donderdag 16 september 2010

Vanalles en eigenlijk niks

Hallo allemaal,

Vandaag aan veel bezig geweest en met veel andere verplichtingen ook natuurlijk,
dus eigenlijk nog niks af geraakt, maar ik zal jullie even laten zien aan wat of met wat ik bezig ben nu,

Dit gerief is om het doosje verder af te werken, nog een paar details en dan is het klaar,
ik kan al wel zeggen, dat het voor een man is en dus vrij simpel zal gehouden worden.



En dan dit is een oude gilet (kapotgeknipt) van onze zoon geweest en die zal omgetoverd worden, (of dat hoop ik toch, hihi) tot een poppentrui.



Ook de kruissteek had ik vandaag vast, maar met ons dochter haar gebabbel naast mij, kon ik niet volgen met het telpatroon, dus na een paar steekjes lag dat snel terug opzij.

Ik heb ook voor haar een hello kitty beloofd in pixels, daar was ik ooit eens aan begonnen, dus die doos staat ook terug naast mij nu, maar nog niet aan verder kunnen doen, misschien morgen hé.

En als afsluiter weer foto's van ons katten,

Lekker bij elkaar is warm hé, schattig hé?!



En vinden jullie dat ze een kleine krabpaal hebben, maar neen hoor, kijk maar ze benutten hem perfect zo, hihi.



In de verande staan stoelen genoeg, maar gewoon samen op éne stoel gaat toch prima zo.



Groetjes,

13 opmerkingen:

Thea zei

Geweldige foto's van je poezebeesten, wij hebben er ééntje en wil altijd op schoot liggen. Succes weer met al je werkjes!
Groetjes
Thea

susie zei

Hela meiske wat zeg jij tegen mij , dat ik het rustig moet aan doen. ??
En jij ?? .. Bizzi bizzi mie..

Schattig hé hoe ze tesamen in het schapenrolleke liggen, mama-poes in de armen van haar dochter, ja soms ist ne keer omgekeerd ;)

Knuffel van mij

Carla zei

Hoi bezige bij,
Jij bent echt altijd druk met van alles en nog wat.
Leuk idee om het giletje te hergebruiken voor poppenkleertjes.
Succes!

Groetjes Carla

Sandraatsjuh zei

Jeetje jij bent lekker bezig zeg, heerlijk met van alles en nog wat! Houd je van de straat he zeggen ze wel eens hihihi

Ge-wel-dig je poezebeestjuhs!

marika zei

oo,wat een leuke foto's van de poezebeesten.Erg lief hoe ze bij elkaar liggen.
Benieuwd hoe al je werkjes eruit gaan zien als ze klaar zijn.
Ik speelde vroeger heel graag met ministeck,dus dat pixelen lijkt me ook wel wat.Maar ik durf er eerlijk gezegt niet aan te beginnen,want ja,waar laat ik dat dan weer hé.
Enne,ocharme Alexander,straks loopt da manneke in zijne blote omdat de popkes kleren nodig hebben,hihi

groetjes,marika

cristel zei

nou ben reuze benieuwd naar al je werkjes en mooie foto's van de katten
grtjs

Marjolijn zei

Zo jij bent met veel tegelijk bezig zeg!
Bennook erg benieuwd naar de Hello Kitty.
Wat een lieve foto's van je poezen, vind het zo'n gezellige beesten alleen ben ik er helaas allergisch voor..... Maar met 2 honden en een cavia en nog een pup op komst in december hebben we ook al wel veel dieren in huis :-)

Groetjes Marjolijn

Jolanda Cuper zei

Wat schattig die katten van jou!
Ik heb 2 zusjes die kunnen en zo bij liggen maar ze kunnen ook vechten! Dat vechten vind ik niet leuk maar gelukkig hebben ze nooit bloed ofzo!
Goed weekend Jolanda.

Gerda Hartman zei

Wat een dotten van katten. Helaas zul je onze dames nooit zo samen zien. Kimmy moet na ruim twee jaar nog steeds niks van die indringster hebben.

Marijke zei

hehe zalig die foto's van de poezen!
ik vind het moedig van je dat je het ziet zitten met dat pixelen... Ik heb zelf zo eens een proefpakketje gemaakt, heel egr klein sleutelhangertje, en had er toch wel erg veel moeite met om die dingetjes netjes op hun plaats te krijgen, zo klein! Ben wel erg benieuwd naar het resultaat.

Marianne zei

Wat leuk zeg die poezebeesten. ik ben al benieuwd naar het resultaat van de poppentrui en het doosje. heb vroeger ook dikwijls poppenkleertjes gemaakt, toen ons oudste klein was maakte ik soms tweemaal hetzelfde, één voor haar een een miniversie voor haar pop.

Annemarie en Merit zei

We zijn benieuwd naar je poppentruitje en het doosje, gezellig foto's van de poese beesten

stempelfreaks zei

Wat een leuke foto van je poezen. Jij bent ook altijd heerlijk bezig met alles en nog wat.
Groetjes Astrid & Larissa