vrijdag 29 oktober 2010

Minty is gelukkig terug ok aan het komen!!

Hallo allemaal,

Lieve mensen, dank u voor jullie warme woorden, en vragen naar haar toestand nu,
we hebben hier serieus angst gehad, dat ze er niet door zou komen,
vanmorgen had ik nog twijfels, want ze deed nog raar, ze ging ook gewoon op de melkkartonnen liggen??
(iets dat ze anders dus nooit zou doen!)



Maar ze is nu terug wat beter en wankelt niet meer als ze loopt, en is nu naar buiten...slik.... we kunnen haar niet binnen houden, ze gaat via het kattenluik, en daar gaan ze alle vijf door, dus kan de andere ook niet opsluiten hé, maar ik roep ze op tijd terug, dat ik haar toch zie hoor, en ze komt drinken en eten, maar de schrik zit er goed in hoor!

Verder heb ik dus terug soep en gebak gemaakt,
en ik was aan een kaart bezig voor de 3D challenge, maar ze is nog niet af helaas.

De ingrediënten voor de soep;..



vandaag is het een gewone groentensoep met vermicelli.



Dan de ingrediënten voor het dessert.....en dat is, chocoladetaart met peren,



het beslag gaat zo de oven in,



en nu is het afgekoeld en gaan we het eens proeven,



Groetjes,

24 opmerkingen:

Cards by Jol zei

wat fijn dat het beter gaat met Minty, ik begrijp dat je je zorgen maakt, maar inderdaad opsluiten is ook geen oplossing.
Je taart ziet er wel erg lekker uit zeg.

groetjes jolande

Ilonka zei

wat fijn om te lezen dat ze er door heen komt. Gelukkig maar. En verwen Minty straks maar lekker.
En jummie wa ziet het eten er allemaal lekker uit.

Groetjes Ilonka

Hetty zei

Wat fijn om te horen dat het beter met Minty gaat. En wat heb je weer allemaal lekker eten gemaakt

gr hetty

BepvS zei

Ohhh wat erg zeg dat mensen dat doen, gelukkig gaat het nu weer beterder met haar...
Gr, bep

Kristel zei

Gelukkig dat het weer wat bete gaat met de kat!
Lekker ziet dat er weer uit zeg!
Groeten Kristel

Mandy zei

Oh hun poor Minty, that is terrible, I really hope she fully recovers, she is beautiful.
Your food looks scrummy Jaimie, you always make me hungry lol
hugs Mandy xx

marika zei

al het eetbare ziet er erg lekker uit,maar het mooiste is toch het nieuws dat minty aan de betere hand is

groetjes,marika

Lori zei

Your cat cracks my up Jamie, and yummy yummy creations!

Linda zei

gelukkig dat ze het weer goed doet en je taart ziet er heerlijk uit
gr linda

Sandraatsjuh zei

poeh wat een geluk dat het beter gaat met Minty!!

Hmm die taart ziet er overheerlijk uit!!!! jij kan wel een blog er bij maken met die overheerlijke recepten van je!!!!

Fijne dag vandaag en sterkte met Minty

Gerda Hartman zei

Jaimie wat fijn dat het zo veel beter met poes gaat. Het is wel een vreemde plek om op te slapen! Het ziet er allemaal weer heerlijk uit. Ben heel benieuwd hoe die taart smaakte.

Elisa zei

Fijn dat het beter gaat met der, en de taart ziet er heerlijk uit :)

tiny zei

Wat fijn om te horen dat Minty weer terug is.
Ik hoop dat ze snel weer de oude is.Ja, een kat kan je niet binnen houden als ze dat niet gewent is.MMMMMMM dat toetje ziet er lekker uit!!
Maar ja..je weet het....de lijn!

groetjes tiny

stempelfreaks zei

Fijn dat het beter gaat met Minty. Hoop dat ze snel weer is opgeknapt.
Het toetje ziet er heerlijk uit.
Groetjes Astrid & Larissa

M@rjan zei

Gelukkig, ben erg blij voor jullie! Je zou toch graag willen weten wie dit gedaan heeft...kan ik me voorstellen.

Je keukenmaaksels zien er weer super uit!

Groetjes, Marjan

Thea zei

Hoi Jaimie,
Ik ben blij voor jullie dat het weer beter gaat met Minty (wat een mooie naam trouwens). En je taart ziet er ook weer heerlijk uit.
Fijn weekend!
Liefs
Thea

Anneke zei

Blij te horen dat alles terug goed gaat met je poes! Maar wie doet nu zoiets verschrikkelijk!
Alle geluk dat het vandaag beter gaat!!
Je chocoladetaart ziet er echt overheerlijk uit :) Ik ben momenteel nog met niets anders bezig! Morgen ga ik cupcakes maken maar voor de rest ben ik nog eventjes bezig met mijn kerstkaartjs :) haha

Groetjes Anneke

Tamara zei

Jaimie
wat fijn dat het beter gaat met Minty, wat zullen jullie opgelucht zijn zeg!!
Je heb ook weer heerlijke creaties gemaakt zie ik, ik zou het wel willen proeven :-)
fijn weekend
xx Tamara

Marianne zei

Fijn dat de poes weer beter is. De soep ziet er weer lekker uit, 't is die aan de ribben blijft plakken ;-). En ook de chocolade-perencake was vast om duimen en vingers van af te likken. Hélaas ben ik op dieet, dus voor mij is dat even een verboden vrucht ;-)

Marjolijn zei

Fijn dat het weer beter gaat met Minty!
En wat een lekkere dingen maak je toch altijd zeg, ze boffen maar daar bij jou in huis!

Groetjes Marjolijn

Aleida zei

Hopen dat het met een sisser afloopt! Je maaltijd ziet er weer goed uit, mijn dochter heeft net brownies gemaakt.

En mijn linkje staat er netjes bij, gezellige bovenbuurvrouw, aardige benedenbuurvrouw, dus dat komt helemaal goed. En om morgen weer wat te kletsen te hebben is de volgorde dan natuurlijk weer anders! hihi.
groetjes,

Riet zei

Wat fijn dat ze weer terug is Jaimie.Ze heeft een goed tehuis bij jullie.

Liefs Riet.

Annemarie en Merit zei

Fijn dat het weer goed gaat met Minty, ene ...wat een heerlijk taart.

gr annemarie en merit

regina zei

hoi

ik het verhaal van de vergifteging van minty niet mee gekregen maar ik ben erg blij dat het weer beter gaat!!

wie doet er nu zoiets verschrikkelijk!!

mijn laptop heeft af en toe wat kuren dus ik mis wel eens wat berichtjes zoals deze dus!!


en je hebt ook weer erggg lekker gekookt!!

gr regina