maandag 18 oktober 2010

Er borrelen nieuwe ideeën:-)

Hallo allemaal,

Vanmorgen zijn mijn mama en ik snel even naar de winkel gegaan, en wat heb ik gekocht,









Ik heb er ideeên mee, geen idee of het ook daadwerkelijk gaat lukken, maar ik waag het erop en ik zie wel hé, hihi.

Dan hebben mijn ventje en ik ook nog even aan de zaagmachine gewerkt, want ik wilde graag deze vorm uit het hout krijgen,



mijn ventje heeft het uitgezaagd en ik heb mijn ogen uit mijn kop gekeken en mijn oren opengezet, want ja ik zou dat spel daar al met een snelheid doorduwen, dat moet vooruit gaan, maar ja , dan mag ik ook niet verwachten dat het hout daarna nog mijn gewenste vorm heeft hé, hihi, dus ben braaf geweest en heb maar aandachtig opgelet, want de volgende keren is het aan mij!

De tweede pixelplaat word met beetjes bijgewerkt,



ik zou ook graag mijn pompoenenkruissteek eens gaan beginnen, want die zeven steekjes die er al op staan , gaan het ook niet doen hé.

Ook heb ik weer ingrediênten genoeg in huis om heerlijke soepen en nagerecht te maken voor de komende dagen.

Oh ja en voor ik het vergeet te zeggen, ik heb een hele tijd geleden, denk zelf al een jaar terug, deze lappen stof eens gekocht, om voor ons dochter ooit eens, van sommige lappen stof, iets van kledij van te kunnen toveren,



Maar ik kan nog niks van kledij maken (buiten mijn t-shirt voor onze zoon toen), en mijn schoonmoeder haar hobby is kleren maken, dus heeft zij een paar lappen meegenomen en patronen die ik had liggen en zij heeft al twee rokken ervan gemaakt,



Mooi hé, dus namens mij en ons dochter , zeggen wij dank u aan Moeke!!!
Amai en een bomma die een mooi overgooier heeft gebreid, kijk maar eens hier

Kijken jullie aub (geen verplichtingen hoor) eens op mijn kindjes hun blogje, adresje staat hieronder in mijn postje, dank u !!

groetjes,

12 opmerkingen:

susie zei

Dat het borrelt , zie ik veel hoor !
Wauw wat een knappe zaagtechniek van je ventje, met al die bochten seg !
De rokjes vind ik mooi, het is een echt juffrouwke als ze zo eneke aanheeft :)

knuffel , mama

Cards by Jol zei

je bent weer heel wat van plan, ben er heel benieuwd naar.

groetjes jolande

Tamara zei

wat ben je weer met prachtige projecten bezig Jaimie!!
Ik ben benieuwd naar de resultaten
xx Tamara

Anneke zei

Ben weer zeer benieuwd wat je allemaal gaat maken ;) En de eekhoorn ziet er nu al geweldig uit :) Deze keer ben ik nog niet met iets nieuws bezig! Ben wel mijn knutselkamer aan het inrichten :) En ook ga ik volgende week eens cupcake's maken een een taart!
Groetjes Anneke

Ageeth Holster zei

Dat ziet er weer veelbelovend uit allemaal. Wil je eens aan mij denken als je je soepjes gaat maken?
Groetjes van Ageeth

Gerda Hartman zei

Ben benieuwd wat je nu gaat maken met het materiaal van die bovenste foto's ????????? Je bent goed af met die creatieve oma's. Erg leuk allemaal.

Sandraatsjuh zei

Jaaaa daar is ze weer!

hmmmmm wat voor creaties zouden daar uitkomen?? Ik ben heel benieuwd dus ik wacht het met smacht af!!

En wat voor soepjes kunnen we dit keer weer verwachten.... Binnenkort maar wat receptjes ala Jaimie maken hihihihi

Groetjes Sandraatsjuh

marika zei

ben benieuwd wat ge nu allemaal uit uwen hoed gaat toveren.
De rokjes zien er goed uit zeg,schoonmama kan er dus ook wat van.

groetjes,marika

jopie zei

wat een creatie dame ben je maar wat je maakt supper verbaast me steeds weer veel succes met je nieuwe creatie dag groetjes jopie

Riet zei

Je heb het maar druk Jamie,met van alles.
Red je dat wel op 1 dag meis,of mag een dag langer duren van jou,van mij wel hoor.
Ben benieuwd wat er allemaal komt.

Liefs Riet.

Saskia zei

Wat een hoop dingen heb je weer op stapel staan. Ik ben benieuwd. Wat een mooie stoffen heb je gekocht. De rokjes zijn leuk geworden. Bij mij borrelt ook altijd van alles in het hoofd,alleen zou ik dagen van minimaal 36 uur moeten hebben.
Groetjes Saskia

BepvS zei

Wauwww wat een creativiteit zeg, ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken....leuk die eekhoorn zeg..
Gr, Bep