maandag 6 september 2010

Wat 'n geluk

Hallo allemaal,

Dank u voor de uitleg van de copic nr 0, ik had nog een stempel ingekleurd met onze copics, maar ik moet dat nog leren hoor,
ik heb wel met de derwents erbij opgezeten en blijkbaar lukt dat toch hé?

Ik heb dit kaartje gemaakt,



Ikzelf heb helaas minder geluk, ik vrees dat ik met een lichte hersenschudding zit, ik heb zaterdag het dakraam op mijn voorhoofd gekregen, ik voelde het zelfs tot in mijn tanden en nu maandag, is de pijn en al de rest van klachten er nog steeds en alles gaat maar heel traag en soms denk ik dat ik geheugenverlies heb hoor, hihi, maar of dat nu aan dat raam ligt LOL.

ook lang achter een werkje of de pc zitten , wil nog niet goed lukken, dus wissel veel af van activiteit.
Zou beter rusten, maar dat woord staat nu eens echt niet in mijn woordenboek vrees ik,hihi.

Groetjes,

23 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Hoi Jaimie doe het wel rustig aan hoor anders hou je heel lang last en dat is ook niets!
Je hebt in ieder geval wel een vrolijk kaartje gemaakt! Groetjes Jolanda.

cristel zei

nou als ik jou was zou ik toch maar voorzichtig zijn want je weet maar nooit maar je hebt wel een heel leuk kaartje gemaakt
grtjs

yvon zei

Je kan beter een paar daagjes rustig aan doen en dan daarna weer knallen. Laat je maar lekker verwennen door je mannetje en je moeder, des te eerder voel je je weer toppie.
Scheet van een kaartje weer.
Groetjes, Yvon

Anneke zei

Oei oei dat is niet zo best!
Doe maar rustig aan he!
Je kaartje is heel leuk :)
Groetjes Anneke

Kaatje zei

erg leuk kaartje en pas goed op jezelf!

groetjes,
Annika

Hetty zei

Zo dat is net zo best doe maar heel rustig
aan hoor, maar je hebt wel een heel leuk
kaartje gemaakt

gr hetty

susie zei

Heel mooi kaartje meiske.
En rusten gaat toch echt nie hé !! Tsss...

Dikke kus , mama

Cards by Jol zei

leuk kaartje.
doe maar rustig aan, zit ook niet in mij hoor, maar je zou het wel moeten doen.

groetjes jolande

Marina zei

Oooh! I hope you're feeling better.
Your card is very cute! Such a sweet image and the colours are perfect with it.

I wish you all the best,

hugs,
Marina

regina zei

hoi


een erg leuk kaartje!!

maar doe je wel wst rustig aan je weet maar nooit,is soms moeilijk maar je moet het wel ff doen!!

gr regina

marika zei

ons jaimie wou sterrekes zien,dus ze besloot om het dakvenster op haar hoofd te laten vallen,hihi.Nee serieus,doe maar voorzichtig hoor.Als ge nu niet voldoende rust houdt ge die hoofdpijn voor uw verdere leven.

Ik ben niet zo gek op dat stempeltje,maar je hebt er toch weer en leuk kaartje van gemaakt

groetjes,Marika

Bietje zei

Dus je hebt een dakraam op jouw eigen dak gekregen. Tsss, let goed op jezelf. Je hebt maar een hoofd en er zijn zoveel dakramen.
PS: soms is het heel handig om aan geheugenverlies te lijden. Gebruik dat.

Kristel zei

Een prachtig kaartje Jaimie! Ziet er goed uit!
Groeten Kristel

jopie zei

hallo leuk kaartje maar pas goed op je zelf groetjes jopie

Thea zei

Hoi Jaimie,

Beterschap! Mooi kaartje heb je desondanks gemaakt.
Groetjes Thea

Cheryl zei

Oh my goodness! I hope you are okay. Take care of yourself.

I love your card! What a cute little piggy!

Riet zei

Zou toch maar is een paar dagen rustig aandoen Jaimie.
Je weet maar nooit meis.
Je kaart is prachtig,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Debbie zei

Oei...een hersenschudding is niet zo lekker....sterkte ermee en doe rustig aan;-)

Wat een lekker uitbundig kaartje! En zo leuk met die mooie strik erop.
xxDebbie

Tessa Tegendraads zei

Wat een vreselijk schattig kaartje!! Enne... beterschap, hersenschudding niet best!

xx Tessa

miriam zei

Leuke kaart en dat klinkt niet goed ,doe maar rustig aan .
Beterschap

gr miriam

Gerda Hartman zei

Oh, wat naar voor je. Beterschap en rustig aan doen.

creanja zei

wat een heel mooi kaartje!
ik heb ook geregeld verlies van m,n geheugen lastig heel lastig, maar heb jij geen hersenschudding opgelopen...... doe maar rustig aan sterkte...

Mandy zei

Jaimie this is sooooo cute, love it
hugs Mandy xxx