zondag 17 oktober 2010

Herfstwandeling en een kaartje

Hallo allemaal,

Vanmorgen heb ik met de kindjes achter de pc gezeten, ze hebben nu ook een blogje,
(ik moet de foto's er nog wel opzetten, maar ze hebben al een eerste berichtje staan hoor, hihi).
onze zoon zijn blog klik hier, en ons dochter haar blog klik hier.
Ze hopen dat er mensen met kindjes zijn die hun leeftijd hebben en graag een kijkje nemen en misschien wel eens een reactie achterlaten, altijd vrijblijvend hoor!

Dan 's namiddags zijn mijn ventje, ik en de kindjes in het gemeentelijk park gaan wandelen, dit is de weg er heen, rustig hé!





Alléé kom, ge moogt mij ook eens zien.....langs achteren



Dit uitzicht is terug mooier hoor, hihi



In het park zelf hebben de kindjes kastanjes geraapt (wel enkel wilde gevonden, maar dat is niet erg, het is toch als versiering bedoeld, later daar een postje over hoor!)





Ik heb daar nog een paar mooie foto's proberen te trekken, de kleuren en alles rond deze tijd van het jaar, prachtig hé!







Na onze wandeling waren we blij dat we terug binnen waren, wat was het koud vandaag hé,
dus tijdens het opwarmen, heb ik snel even deze kaart gaan maken, ik heb ze zo gelaten, ik vond niet dat er meer op hoefde,
ik heb het konijn met 3D tape opgehoogd.



Ons dochter had ook een kaartje gemaakt voor de jarige, maar dat zal ik op haar eigen blogje plaatsen.

groetjes,

11 opmerkingen:

Tamara zei

Wat een prachtige foto's Jaimie!! Heerlijk hè, zi'n herfts wandeling
En je kaartje vind ik heel schattig
xx Tamara

susie zei

Heel schone foto's meiske.
En zo'n schattig kaartje en ik weet dat de jarige er blij mee gaat zijn want ze is dol op nijntjes.

knuf , mama

patricia zei

hoi
wat is er leuker om in de herfst te gaan wandelen met de mensen die je graag hebt
groetjes patricia

Sandraatsjuh zei

Hoi hoi,

Wat een prachtige foto's!!! heerlijk zo'n wandeling! en AHA eindelijk een beeld van Jaimie... maar helaas het is de achterkant hahah Flinke meid alleen nu nog een keer de voorkant.. dan kunnen we ook zien, wie ons steeds weer voorzien van een heerlijk te lezen blog!

Leuk dat de kinderen ook een blogje hebben ik zal eens even een kijkje nemen!

Fijne maandag!

Groetjes Sandra

marika zei

haha,schone achterkant zenne!gelukkig heb ik de voorkant ook al gezien.
Heerlijk,zo'n herfstwndeling.Ik wil heel graag naar het bos,maar er komt telkens iets tuseen.

Leuk kaartje zeg

grotjes,marika

yvette zei

Haaj Jamie,

Mooie foto's en een leuk kaartje weer.Sommige kaartjes hebben niet veel extra's nodig he?Een mooi papiertje en plaatje vind ik vaak ook al genoeg.

Groetjes Yvette

Ik zal mijn dochter vanavond eens op de blogjes van je kids laten kijken,ze wil zelf ook graag al een tijdje een blog,ze maakt ook kaartjes en leuke knutselwerkjes.Van wie zouden ze dat nou hebben die kinders van ons??!!

Kristel zei

Prachtige foto's Jaimie! Enne mooi kaartje geworden!
Groeten Kristel

Marianne zei

mooie foto's Jaimie. 't was prachtig weer hé om te wandelen gisteren. Hier scheen de zon volop en het was zo'n 12°, mijn man en ik hebben ook een stevige wandeling gemaakt.

Kim Piggott zei

Beautiful photos and love your gorgeous card!
hugs
kim x

cristel zei

prachtige foto's en een heel leuk kaartje kan deugd doen he zo een wandeling
grtjs

Myriam zei

Wat een prachtige foto's! Je kaart is ook erg lief.

-xxx- Myriam