maandag 4 oktober 2010

Gedichtje Pluisje

Hallo allemaal,

Natuurlijk heb ik voor haar ook nog een gedichtje gemaakt!!

----------------------------------------------

Waarom?

We weten niet wat er is mis gegaan,
waarom je bent heen gegaan.

Als ik je ‘s morgens vond,
stond ik vastgenageld aan de grond!

Ik snap er niks van,
en vind ook dat dit niet kan!

Je was altijd zo een hevige griet,
daarom klopt dit gewoon niet.

Er gaan zoveel vragen door mijn hoofd,
ik voel me beroofd.

Dit zag ik gewoon niet aankomen,
en ik moet nu mijn kwaadheid intomen.

De kindjes hebben zo een groot verdriet,
en de andere konijntjes en uw zusje vinden u niet;

Iedereen is aan het treuren,
want dit had niet mogen gebeuren!

We gaan u nu een laatste rustplaat geven,
en zullen allen nog aan u denken, voor ons verdere leven!!


Slaap zacht Pluisje
xxx

--------------------------------------------

Groetjes,

2 opmerkingen:

susie zei

Meiske ik vind je gedichtje weer prachtig zoals altijd trouwens en weer werd het me ff teveel want je kan het op zo'n gevoelige manier schrijven.
Ik heb het plekje gezien waar de kindjes het grafje versierd hebben.
' Was toch een konijn dat zich niks aantrok en er voor ging hé daarom idd onbegrijpelijk dat dit gebeurd is.
Maar ze zal in onze gedachten blijven hé.

dikke knuffel en kus , mama

marika zei

slaap zacht pluisje

xxx,marika