zaterdag 30 oktober 2010

Blog aangepast !!

Hallo allemaal,

Ik ben mijn blog aan het opruimen, er stonden teveel links op vond ik zelf,
dus daarom, ik heb nu enkel de links van mijn eigen volgers er opstaan
en ik ga er in het vervolg ook enkel mijn eigen volgers bijplaatsen,
dus kunnen mijn volgers aub even kijken of ze er netjes bijstaan, zo niet gil maar hoor, dan maak ik het in orde!!

Voor de andere lieve mensen, die wel een reactie geven, maar geen volger zijn, (wat zeker niet erg is hoor,
je word ook maar volger van een blogje, als je dat zelf wilt en vind dat die blog goed is hé)
maar ik heb jullie blog bij mijn favorieten gezet en ik kom nog wel een reactie plaatsen hoor,
jullie reactie blijft ook steeds fijn natuurlijk, maar géén verplichtingen hoor!!

Enkel ik ga mijn blog netjes bijhouden en geef graag bij mijn eigen volgers eerst en altijd een reactie
en zo kan ik het ook mooi blijven volgen allemaal, want door er zoveel linken op te plaatsen,
overzag ik mijn eigen volgers soms, en dat wil ik niet meer doen!

Maar ik wil wel iedereen bedanken om steeds de leuke, lieve, warme reacties!!!

Ik schrijf mijn blog ook gelijk ik zelf van persoon ben, (geen leugens erop of diknekkerij, daar doe ik niet aan mee, dank u!)
ik kan serieus zot doen,
ik kan ook gewoon serieus doen, i
k kan eens triest zijn,
ik kan eens héél blij om iets zijn,
ik kan teleurgesteld in iets of iemand zijn,
ik kan serieus kwaad zijn (ook op mezelf hihi),
ik kan een blunder begaan,
......denk gewoon menselijk dus LOL.

En dat zeg ik ook eerlijk hier en ik denk ook omdat het menselijke dingen zijn op mijn blog dat jullie je er een stukje herkenning kunnen in zien en weten wat het is of voelt en dat maakt het zo mooi, want zo word verdriet en geluk gedeeld toch?

Sorry voor de lange saaie mededeling nu, ik hoop straks iets creatiefs te kunnen laten zien, maar tijd vinden vandaag hé.

Groetjes,

17 opmerkingen:

nicolet zei

Nou ik sta er netjes bij hoor...hihi...
Maare ben wel weer benieuwd naar je creatie Jaimy, dus kom maar op....
Groetjes Nicolet

Carla zei

Ik kom hier altijd graag lezen.
Sta altijd weer verbaasd wat jij allemaal in één dag kan doen ;o) Maar lees het daarom heel erg graag.
Ga zeker zo door.... Ik wacht ;o)

Groetjes Carla

Elisa zei

oh ook ik sta er netjes bij hoor, blijft een erg leuke blog. :)

Christa's blog zei

Jaja, je hebt je opkuiswerk goed gedaan. Ik verschiet er ook altijd van wat jij allemaal uitsteekt op een dag. Maar wel leuk om te lezen hoor. Alleen dat van Minty vind ik minder. Ik ben ook zo'n dierenliefhebber. Misschien ging ze wel op die dozen liggen omdat haar buik pijn deed. Knuffel ze maar goed.
Liefs
Christa

Thea zei

IK HEB ZIN IN SOEP MET TAART!!!!!
grapje (ik sta er ook prima tussen hoor)
Lieve groetjes
Thea

M@rjan zei

Het ziet er goed uit, erg overzichtelijk!
Enne... ik sta er netjes op, hoor ;)

Groetjes, Marjan

tiny zei

Het is erg overzichtelijk, en ik heb mezelf ook al 'netjes'gezien aan de zijkant.Je bent echt een leuke spontane meid, daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen.Misschien dat mensen wel eens zeggen dat je tevel klets? Heb ik gelijk?
groetjes tiny

Ageeth Holster zei

Hoi Jaimie, het staat er allemaal netjes op hoor, enne aan dikdoenerij heb ik niks, doe maar gewoon en zeg eerlijk wat we ervan vinden. Toch?
Groetjes en een fijn weekend hoor, Ageeth

Cards by Jol zei

ja zeg wat is dat nu geen soep, geen taart ha ha ha.
Nee hoor opruimen moet ook eens gebeuren, ik sta er netjes bij hoor.

Groetjes jolande

Saskia zei

Ik lees je blog altijd met veel plezier, juist omdat je het altijd overal over hebt. Vind ik gezellig.
Fijne zondag npog.
Groetjes Saskia

Riet zei

Alles staat er netjes op Jaimie,maak van je hart geen moordkuil zeg ik altyd.
Je bent een persoon die ik erg waardeer,dat heb ik onder vonden bij je.
Met een lieve mail en woorden.
Die woorden staan in me hoofd,ik denk er heel veel aan,dat je naast me zit op dat bankje.
Dank je wel lieverd.

Liefs Riet.x

Annemarie en Merit zei

Hoi Jamie,

Nou dat ziet er allemaal keurig opgeruimd uit zeg, wij staan er ook netjes bij, nu lekker aan de knutseltafel of achter de pannen!!! We lezen je verhalen altijd met heel veel plezier, blijf daar ;lekker mee doorgaan.
Fijn weekend toegewenst.

veel liefs annemarie en merit

Jolanda Cuper zei

Ben blij dat ik bij de favorieten hoor! Vind jou communicatie altijd erg gezellig!
Groetjes Jolanda.

Hetty zei

Ik ben blij dat ik erbij sta want ik kom graag o je blog om alles te lezen en te kijken wat je zoal op een dag doe en dat is heel veel

gr hetty

nora zei

Ik vind dat je altijd leuke dingen op je blog zet!!Groetjes Nora

Debby zei

Hoi Jaimie
mooi hoor zo'n opgeruimd blog
geeft tenminste overzichtelijkheid
ja Hahaha mijn kaartje is voor jou wel helemaal van toepassing. als je me je adres stuurd dan stuur ik hem naar je op...... is wel echt een kaart voor jou

Gerda Hartman zei

Fijn dat ik er nog bij sta ;-) Geeft vast wel veel rust voor je nu je het zo gedaan hebt. Fijne zondag verder en groetjes aan je moeder.