donderdag 7 oktober 2010

De heks is af!

Hallo allemaal,

De heks is klaar voor halloween, dus heb ze even daar gezet tot dan, ze staat er nu nog wel wat kaal, maar ze moet nog even wachten, tot ze bij de rest van de versiering kan/mag.

Voila dit is ze dan,



Jullie weten dat mijn verf niet meer zo ok is door de vries toen hé, maar om nu alles nieuw te gaan kopen, voor de beetjes ide ik nog heb, vond ik ook niet zo een goed idee, tenslotte het kost allemaal al geld genoeg hé,
Op haar hoed zit een viltje, op haar kleedje heb ik een scrappapiertje gedaan, vond het wel leuk staan zo. en een lintje als sjaaltje rond haar hals, haar mouwen heb ik met streepjes geverfd en op haar panty met bolletjes, ik vond dat ze er een beetje gelijk pipi langkous mocht uitzien :-)

En ons kattin is ook helemaal in de halloweenstemming aan het geraken, zij zorgt voor de vieze dikke spinnen, bbbrrr...



ben benieuwd wat jullie van mijn heksje vinden, ikzelf heb wel lol om met hout te werken, dus er volgt nog houtwerk hoor,hihi.

Groetjes,

15 opmerkingen:

patricia zei

wat is de heks leuk geworden
groetjes patricia

Annemarie en Merit zei

het is een te gek heksje, heel leuk gedaan.

gr annemarie en merit

Anneke zei

Wat een leuk heksje!
Hier is het ook al een beetje halloween stemming :) En wat een leuke poes! Spijtig dat ik er allergisch aan ben anders had ik er ook al lang een, want we zitten hier met een muis binnen en daar ben ik oo zoo bang van :)
haha groetjes Anneke

Saskia zei

Ik vind hem echt heel gaaf geworden. Wat een leuke Heks. Haar Hesje vind ik hartstikke leuk.
Groetjes Saskia

Jolanda Cuper zei

Prachtige heks!
Handig dat die katten de spinnen opruimen dat doen mijn katten ook!
Groetjes Jolanda.

Debby zei

je heks is echt super leuk geworden
vind het een echt schatje beetje foeksia de miniheks.
en wat gaaf dat hesje met die halloween achtige bomen
TOPPIE

Groetjes, Debby

Thea zei

Hoi Jaimie,
Ontzettend leuk geworden!!
Groetjes Thea

susie zei

De heks is heel goe meegevallen !
Ik vind ze knap geworden, hihi, 't ziet er eigenlijk geen kwaaie uit ...

knuf , mama

Cards by Jol zei

wat een knap werk heb je geleverd, heel mooi.

groetjes jolande

Gerda Hartman zei

Ik vind haar super leuk geworden. Hier vangt een van de poezen graag vliegen, om ze daarna smakelijk op te eten.

Marianne zei

ha, die is heel mooi geworden Jaimie

miriam zei

Hij is erg leuk geworden je heks

PS er staat op mijn blog een verassing voor je klaar bij het bericht van vandaag

liefs miriam

marika zei

errug leuk geworden!!!maarre,gaat ge die daar nu alleen laten staan,nee toch?

groetjes;marika

Kaatje zei

hartstikke leuk geworden!

groetjes,
Annika

Cheryl zei

Jaimie, This is such a cool Halloween project. I love her!