maandag 4 oktober 2010

Hello kitty is af

Hallo allemaal,

Hello Kitty in zijn geheel,



En ik heb nog een pixelschema gevonden van 4 pixelplaten van pompoenen, ik heb even een foto van de foto van het scherm genomen van de ander pc, kan je nog volgen, hihi. Zo moet het geheel gaan worden,



waar ik blijkbaar vorig jaar al aan de eerste pixelplaat begonnen was,



maar niet heb afgewerkt, dus dat zal ik dit jaar wel eens proberen te doen.

Ons kindjes vroeger of ik al hun pixelplaten op de blog wilde zetten, dus bij deze ...ze moeten wel allemaal nog op een houten plaat gekleefd worden, dan zie je de naden niet zo hard meer en kan ik ze ophangen aan de muur binnenkort hé.

Onze zoon heeft op zijn 4j, toen ook zijn konijntje moeten afgeven, Stampertje, en nu vraagt ons dochter om ook haar Pluisje in pixels te zetten, dus dat zal ook nog eens gebeuren.



Dit heeft onze zoon zelf gedaan, dit is van Star Wars,



Deze is voor op ons dochter haar kamer, Dora en twee schaapjes van Diddl, maar ben hun namen kwijt,




Wat wel heel belangrijk is bij pixelen is dat je een goede scherpe foto omzet, anders lukt het pixelen niet mooi.

Groetjes,

6 opmerkingen:

susie zei

Der word hier nogal wat afgepixeld ! hihi, ik zie je steeds maar die kleine petieterige dingetjes in de plaat duwen.
Mooie afbeeldingen zijn het en die schaapjes vind ik te gek en de pompoenen, die bekoren me wel , misschien door de kleur zeker ;)

Liefs , mama

Margo zei

Waaw dat vind ik echt heel knap hoor !!!
Je zet dus zelf foto's over in een 'plannetje' om te pixelen?

Groetjes
Margo

marika zei

zeg,stopt daar nu toch ne keer mee met dat hier almaar te tonen.Da begint hier te kriebelen bij mij zenne,en ik heb echt geen tijd voor een hobby erbij.

Maar tis allemaal zo schoooooon hé!

groetjes,marika

Riet zei

Wat schitterend zijn ze allemaal Jaimie.

Liefs Riet.

Juliettejet zei

hallo,
ik vroeg me af of u dat patroontje van de Hello kitty pixelplaat nog hebt.
ik vind hem heel erg tof en zou hem graag als kraamcadeau maken.
Liefs,
kimberley

Anoniem zei

hallo,
ik vroeg mij af of u de patronen van Hello Kitty en van die 2 schaapjes nog heeft.Ik heb al gezocht op internet maar ik vindt ze niet.