maandag 4 oktober 2010

Beetje vanalles vandaag hé!

Hallo allemaal,

Zoals jullie zullen merken, staat er vandaag zowat vanalles door elkaar op, het was zoveel, dat ik het in verschillende posten heb gedaan, zo zien jullie hieronder nog posten staan, ik hoop dat jullie het leuk vinden alles te zien en nogmaals dank u voor al jullie warme reacties, het helpt ons in deze toch even moeilijke periode nu!!!

En dan nu, figuurzagen, Ik heb mijn heks uitgezaagd,



En ze staat in de primer nu,



Dan heb ik de kruissteekpony even opzij gelegd en heb me nieuwe kleuren en patroon genomen,



Ik zou graag deze maand deze nog af hebben, ik had geen donkere stof liggen, dus ik zal het op witte zetten.

En hhhmmm, gisteren nog eens lekkere verse groenten-tomatensoep gemaakt,



Mijn ventje is ook hard aan het werken, hij is al van gisteren dakisolatie aan het steken.

En nu moet ik dringend verder doen met de was en de plas,

groetjes,

13 opmerkingen:

susie zei

Mmmm de soep is lekker !

kus , mama

Anneke zei

Wauw wat een creaties :)
Jij hebt niet stilgezeten!
Je heks gaat super leuk zijn volgens mij! ;)
En al die pixelplaten zijn ook super gedaan!!
Groetjes Anneke

Kaatje zei

je bent weer druk geweest met mooie dingen!

groetjes,
Annika

regina zei

hoi

zooo jij bent lekker crea bezig geweest!!

ziet er allemaal prachtig uit!!

en de soep ziet er ergggg lekker uit!!

gr regina

Marianne zei

haha, wat ben jij toch een bezige bij.

scraplouise zei

Wat een duizenpoot ben je toch, enne die soep zit er eruugg lukker uit.

gr.Louise

Tamara zei

Jeetje Jaimie, wat ben jij druk in de weer geweest. je heb weer mooie dingen gemaakt zeg!
Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om je schoonpapa, maar hij gaat vast genieten en ongedeerd thuiskomen! En wat verdrietig van pluisje zeg.. :-(
fijne maandag
xx Tamara

Gerda Hartman zei

Jullie hebben niet stil gezeten. Oh, die pompoenen, wat een leuk kruissteekwerkje. Lekker tomatensoep, heb ik gisteren ook gemaakt. Maar de pan is al weer leeg. Fijn dat je schoonouders toch nog op vakantie konden gaan. En de kindjes zijn ook al zo ijverig geweest.

Linda zei

Lekker soepie hoor, en wat ben je met leuke dingen bezig
gr linda

marika zei

zeg,met al dat gefreubel.Houdt gij dan nog tijd over om uw huishouden te doen?Of hebt gij soms meer dan 24uren in een dag zitten?
'tZiet er in ieder geval allemaal weer erg leuk uit.
Haast u maar met uw heks,want ik ben benieuwd zenne

groetjes,marika

Cards by Jol zei

wat een creaties allemaal, heel mooi.
je gedicht vor pluisje is ook heel mooi.

groetjes jolande.

Marina zei

Wow Jaimie! You're such a busy bee... and the soup looks so very yummy *mmmmmhhhh*!

Hugs,
Marina

Saskia zei

Ben wel heel nieuwsgierig naar je Heks wanneer hij klaar is. Hij lijkt mij zo mooi worden.
Groetjes Saskia