zondag 19 september 2010

Twee doosjes + een kaartje

Hallo allemaal,

Mijn schoonvader vond het gedicht mooi hoor,

vandaag heb ik 2 doosjes en een kaartje afgegeven, dus kan ik het nu laten zien aan jullie,

Dit setje van kaartje en een doosje is voor een nichtje, ik had eerst even subtiel naar haar lievelingskleuren gevraagd en heb ze geprobeerd allemaal in één doosje te gebruiken, en de stempels heb ik met de copics gekleurd, maar daar gaat nog veel oefening in moeten zitten hoor :-)

Dit is het kaartje, foto is niet zo super vind ik,



Dit is het doosje langs boven gezien, de gehaakte vlinders, zijn van mijn mama natuurlijk :-)



Dit is één van de zijkanten,



De andere zijkant,



De achterkant, en ook hier weer een servet gebruikt, op servettenfolie gestreken en als sticker gebruikt op de doos zo,
(want anders kan je een servet niet op een donkere achtergrond gebruiken hé), ook hier weer een gehaakte vlinder van mijn mama gebruikt.



En de voorkant, die heb ik zo simpel gehouden, zodat ze zelf met den tijd, misschien eens een ander kleurtje aan de bakjes kan geven hé,



-----------------------------------------------------------------------------------------------

En dit is voor mijn schoonmoeder, zij is jarig en wilde geen cadeau,
maar ja zo met lege handen binnen komen is ook maar zozo hé,
dus ik heb een houten ronde doos geverfd in amandelkleur en dan een bijpassend papier (haar hobby is naaien) erbij gedaan en dan een zak snoepspekjes erin gedaan en dan heb je toch iets bij hé.

Dit is de beginfase,



Dit is de binnenkant,



Dit is de zijkant,



De onderkant,



En zo hebben we het dan afgegeven,



--------------------------------------------------------------------

Sorry mensen dat ik nog niet bij jullie ben komen reageren, ik heb alles al wel gezien, en wéér overal heel mooi gedaan,
maar ben nu even te moe, dus aan iedereen, doe zo voort en ik kom snel weer reageren hoor!!!

Groetjes,

17 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Tjonge jij bent druk geweest!
Super Groetjes Jolanda.

Carla zei

Leuk hoor Jaimie.
Het doosje voor je schoonmoeder is helemaal super.

Groetjes Carla

Hetty zei

Wauuuw wat een super mooie creaties heb
je weer gemaakt en wat fijn dat je schoonvader
het gedicht mooi vond

gr hetty

Cards by Jol zei

jij hebt het druk gehad, mooie doosjes heb je gemaakt.
Het ronde doosje heeft mijn voorkeur, heel leuk papier heb je daarbij gebruikt.

groetjes jolande

Marijke zei

amaai amaai, idd bezige bij :p
die serviettefolie, dat ken ik nog niet...
die zijkanten van het doosje zijn echt, echt, echt heel mooi
en dat kaartje... die foto is mss niet goed, maar dat kaartje maakt de foto goed ;) echt weer heel mooi gemaakt

Kaatje zei

je bent er druk mee geweest, erg leuk allemaal!

ik heb wat op mijn blog staan voor je :-)

groetjes,
Annika

susie zei

Wat zijn je doosjes toch weer mooi !!
Je hebt het weeral klaargespeeld ! :)
Dikke knuf

scraplouise zei

Waauw je bent goed bezig geweest zeg, ziet er allemaal schitterend uit!.

gr.Louise

marika zei

tuurlijk was uw schoonvader blij met dat gedicht,wat had ge anders verwacht.
Kaartje is erg leuk,de doosjes,en dan vooral die voor uw schoonmoeder,helemaal super!!!
Ge hebt uw weekend weer goed gebruikt

groetjes,marika

martina zei

Wat een leuke creaties heb je wer gemaakt.
Geen wonder dat je ook geen tijd over hebt.
Ik ben ook druk met van alles hoor!
Dus ben ook minder op de bloggies aan 't neuzen.
En je moeder was zeker wel blij met het mooie doosje?

groetjes tiny

Kristel zei

Dat zijn stuk voor stuk schitterende creaties Jaimie!!
Groeten Kristel

Anneke zei

Hoi Jaimie,
wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt!
Zo leuk en mooi allemaal :)
Groetjes Anneke

Gerda Hartman zei

Kan me voorstellen dat een mens daar moe van wordt. Je hebt bergen werk verzet. Met als resultaat veel leuke persoonlijke cadeautjes.

Margo zei

Wat een prachtige creaties weer zeg !!!
Groetjes
Margo

Anoniem zei

het doosje was supper en wat er in zat was lekker kan daar niet afblijven dus kom maar helpen in ieder geval dank u moeke

Marianne zei

leuke kadootjes zijn dat jamie

Demi zei

Ik vind mijn doosje toch kei leuk zene !!!!!! Joepie morgen kom ik slapen! :-)
xxx