oe van als ik er aan denk.hahaha
Maar het allemaal wel super wat je maakt, je bent echt een duizendpoot!
En zo'n zaagmachine kan ik ook wel gebruiken, maar ja....beetje duur hé!

groetjes tiny

Carla zei

Hoi Jaimie,
Waar haal je de tijd vandaan om zoveel leuke dingen te maken?
Ik ben heel benieuwd naar de heks.... zal vats aan het einde van de week klaar zijn ;o)

Groetjes Carla

Marina zei

Wow! So many projects! You're a busy bee and you have so many talents... Wow!

Hugs,
Marina

Lori zei

My goodness you've been a busy bee... My daughter loves your Hello Kitty!

Kaatje zei

wat leuk weer allemaal!

groetjes,
Annika

Swaantje zei

Hoi Jaimie,
je maak zoveel mooi dingen *wow*
Het is het allemaal prachtig wat je maakt..
Ik wens je veel plezier,Jaimie
Bedankt voor je liebe berichtjes op mijn blokje..Ik was erg blij.

Ik wens je een mooi avond.
Groetjes
Swaani

Jolanda Cuper zei

Tjonge het lijkt wel een knutsel bedrijf bij jou!
Prachtig hoor wat jij allemaal maakt!
Groetjes Jolanda.