dinsdag 5 oktober 2010

Award gekregen + Begin van de heks

Hallo allemaal,

Amai wauw, ik ben even sprakeloos ség, ik heb vandaag al wéér deze award in ontvangst mogen nemen, nu van astrid en Larissa , dank u meiden!!



en de drie dingen die ik graag doe, dat is;

mijn gezin gelukkig maken (en zo proberen te houden, hihi,)
elke dag proberen creatief bezig te kunnen zijn, (al is het maar 5 min, of al is het maar enkel in gedachten)
en elke dag eens even zot kunnen doen (want één dag niet gelachen, is één dag niet geleefd hé!!)

Ik geef de award door aan al mijn volgers!!

Lieve mensen, wat vind ik het leuk dat jullie mijn blogje zo plezant vinden!
Ik probeer er zelf steeds iets leuks van te maken, soms eens iets triestig,
maar helaas horen ook deze zaken bij het dagelijkse leven hé!

En nu mogen jullie al eens even kijken naar mijn heks,



Helaba....helaba....ik zei eventjes hé...hihi.

groetjes,

9 opmerkingen:

hennie zei

Je bent een geweldig mens Jaimie en daar past een award bij!
Geniet ervan groetjes hennie.

Hetty zei

Gefeliciterd met je Award en ben benieuwd
als de heks klaar is

gr hetty

cristel zei

nou proficiat met je award maar je hebt hem ook verdient en ben reuze benieuwd als je heks helemaal klaar is
grtjs

Cards by Jol zei

ziet er al spannend uit hoor, je heks.

groetjes jolande

Marley zei

Gefeliciteerd met de award! ben benieuwd naar deheks xMarley

Saskia zei

Gefeliciteerd met je Award, ben benieuwd naar je Heks.
Groetjes Saskia

susie zei

Ik heb langer gekeken :) , ben benieuwd naar het eindresultaat.

liefs , mama

Marianne zei

gefeliciteerd met je awards Jaimie, en de heks ziet er al leuk uit.

marika zei

gefeliciteerd met je awards!
heksje ziet er al leuk uit zeg

groetjes,marika