zondag 24 oktober 2010

3D kaartje

Hallo allemaal,

Gisteren was ik te moe om de afwas nog te doen!

Dus vanmorgen, al vroeg (want ggrr,(mijn) kinderen en (uit)slapen, gaan toch niet goed samen hoor!) kwam ik in de keuken
en de afwas stond te lachen naar mij, maar zo een lachje hé.......zo een venijnig lachje.... en wijzend naar het afwasmachine met zijn allen, zo van... jammer hé, dat dat nu nog niet aangesloten is, hihihiiii met zijn allen!
Ik droop terug de keuken uit, afwassen , bah...maar dat uitlachen, dat stond me toch niet aan hoor ,
werd er zowat ggrrr van.. dus lichtjes gefrustreerd trok ik de keukendeur met een zwaai open en bekeek de afwas met een blik...jaja ze wisten het wel...de borden slikte eens een keertje meer...bestek kroop dicht tegen elkaar aan en de kopjes begonnen te rillen....
met grote hevige passen liep ik richting de pompbak, ik deed er..... HEET water in.... nu bekeek ik al lachend de afwas....
en rillen dat ze deden met zijn allen....en zonder woorden......verdronk ik ze in het HEET water!!!

Mijn besluit......gewoon....ik was niet graag af....en ik heb blijkbaar ook véél fantasie....LOL
kon er wel door voor een halloweenverhaaltje toch.

Vandaag geen soep of dessert, want van mijn schoonzus hebben we een lekkere pot tiramisu gehad,
daarvoor had ze de mixer dus nodig, ze mag hem nog eens lenen hoor, hihi. en soep was er nog over van gisteren,

Ik heb samen met de kindjes hun blogjes gedaan, indien jullie graag eens een kijkje gaan nemen, de linken van hun blogjes staan rechtboven aan mijn blog, ze zullen het leuk vinden ,
en lieve mensen die hun blogje al volgen nu, dank u om hun blogje te volgen en/of te reageren, dan komt er bij allebei een lachje op hun gezichtje en krijgen hun oogjes iets deugenietachtig :-)

Dan heb ik terjuist nog even dit 3D kaartje gemaakt , ik had er ééntje nodig en dacht dat een herfstplaatje wel ok was,
ik heb er nog een kleinere afbeelding van , dus morgen nog iets voor bijmaken, (de foto is wel binnen getrokken)



Groetjes,

17 opmerkingen:

marika zei

whoehaha,da lijkt wel een griezelverhaal voor bij het kampvuur!en dan te weten dat het over de afwas gaat....wreed,wreed.

Mooi herfstkaartje!

groetjes,marika

Christa's blog zei

Een mooi herfstkaartje ! Ja, ik ben blij dat ik onze Jef in de keuken staan heb (afwasmachine) want die kunnen wij ook niet missen hoor.
Grtjes
Christa

Jolanda Cuper zei

Mooi kaartje! ja zonder afwas machine is het leven een stukje minder mooi! Hi hi hi!
Groetjes Jolanda.

Saskia zei

Dag Jaimie!

Mooie herfstkaart!!
Hihi... leuk afwasverhaal!! :)

Groetjes, Saskia

Annemarie en Merit zei

Prachtig herfstkaartje,en je verhaal over de afwas is schitterend ik zie het helemaal voor me.

Margo zei

Hoi Jaimie,
ja dat afwassen doe ik ook niet graag was heel erg blij toen onze keuken klaar was en de afwasmachine het deed :)
Zeker als je de bak- en dessert-toer opgaat kan de afwas een hele hoge stapel vormen he ;)
Ik ga zo eens kijken naar de blogjes van je kindjes en dat van die reacties ken ik, ik vind dat ook steeds zo leuk :)
Groetjes
Margo

Sandraatsjuh zei

Ohhhhhh wat ben jij gemeen!!!!! arme afwas!!!! dat kan je toch niet maken!!!

Mooi kaartje heb je gemaakt! leuke afbeelding zit er ook op! echt op en top Herfst!!!!

Kristel zei

Een prachtige kaartje is het geworden Jaimie! Leuk verhaal ook!
Groeten Kristel

Gerda Hartman zei

Mooi kaartje. Helaas komt die vaat iedere dag terug ........ Succes met de poezendeken. Ben benieuwd hoe ie wordt.

nicolet zei

Schitterend kaartje!
Groetjes Nicolet

M@rjan zei

Mooi kaartje Jamie! Tja, die afwas... hier heb ik mijn man die altijd helpt en geen afwasmachine, dat zijn we dus zelf.:)
Maar inderdaad: soms zou het makkelijk zijn.

Fijne dag, Marjan

Thea zei

Hoi Jaimie,
Zou toch bijna medelijden met je krijgen, maar wat een heerlijk verhaal.
Mooi kaartje heb je gemaakt en ik zal eens op de blogjes van je kindjes kijken.
Fijne dag!
Groetjes Thea

yvette zei

Hoi Jamie,

Zeer regelmatig hoop ik dat de kaboutertjes de afwas doen,of de strijk,of de was.....maar helaas...het leven van een moeder gaat niet altijd over rozen he??
Kaartje is weer mooi hoor,zo'n 3-d plaatje op tijd kan ik ook best waarderen,
groetjes

en ik hoop dat je afwasmachine snel is aangesloten!!!

CraftyC zei

Its a beautiful card Jaimie, perfect for this time of year!
Clairex

Aleida zei

Mooi herfstkaartje! En ik denk dat niemand van afwassen houdt. Wel van opeten.
Het is vast genetisch bepaald.
groetjes,

Cards by Jol zei

mooi herfstkaartj, afwassen is ook mijn hobby niet hoor en ik blij met mijn vaatwasser.

groetjes jolande

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jaimie,lief plaatje,mooi papier.

Liefs Riet.