zondag 31 oktober 2010

Happy halloween!

Hallo allemaal,

Ik had nog eens zin om mee te doen aan challenges,

voor de challenge van Crafty Creations, is het thema halloween of herfst, ik heb gekozen voor halloween en voor een patroon van Mirkwood Designs,

Dit is mijn creatie ermee geworden,

de bovenkant, daarvoor heb ik een kleurplaat van internet gehaald, (want yes we hebben terug een printer!) en ingekleurd met de derwentpotloden.



De onderkant,



En langs opzij gezien, zie je duidelijk dat het een kaartendoosje is :-)



En voor de 3D card challenge blog, is het thema Jungle, en ik wist dat ik nog ergens zo een knipvel had liggen, dus dit is wat ik ervan gemaakt heb,



ook was ik nog eens bezig aan het poezendeken, het staat al wat verder dan deze foto nu hoor,



maar heb het even opzij gelegd, genoeg naald en draad gezien voor vandaag :-)

Nu ga ik eerst mijn creatie op de challengeblogs plaatsen,

Groetjes,

29 opmerkingen:

Saskia zei

Mooi geworden, je poesen deken wordt ook mooi hoor.
Fijne week.
Groetjes Saskia

Linda zei

Leuke kaart is het geworden, dank je wel voor het meedoen met 3D cards challenge. Je andere is ook heel mooi hoor hihi
gr linda

Aleida zei

Leuke kaarten! Ik vind het wel leuk om mee te doen met challenges, dan heb je een opdracht en dat werkt toch iets makkelijker.
groetjes,

Jolanda Cuper zei

Die 3d kaat is prachtig! Echt een stoere jongens kaart! Groetjes Jolanda.

patricia zei

hoi jamie
wat zijn de beide kaarten mooi
groetjes patricia

Sandraatsjuh zei

Haai Meis,

Zo die zijn gaaf geworden!!!! Prachtig weer!! en je poezendeken ohhh die lijkt zoo lekker zacht je zou er bijna zelf onder gaan liggen!!

over poes hoe is het met Minty?

Cards by Jol zei

Prachtig doosje en je junglekaart vind ik erg mooi, leuk gedaan zo met de bladeren.
Hoe gaat hwet met Minty?

groetjes jolande

nicolet zei

Mooi doosje voor halloween!
groetjes Nicolet

susie zei

Heel leuk doosje heb je gemaakt meiske en het kaartje vind ik zo tof met die bladeren en touw , net echt :) ..

En aan je poezen-deken heb ik je bezig gezien , wel een heel jobke hé !
Maar ik heb ook gezien dat je het al goed ineen genaaid heb en vooral de hoeken trokken mijn aandacht, zo schoon afgewerkt, prima hoor;

dikke kus , mama

Thea zei

Hoi Jaimie,
Mooi hoor wat je allemaal weer hebt gemaakt!
Groetjes Thea

Saskia zei

Dag Jaimie!

Wow! Prachtig doosje!! Heel schattig en toch ook een klein beetje eng! :)

Tof om je werk bij Crafty Creations Challenge te zien!! Veel succes!!

Groetjes, Saskia
(guest designer)

** Geniet van de vakantie!! :) **

Tamara zei

Hoi Jaimie
je kaarten zijn weer super!!
fijne avond
xx Tamara

yvon zei

O, wat zijn ze mooi geworden. Veel succes.
Groetjes, Yvon

Anneke zei

Leuk kaartje
Groetjes Anneke

Anneke zei

Ohja ik heb eens iets anders gedaan vandaag dan kaartjes gemaakt ;) haha

BepvS zei

Wat ben je heerlijk actief zeg...geweldig!!!
Gr, Bep

Gerda Hartman zei

Wat een super leuke kaarten heb je gemaakt. Ben benieuwd naar de poezendeken en of "het vee" hem al meteen in gaat wijden!

nora zei

Ziet er weer mooi uit allemaal jaimie!!Groetjes Nora

Kim Piggott zei

Oh what gorgeous creations!
hugs
kim x

Kristel zei

Dat zijn schitterende creaties Jaimie!
Groeten Kristel

G-style zei

Hoi Jaimie, je blog ziet er weer piekfijn uit hoor .
Wat een leuke dingen maak jij toch , het kaartendoosje is erg mooi geworden maar ook de junglekaart , zo leuk om je eigen kaarten te maken , ik koop ze altijd maar dit is toch veel persoonlijker .
fijne week verder, lieve groet Gea

Margreet zei

Wat een leuke kaarten zijn het geworden!
Het poezenkussen vordert gestaag, ik ben benieuwd naar het eindresultaat hoor :-)
En verder ziet je blog er keurig opgeruimd uit, rustig voor het oog en overzichtelijk.

Fijne week gewenst,
groetjes van Margreet

Scrapfanaat Peter zei

Hallo,

Wat is dat doosje leuk geworden voor Halloween.
IK heb nog niets gemaakt met dit thema moet ik toch ook eens doen. Best leuk.
Die kaart met bladeren vind ik echt gaaf.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Agitte Huberts zei

Zo je bent druk zo te zien maar alles wat af is is prachtig geworden.

Kaatje zei

heel erg leuk gedaan!

groetjes,
Annika

scraplouise zei

Wat een leuk kaartendoosje is het geworden, en je 3D is echt Super geworden.

Hoop dat het weer goed gaat met jullie poes dat is schrikken zeg.

gr.Louise

Eveline zei

wat een superleuke projectjes heb je weer gemaakt!! Het is altijd een genot om je blog te bezoeken :-)

groetjes
eveline

Stefanie`s Bastelecke zei

What a cute card !!!

Thank you for joining in with the 3D-Card-Challenge this week.

Hugs
Stefanie

Debbie zei

leuk doosje en mooi kaartje weer, benieuwd nr het denkentje als het af is!
xxDebbie