maandag 11 oktober 2010

Kaartje voor Christa (voor het kinderkankerfonds)

Hallo allemaal,

Dank u voor jullie leuke reacties!

Ik had vanavond even tijd genomen om te knutselen en ik heb een kaartje gemaakt om naar Christa op te sturen voor het kinderkankerfonds, ik vind het nog steeds een moeilijk opgave, maar ik wil het wel graag doen,

Dit is mijn kaartje geworden,



En nu ik toch in de groene kleur zit, hihi,
vandaag heb ik een heerlijke kervelsoep met balletjes gemaakt,



Mijn mama vroeg of ik in mijn soepperiode zit, LOL,
ja! Ik lust nu eenmaal graag soep, dus ja waarschijnlijk wel.
En zo hebben we toch zeker extra groenten binnen in de winterperiode hé.
Hihi, maar wij eten nog gekookt 's avonds ook hoor, is niet dat wij alleen maar soep eten hoor!

Groetjes,

12 opmerkingen:

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje

gr hetty

Tamara zei

mooi kaartje Jaimie en voor een super goed doel!
Enne, die soep ziet er heeeeeeeeeeeeeeeerlijk uit ;-)
xx Tamara

susie zei

Tis een schoon kaartje !
En de soep was weer lekker !

dikke knuf , mama

Cards by Jol zei

heel mooi kaartje, vorr een heel mooi doel.

groetjes jolande

Gerda Hartman zei

Mooi kaartje voor een goed doel. Je soepperiode, wat een leuk woord. Nou, dan zit ik er al jaren in, want ik maak iedere week soep, soms wel twee keer. Wij zijn er dol op.

marika zei

een hele mooie kaart!
mmm,kervelsoep,heel erg lekker

groetjes,marika

Linda zei

Wat een mooi kaartje heb je ervan gemaakt.
gr Linda

PS lekker soepie hoor

Marianne zei

een mooie kaart Jaimie en de soep ziet er lekker uit.

Kristel zei

Prachtige kaart weer Jaimie! Ziet er goed uit!
Groeten Kristel

creanja zei

heel mooi kaartje, en ik wil graag een kop kervelsoep van je hihih gr anja

Cheryl zei

Your card is adorable! I love the dp you used.

The soup looks wonderful. Now I am thinking about making some soup today. :)

Riet zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Jainie.
Heerlijk zelf gemaakte soep.

Liefs Riet.