maandag 4 oktober 2010

Goede reis!

Hallo allemaal,

Mijn schoonouders zijn op vakantie vertrokken, maar eerlijk is eerlijk, dus ik geef toe dat ik bang ben,
bang dat er iets met mijn schoonvader gaat gebeuren, ik weet het , zou zo niet mogen denken,
dus ik heb hem nog een kaartje gegeven gisterenavond, waarop ik hem wel een goede reis wens,
Mijn schoonbroer is er ook bij en die heeft EHBO gevolgd, dus dat stelt ook al wat gerust.

Dit is mijn kaartje geworden,

De buitenkant,



En de binnenkant,



Groetjes,

2 opmerkingen:

marika zei

ongelooflijk dat hij toch vertrokken is,dat gaat echt mijn petje echt te boven.
Ten eerste snap ik niet dat het ziekenhuis hem alweer laten gaan heeft,en ten tweede snap ik nog minder dat hij zich riskeert om nu naar het buitenland te gaan.
Maar goed,we duimen dan maar op een veilige vakantie en goede terugkeer.
Heel mooi kaartje wat je voor hem hebt gemaakt,zal hem weer veel plezier gedaan hebben

groetjes,marika

Riet zei

Wat een mooie kaart Jaimie.

Liefs Riet.