zaterdag 9 oktober 2010

Niet mijn dagje vandaag precies

Hallo allemaal,

het was niet mijn crea-dagje gelijk ik gehoopt had,

alles wat ik aanraakte lukte gewoon niet,

poppenslaapzakje...lukte niet, opzij gelegd,
3D knipvel...vastgehad, maar ook terug opzij gelegd,
Doosje proberen te maken..;alle lijnen en plakranden verkeerd, dus ook opzij ermee,
Pixels...eens naar gekeken en ook terug opzij gelegd,
kruissteek genomen...4 kruisjes gemaakt en ook opzij ermee.

Oh ja en meiden...Anneke (van anneke creaties), margo en tamara, ik geraak op jullie blog, kan het venster reacties openen, maar ik kan er dus niks inzetten, dat gaat gewoon niet, vind het echt wel niet leuk, maar ik kijk steeds naar jullie blog hoor!!!

Wat is er dan wel gelukt,

Verse soep, gele paprikasoep,



En een gebak met bananen (die ik had liggen, die op moesten, de appelen zijn voor morgen misschien),
de uitstraling van dat gebak is ook ver zoek hé, maar het is wel lekker hoor en dat is het belangrijkste hé, hihi.



Hopelijk is het dan morgen meer mijn crea-dagje hoor.

Groetjes,

11 opmerkingen:

Hetty zei

Nou gelukkig is niet alles mislukt want
je kan nog lekker eten maar wel jammer
van de andere dingen die je graag wou doen
misschien gaat het morgen beter

gr hetty

Sandraatsjuh zei

Haai jaimie,

Soms heb je van die dagen, dat je van alles wel graag wil maar je het niet voorelkaar krijgt! grrrr.....
Hopelijk is het dan vandaag jou dag!
gelukkig heb je wel kunnen eten.......... ziet er weer goed uit!

Freubel groetjes van mij (misschien helpt het hihi)

susie zei

Hé marieke hetgeen om op te eten was, da was nie mislukt hoor .. mmm !!

dikke kus , mama

Debby zei

hopelijk heb je vandaag je creativiteit terug gevonden. balen is dathé zo'n dagje waarop er niets uit je vingers komt, maar de soep en het gebak hebben zeker gesmaakt

grt Debby

Saskia zei

Ja je hebt wel eens zo'n dag toch. Dat alles mis gaat. Maar de taart ziet er prima uit. Zou wel een stukje willen proeven.
Fijne zondag nog.
Groetjes Saskia

marika zei

tja meisje,soms heb je van die dagen hé.Niks aan te doen.
Het bananengebak ziet er in ieder geval lekker uit,dus niet alles is mislukt

groetjes,marika

Kristel zei

Dat ziet er weer heerlijk uit Jaimie!
Groeten Kristel

Mandy zei

These look yummy Jaimie, I hope you have a more creative day
hugs Mandy xx

Marina zei

Oh, I know such days :O(.
But your soup and cake look so delicious. Now I'm hungry ;O).

Hugs,
Marina

Marjolijn zei

Nou die taart ziet er lekker uit hoor!
Ben niet zo dol op paprika hihi.
En ach iedereen heeft weleens zo'n dagje, morgen weer beter!

Groetjes Marjolijn

Margo zei

Hey meid,
misschien niet veel knutsels maar ik doe dat ook graag, koken!
Ik weet niet hoe het komt dat je niet op mijn blog kan, hopelijk lukt het snel terug :)
Groetjes
Margo