vrijdag 22 oktober 2010

dieren, koeken, copics gebruikt en award.

Hallo allemaal,

Vanmorgen eerst mijn konijnen verzorgd, een propere ren en hok gegeven,
hooi enz klaargezet, dat moeten ze natuurlijk komen nakijken of dat wel écht zo is hé.



dan hun rieten mandje goed gevuld met hooi.....KNIBBEL awél...dat hooi is ook voor mike & Floortje hé!!



Terwijl ik de konijnen aan het verzorgen was, heeft mijn mama de plantjes in de bakken en potten gedaan,
het is mooi nu, vanvoor naast ons hefrstplekje buiten staan er en vanachter op ons terrasje staan er nu ook,
ik had al even een tijdelijke foto genomen van onze vensterbank in de keuken,
maar waar de rosse (ons kattin) nu zit , moest nog een plant komen, maar daar dachten onze katten anders over hoor, zun zaten daar wél hé, ttss :-)



En wat waren we blij dat we terug binnen waren, wat is het al koud hé en zeker 's morgens toch hé.

Soep heb ik vandaag niet gemaakt , want we hadden nog over van gisteren, de cake ook nog hoor,
maar we kregen bezoek, dus een koekje meer op tafel mag dan wel hé.
Dus de ingrediënten klaar gezet...links voor vanillekoekjes en rechts voor nog eens speculaaskoekjes,



Kijk, mijn vanillekoekjes gaan de oven in,



Terwijl die in de oven stonden, heb ik de speculaaskoekjes al klaar gemaakt, om in de oven te schuiven,



Ok de vanillekoekjes zijn klaar......whaaa, ok zeg maar KOEK, mag het ook éne grote zijn LOL,
daar is precies iets mis gelopen hé, hihi.



De speculaaskoekjes komen nu uit de oven, yes en die zijn gelukkig wel gelukt,



Mijn bestelling van Wollyonline is vandaag ook aangekomen, joepie,



En dan 's avonds nog even snel naar de knutselruimte gegaan om met de copics een stempeltje te gaan inkleuren,
de stempel dan uitgeknipt en met 3D tape vastgeplakt,
ik wilde iets moois voor de koekjes op tafel te presenteren, en dit is het geworden,



Wat vinden jullie ervan, ik vind het zelf eigenlijk wel mooi geworden, om zo simpel te zijn.

en dan als laatste vandaag , wil ik
Margo (waar ik nog steeds niet op haar blog geraak, snik snik)
& Miriam (voor de tweede keer) héél erg bedanken om deze award in ontvangst te mogen nemen,



Drie dingen die ik graag doe;

mijn gezin gelukkig maken (en zo proberen te houden, hihi,)
elke dag proberen creatief bezig te kunnen zijn, (al is het maar 5 min, of al is het maar enkel in gedachten)
en elke dag eens even zot kunnen doen (want één dag niet gelachen, is één dag niet geleefd hé!!)

En dan een foto van wat ik hou,



Ik schenk deze award aan al mijn volgers!

Ik kan jullie echt maar niet genoeg bedanken voor het steeds weer met veel plezier te komen kijken, dank u.

Groetjes,

21 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Jaimy,
Het ziet er allemaal weer leuk, knuffelig (de konijntjes en poesjes) en lekker uit. Leuk heb je de koekjes verpakt.
Fijn weekend!
Groetjes Thea

yvon zei

Meid, wat een bezig bijtje ben je toch. En wat leuk wat je met de koekjes gedaan hebt. Geweldig.
Groetjes, Yvon

Anneke zei

Wat een leuke foto's weer!
En je hebt weer lekker gekookt zie ik :)
Gefeliciteerd met je award!!
En je hebt die koekjes super leuk verpakt!!
Fijn weekend
Groetjes anneke

susie zei

Lekkere koekjes !!

knuf; mama

Linda zei

wat een schatjes die konijntjes, lekkere koekjes en leuk gedaan zo die schaal koekjes.
gr linda

Elisa zei

Ik kwam hier via via, en wat een super leuke konijntjes :D

cristel zei

mooie foto's weer en leuk zo je schaal met koekjes
grtjs en een fijn weekend

Cards by Jol zei

je hebt het weer druk gehad, ik ruik bijna de speculaaskoekjes, heel mooi verpakt, staat vast en zeker gezellig op tafel.

groetjes jolande

BepvS zei

Hoi Jaimie, kan me voorstellen dat je even moest slikken toen je het las van onze pluisje, wij hebben ook veel huisdieren en als er 1 doodgaat hebben we er iedere keer weer verdriet van, leuk om jouw konijn in dat mandje te zien, lijkt precies op Vlekkie, ons vorige konijn. Fijn weekend,
Bep

nicolet zei

Druk druk druk...bezig bijtje...hihi...
Lekker he dat je steeds meer op orde komt!
Enne... gefeliciteerd met je award!
Groetjes Nicolet

Gerda Hartman zei

Er is vast ondertussen geen kruimel meer over van al dat lekkers. Leuk hé als de postbode komt.

Lynne zei

Hi Jaimie

What a lovely rabbit. We have a rabbit too but he is enormous compared to yours.

Your cookies look delicious. I'm going to be making an apple pie tomorrow. Home grown apples from a friend at college. I may post a picture if it turns out ok!

Lynne.x

Marcha zei

Hai Jaimie, bedankt voor je leuke berichtje. Nee, van de tv heb ik niet genoeg licht. Gelukkig heb ik ruimte voor een goede felle lamp achter mijn bank waar ik zit te werken en kan ik het allemaal goed zien. Tja hoe ik zo'n lange dag vol houd, hihi, ben het inmiddels wel gewend.
Jij lekkere koekjes gebakken, erg leuk wat je er van hebt gemaakt met het rode lint en ingepakt. Zo zie je inderdaad maar dat je van iets simpels iets heeeeeeel origineels kan maken!

Liefs, Marcha

Hetty zei

Gefeliciteerd met je Award en bedankt voor het
gezellige berichtje

gr hetty

Aleida zei

Als het bezoek komt, mag het plastik er toch wel af, he? Het lijkt me een marteling om aan tafel te zitten met een ingepakte stapel koekjes!
groetjes,

Cheryl zei

Sounds like a busy day! The cookies look delicious and I love how you packaged them.

Kim Piggott zei

Oh you have been busy!
Your rabbits are so super cute and those cookies look delicious!
Congrats on your award!
hugs
kim x

Riet zei

Wat een heerlijk verhaal weer Jaimie,lekker de koek)jes,krijg echt trek er in.
Je heb mooi ingekleurd je afdrukjes,en prachtig ingepakt je lekkernij.

Liefs Riet.x

Annemarie en Merit zei

Wat heb je toch weer een heerlijk leuk verhaal we genieten er altijd van. En die koekjes die ruiken we hier....heerlijk lekker smullen maar.

Mandy zei

Jaimie your fur babies are gorgeous, and the cookies look delish, love the little tag you have decorated them with
hugs Mandy xx

Patricia Garcia zei

Congrats on your award, the furries look so cute and the cookies look yummy, Love all your pictures!!

Hugs,
Patricia