donderdag 2 september 2010

Verse soep en onafgewerkte creaties

Hallo allemaal,

Hihi, jullie zijn precies allemaal wel zoetebekjes zo te lezen aan de reacties op onze appelcake.

Zoals vermeld in mijn vorig berichtje, hebben we verse soep gemaakt, gemixte wortelsoep, hhhmmm!
(bij gebrek aan peterselie, als afwerking, voor de foto, maar twee stukjes wortel in het bord gelaten)



Hihi, wij hebben hier thuis vijf katten lopen en die doen soms zo onozel, dat ik dikwijls met het fototoestel rond loop , ook nu moest ik ze op foto zetten, want geef toe, zo een moment kan je geen twee keer vinden hé.
Ze zijn precies aan het roddelen over die lelijke latten tegen de muur, hihi.



Ik heb vandaag nog een naadje gedicht aan het t-shirtje en nu ziet het er al zo uit,



En ook aan het houtwerkje heb ik wat voort gedaan en dat ziet er nu zo uit,



Van mijn schoonbroer en schoonzus, heb ik voor mijn verjaardag deze plant gekregen en daar heb ik een idee voor, niet met de plant zelf hoor, maar met de pot,



ga hem wat opvrolijken, ik vind hem wat kaal zo, hihi.

Waarom heeft een mens toch zoveel ideeën hé, soms krijg ik koppijn van mezelf ! LOL..

Lieve mensen, ik heb jullie blogs vandaag allemaal gelezen en gezien, ik ben enkel te moe nu om ze nog allemaal te beantwoorden, dus ik doe het nu in één keer via mijn blogje, jullie hebben allen weer stuk voor stuk prachtige creaties gemaakt en het was weer leuk om te komen kijken op jullie blogje hoor!

En voor nu slaapwel aan jullie allen!

Groetjes,

11 opmerkingen:

Kaatje zei

nog bedankt voor je lieve reactie.

je nieuwste creaties zijn weer toppie! supergave foto van je katten!

groetjes,
Annika

Marijke zei

Je bent een bezig bijtje hoor, en wat een leuke foto van je katten.Succes met al je klusjes.
Marijke

Kitty zei

Zo ook dit ziet er allemaal weer super uit maar de foto van de twee katten steelt de show.

Welterusten voor straks.

Groetjes Kitty

Sandraatsjuh zei

Hmmm wortelsoep, ik kan me er geen smaak bij voorstellen.. ziet er een beetje Oranje uit hahahahahah grapje!

Maar wat een leuke foto van die katten... Die hebben echt een onderonsje over de latten...

En je hebt gelijk hoor wat betreft die pot!! die is saaaaaaai.... Maar de ideetjes die door je hoofd gaan, ik herken het maar al te goed!! ik weet ook niet waar ik van voor tot achter beginnen moet! maar vooral doorgaan hoor!

Groetjes Sandra

Gerda Hartman zei

Hier wordt ook iedere week verse soep gekookt en vindt gretig aftrek. Zelf ben ik ook dol op soep. Heerlijke beesten die poezen. Het zijn net mensen. Ik kwam net thuis van boodschappen doen en de dames zaten me al weer zo gezellig op te wachten in het gangetje. Of liggen al met de kopjes onder de poort te koekeloeren of ik er al aan kom. Je shirtje komt vast nog tot een goed einde (lol). Fijne dag.

Marjolijn zei

Goh wortelsoep daar heb ik nog nooit van gehoord!
Wij komen meestal niet verder dan een hele gevulde groentensoep die dan ook meteen een maaltijdsoep is met spagetti ipv vermicelli.
Die katten wat een heerlijk gezicht!
En naar de rest ben ik ook erg benieuwd hoe het gaat worden.

Groetjes Marjolijn

Marianne zei

yammie lekkere wortelsoep. het bloesje ziet er heel leuk uit. Nog steeds met de hand of heb je de naaimachine erbij gehaald ? wat een leuke foto van de katten. Ik zeg dikwijls tegen mezelf, soms zouden je ogen camera's moeten zijn. het gebeurt heel vaak dat ik iets zie waarvan ik denk, dat is een foto waard, maar tegen dat je dan een camera erbij gehaald hebt is het al te laat.

Annemarie en Merit zei

Hoi Jamie,

Je soepie ziet er heerlijk uit sta nu ook in een heerlijke pan tomatensoep te roeren lekker voor in het weekend.

groetjes Annemarie en Merit

Thea zei

Hoi Jaimie,
Die kattenfoto werkelijke schitterend. Het zijn ook net ouwe tutten af en toe. Die van ons zojuist een beetje zielig miauwen, "oh je brokjes zijn op?" dus bakje vullen toen liep ze teleurgesteld weg want ze rekende dus op een beetje vlees maar dat krijgt ze pas 's avonds.
Fijn weekend!
Groetjes Thea

Marina zei

Wow! You're a busy bee.
Your soup looks very yummy :O) but the picture of the cats is the best of all :O)).

Hugs,
Marina

Ingrid zei

Hoi Jaimie,
Nog bedankt voor je reactie en ja, 't is er inderdaad heel erg mooi.
Wat heb je trouwens ook een gezellig blog, volgens mij zit jij ook vol leuke ideetjes.
Fijn weekend.
Groetjes, Ingrid