zaterdag 9 oktober 2010

Award gekregen + dochter haar fruitmarktje

Hallo allemaal,

Lieve, lieve mensen, bij de tweede award van de week was ik sprakeloos, en nu krijg ik van Miriam nog ééntje,
tja nu ben ik verlegen aan het worden hoor, drie keer deze award op één week tijd, wauw en dat voor mijn klein blogje.
Ik vind jullie allemaal zo lief , dat jullie mijn blogje graag komen bezoeken!!

Miriam, meid, heel erg bedankt hoor!!



tja, en ondertussen weten jullie dit al wel , maar kwestie dat jullie niet in slaap vallen hier, hihi,
drie dingen die ik graag doe;

mijn gezin gelukkig maken (en zo proberen te houden, hihi,)
elke dag proberen creatief bezig te kunnen zijn, (al is het maar 5 min, of al is het maar enkel in gedachten)
en elke dag eens even zot kunnen doen (want één dag niet gelachen, is één dag niet geleefd hé!!)

Ik geef de award door aan al mijn volgers!!

Gisteren helaas niks creatief kunnen doen, hopelijk is dat vandaag anders.

Het enige creatieve was dit,
verse prei-waterkerssoep (die al op is ondertussen, dus vandaag een nieuwe soep maken)



En in de late namiddag had ons dochter op haar school, met haar klas, een fruitmarktje,
dan kon je bananen, appelen, peren of appelsienen kopen, hhmmm en dat laatste zag ik wel zitten,
bleek bij aankomen, dat daar net ons dochter aan stond, in het ... yep ,rose (hoe hebben jullie die kleur nu geraden ség, hihi) trui'tje is ons dochter.



maar bleek dat hun marktje zo goed liep, dat ze enkel nog appelen hadden, dus die hebben we gekocht en daar zullen we sebiet eens iets lekkers mee gaan maken.Was wel lief ze zo op een spelende manier te leren rekenen enz,..

Aan jullie allemaal, nog eens heel erg mercikes voor het lezen van mijn blogpostjes steeds weer, dank u.

Groetjes,

9 opmerkingen:

Anneke zei

Gefeliciteerd met je award!
En zo lekker die soep :)
En wat leuk om zo te leren rekenen, je zal wel trots zijn geweest dat je dochter daar achter het kraampje stond ;)
Groetjes Anneke

nora zei

Wel verdiend Jaimie! want je hebt een leuke blog. Gefeliciteerd hoor!Groetjes Nora

Saskia zei

Jaimie,

Die fruitmarkt herken ik.... onze zoon gaat daar ook naar school!!!! (5de leerjaar)!! En ik sta daar elke middag & namiddag aan de schoolpoort!! :)
Je mag me privé mailen, als je wil... op mijn blog bij 'over mij' op 'mijn profiel weergeven' doorklikken, en dan kan je op mijn mailadres doorklikken.
Oh ja... mijn profielfoto is al van een tijdje geleden, m'n haar is nu korter...

Groetjes, Saskia :)

Gerda Hartman zei

Gefelicteerd met je award. En wat leuk die markt en helemaal uitverkocht. Een kleine zakenvrouw in de dop.

Eveline zei

gefeliciteerd met je award!!
super dat alles verkocht was op de markt ;-)

ps; de heks uit je vorige post is echt super gelukt ...


groetjes
eveline

Marianne zei

gefeliciteerd met je award.

susie zei

Hé meiske, gefeliciteerd met je award, je verdiend het hoor want je hebt een leuke blog. xxx
En de soep was wéér lekker ..mmm !!
En hihi we gingen naar de fruitmarkt voor appelsien maar kwamen met appelen thuis !! Ook lekker hé !

dikke knuf, mama

Pierelantijntjes zei

Ooh wat leuk zo'n fruit marktje.
Gefeliciteerd mat alle awards hoor.
Ik wens je een heel fijn weekend toe,
Liefs Ester

Cheryl zei

Congratulations on the award!