maandag 4 oktober 2010

klein herfstplekje gemaakt

Hallo allemaal,

PPPssssttt, wij gaan eens iets vertellen hé, maar wij gaan cool hooi blijven eten,dan valt het niet op hé,



Neenee...nog niet vertellen... wacht hé.... ,denk dat het vrouwke er is,



Ok, dan zal ik het wel snel vertellen hé,



Er is door ons vrouwke en haar dochter, een herfstplekje aan de voordeur gemaakt met gekochte spullen, die het vrouwke al had liggen,

Dit is hun resultaat geworden,



Oeps, vrouwke is er, ik kruip nu in mijn mandje



en ssstt, jullie weten dat niet van ons hé.

Groetjes,

16 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Ziet er gezellig uit hoor!
Groetjes Jolanda.

cristel zei

zeg lieve nijntje zeg maar tegen jullie lieve vrouwtje dat ze het wel knap in elkaar geknutselt heeft volgens mij is het best wel eng s'avonds dus ga maar vroeg slapen
grtjs

susie zei

Hihi,. gekke trien !
Toen ik aan de voordeur kwam, viel het me direct op hoe mooi het er ineens geworden was op die kale plek.
Knappe foto van het koppel, Mike en Floor en zo schattig hoe Knibbel in het mandje zit.
knuf , mama

Tamara zei

super leuk zeg!!
en wat een ontzettend schattige konijntjes zeg!
fijne maandag avond
xx Tamara

Kristel zei

Wat een prachtige beestenboel!!
Groeten Kristel

Thea zei

Oh oh oh, wat heb je toch een heerlijke fantasie!!
Groetjes Thea

creanja zei

wat leuk zeg! wat een leuke en lieve beessies om te zien, kun je er geen op sturen aan mij hihih gr anja

Anneke zei

Haha...
Zo leuk gedaaan!!!
En die foto's :) zo schattig je konijntjes, de mijne is maar een dikkertje ze :) haha
Groetjes Anneke

Hetty zei

Zo zo wat ziet dat er allemaal gezellig uit
de konijntjes en de poes zullen het wel reuze
naar hun zin hebben zo te zien

gr hetty

Debby zei

nee ik zal niet zeggen dat het van jullie komt
maar ik ga wel zeggen dat het er heel erg mooi en herfstachtig uit ziet en dat jullie konijntjes er super lief uit zien. heeft vrouwtje wel een beetje aan jullie gedacht gister met dierendag

groetjes Debby
en ziet er super uit jaimie

Sandraatsjuh zei

pssst lieve nijntjes...

Zal ik ook eens wat verklappen... maar dat mogen jullie pas straks aan het vrouwtje vertellen! ik vind dat ze het prachtig heeft gedaan! echt herfstig!

En wat zitten jullie lekker daar in jullie buitenverblijf! vertel vertel wat hebben jullie voor extra's gisteren gekregen?

gr. Sandra en een aai voor jullie allemaal

scraplouise zei

Wat ziet dat er gezellig uit, een echte binnenkomer!, en wat een lieffies zeg hoog aaibaarheidsgehalte.

gr.Louise

Kaatje zei

hi hi, wat een leuk verhaaltje! Ziet er gezellig uit!

groetjes,
Annika

Debbie zei

hahaha...wat een geweldige beesies!!

En wat een mooi herfstplekje hebben jullie gemaakt, erg vrolijk zo!
xxDebbie

stempelfreaks zei

Wat een schattige konijntje zeg. Wij hebben al 2 cavia's maar Laris zou zo nog een konijntje willen.
Kom je even op ons blog kijken. Er staat wat voor je klaar.
Groetjes Astrid & Larissa

Marianne zei

hé, wat een hippe konijnen hebben jullie. Het ziet er leuk uit aan jullie voordeur.