zaterdag 2 oktober 2010

Kaartjes voor Christa's oproep!!

Hallo allemaal,

Lieve medebloggers, dank u voor jullie reacties op mijn trieste postjes van de voorbije dagen.
Mijn schoonvader is terug thuis en heeft aangepaste medicatie gekregen, dus laten we hopen dat het vanaf nu stabiel blijft !

Het grafje van Pluisje zal morgen gebeuren, het weer vandaag sloeg écht wel tegen hé, en ocharme de andere drie nijntjes treuren hoor, ze komen amper uit hun hokje , enkel om te eten en drinken, voor de rest zitten ze samen tegen elkaar gedrukt in hun nachthokje, zo zielig hé, maar ja beestjes hebben ook gevoelens hé!!

Toen mijn schoonvader in het ziekenhuis lag, kon ik wel ineens de kaartjes voor de oproep van Christa doen, ik zat toen in een triest moment en kon me toen meer in de oproep begeven, want ik vind het best wel een moeilijk onderwerp, maar toch wil ik graag mijn steentje bijdragen en ik hoop dat er nog meer mensen zo denken, zodat Christa een hoop kaartjes krijgt hoor.
Ga voor meer info even bij Christa op haar blog kijken en maak ook een kaartje (of meerdere) aub??!! Dank u namens Christa al!!

Ikzelf heb deze kaartjes gemaakt, (ik was wel een foto vergeten te nemen als ze af waren, hier lagen ze klaar om te plakken,
ik heb papier genomen met sterren en losse sterren nog op gedaan, omdat ik weet dat sommige mensen hun overleden kindje als een ster benoemen daarna, dus dit is mijn eerste bijdrage en ik zal er nog proberen te maken.



Ik heb nu bezoek, dus is even een kort berichtje nu.

groetjes,

5 opmerkingen:

Kim Piggott zei

Such gorgeous work!
hugs
kim x

Marley zei

Mooi kaartje hoor!! xMarley

Jolanda Cuper zei

Fijn dat je schoonvader weer thuis is!
Mooie kaarten hoor!
Groetjes Jolanda.

Christa's blog zei

Bedankt Jaimie, om een oproep op je blog te zetten. Jij hebt ook een warm hart hoor !
Liefs
Christa

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Jaimie.
Ik zal er is heen gaan,en lezen wat er aan de hand is.

Liefs Riet.