woensdag 27 oktober 2010

3D creatie afgewerkt,...

Hallo allemaal,

Ik zal jullie eerst de creatie laten zien, en later pas vervelen met saais, hihi,

In de week had ik de 3D-kaart al laten zien en vertelde ik dat er ook nog een kleiner 3D plaatje bij was,
dus ik heb een theelichthouder genomen en het daarop geplakt en vanille-geurtheelichtjes in gedaan
en in een doorschijnend zakje gezet , lintje er rond en kaartje word er apart bijgegeven,

Vinden jullie het wat geworden zo??



Dan nu het deel waar je kan op wegklikken of doorlezen, eigen keuze hoor, hihi

Ik wil gewoon maar laten zien dat de konijnen nog steeds ok zijn en ze het wel leuk vinden om naar ons katten te kijken, vandaag heb ik ze er nog even niet uitgelaten, voor eerst te wennen aan de veranda nu, maar vanaf morgen mogen ze mee tussen de katten lopen hoor



Oh Kijk een mama-dochtermomentje, schattig en mooi hé!



En onze kater vond dat roze bakje wel ok :-)



En dan vanmiddag nog dessert gemaakt, soep hebben we nog van gisteren hoor,
met deze ingrediënten maak je....frangipanecake,



het beslag gaat in de oven,



En voila zie mijn cake is klaar, en hhhmmm, ondertussen al goedgekeurd hier.



En nog eens mercikes om zowel hier als op mijn kindjes hun blogjes te reageren/volgen, ze waren vandaag nog bezig om hun blogje te updaten, enkel als het school is hebben ze zo weinig tijd maar volgende week hebben ze een week herfstvakantie, dus dan hebben ze meer tijd hoor.

Groetjes,

20 opmerkingen:

nicolet zei

Leuk weggeefsetje Jaimy!
Groetjes Nicolet

Jolanda Cuper zei

Hebben jullie volgende week pas herfstvakantie? Dat is nog 1 week later dan ons en wij zijn al laat! Lieve dieren heb je! Heerlijk eten en nog een mooie kaart! Het ga je goed!
Groetjes Jolanda.

Thea zei

Je hebt weer een mooie kaart gemaakt + pakketje met lichtjes!
Ik kan zo genieten van je dierenfoto's elke keer weer. Ons poezebeest ligt het liefst de hele dag op schoot te knorren, gaan wij straks naar bed dan komt ze ietsiepietsie later stiekum naar boven geslopen en kruipt er gezellig bij in je knieholte (wel bovenop het dekbed) en mocht je je eens willen omdraaien krijg je commentaar.
Welterusten voor straks.
Groetjes
Thea

Hetty zei

Wat een schitterende creaties heb je weer gemaakt
en ook nog een lekkere taart gebakken en de dieren zien er echt tevreden uit

gr hetty

marika zei

alst nie voor mij is vind ik het niet schoon,haha.
Nee,serieus,dat ziet er echt wel heel leuk uit zo.Goed idee van je.

Fijn dat de konijntjes het zo goed stellen.En die moeder/dochter foto,zo liefff.
En ja,over diene cake zeg ik niks zenne,kan toch nie proeven

groetjes,marika

Anneke zei

Wat een super leuk cadeau setje :)
En leuke foto's!!
Zo schattig die poesjes
Groetjes Anneke

Sandraatsjuh zei

ZOOOO u bent weer lekker bezig geweest! maar ja het zou ook heel stil zijn denk ik als jij op je kont gaat zitten en niks gaat doen... euhmm ik heb z'on vermoeden dat je dat niet kan! helemaal Stilzitten (welkom bij de club hoor!!)

Mooie creatie zo bij elkaar! en je dieren liggen er heeel tevreden bij! Prachtig om te zien!

scraplouise zei

Leuk idee zo die theelichtjes..... en wat een lieve foto's van de konijntjes en de katjes... en de baksels zien er weer heerlijk uit mmmmmm.

gr.Louise

Arina zei

nou dat ziet er weer erg mooi uit meis, en je cake
hmmmmmmmmmmmmmmmm ziet er erg lekker uit.

gr arina

Kaatje zei

heel leuk setje! Dat geldt ook voor je beestenboel :-)

groetjes,
Annika

susie zei

Kaartje en glaasje met theelichtjes ziet er weer mooi uit en in 't echt ziet er natuurlijk nog mooier uit meiske.
De nijntjes zien er goed uit hé.
Schattig hé dat moeder/dochter moment , net zoals wij hebben :)
Van de cake ga ik straks nog proeven maar ik zal moeten rap zijn want er is nog maar een klein stukske over.

knuf , mama

Gerda Hartman zei

Wat een leuk cadeautje en die foto van de twee slapen poezen is gewoon een plaatje.

Cards by Jol zei

Wat een leuk setje zo bij elkaar.
Leuke foto's van de poezen.
Ik heb een zwak voor rode katers, helaas hebben wij onze rode kater jaren geleden weg moeten doen omdat ik er een allergie voor had, hij was zo lief.
En vorig jaar hebben we onze maltezer moeten laten inslapen.
En nu zijn we dierloos, want achteraf had ik voor mijn hondje ook een allergie en ik ben nu zo opgeknapt, dat we besloten hebben geen dieren meer te nemen.
En dat mis ik hoor, daarom kan ik zo genieten van jou dierenverhalen.

groetjes jolande

Margreet zei

Wat een enig theelichtje, leuk idee met de bijpassende kaart! Erg mooi geheel zo.
Gezellig al die poezebeesten en gelukkig gaat het met de konijntjes goed.
De cake ziet eruit om in te bijten mmmmm ;-))

groetjes van Margreet

Tamara zei

Hoi jaimie
wat een leuke creaties heb je gemaakt
en die foto van de twee rode poezen, wat een schatjes zeg!! Heerlijk, je zou er zo bij willen kruipen...hihi
xx Tamara

Linda zei

Wat een schattig setje zo die kaart en dat theelichtje. Heel mooi gedaan. En dan die foto's van de dieren dat ziet er gezellig uit, wat een schatjes.
Leuk als je een keer meedoet met die challenge, ik ben benieuwd of het gaat lukken
gr linda

M@rjan zei

Mooi, je kaartje + theelichtje!!
Leuke foto's van je beestenboel vooral die van moeder/dochter, wat liefff!!

Groetjes, Marjan

vinnie zei

ik vind die 2 doosjes leuk ik vind het heel
mooi

vele groetjes,vinnie

Patricia Garcia zei

Everytime I visit your blog I get Hungry lol!! Great inspirations!!

Hugs,
Patricia

Debbie zei

Wat een mooi kadootje heb je gemaakte en wat een lieve diertjes!
xxDebbie