donderdag 28 oktober 2010

Ons kattin Minty is vergiftigd

Hallo allemaal,

vandaag totaal niks creatiefs van mijn kant hoor,
wij zijn net terug van onze dierenarts, ons kattin Minty (de gehele rosse van de foto gisteren) is blijkbaar vergiftigd
en heeft nu tegengif binnen,morgenavond moet ik terug laten weten hoe het met haar is.

Geen idee of ik deze foto van haar al eens had laten zien, maar vond dat het nu vandaag speciaal voor haar even mocht,
die is een hele tijd terug in ons vorige woonst eens getrokken, toen madam de melk van ons dochter eens wilde proeven :-)



Wij komen uit een buurt waar ze katten mishandelden, vermoorden,..; en nu is dat hier niet veel beter blijkbaar!!!
Ok als je zelf geen dieren wil houden, maar dan moet je het toch niet zo doen met andere hun dieren hé!!

Groetjes,

26 opmerkingen:

susie zei

Een schande ist !!! Ocharme ik zag het beestje vandaag waggelen en vallen en liggen en blijven liggen en toertjes draaien.
Hopelijk helpt hetgeen de dierenarts gegeven heeft hé meiske.
Afwachten tot morgen nu , iets anders kunnen we voorlopig nie doen hé.
'k Heb echt compassie me het bichke.

dikke knuffel

yvon zei

Jeetje, wat lopen er toch een rare mensen op deze aardbol rond. Als je dan niet van dieren houdt, prima, maar laat ze wel met rust. Als ik een hekel aan de buurman heb dan vergiftig ik die toch ook niet?? Heel veel sterkte en ik hoop dat ze zich gauw weer beter voelt.
Groetjes, Yvon

Thea zei

Hoi Jaimie,
Hier kan ik mij verschrikkelijk boos om maken!!!!
Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed komt.
Lieve groetjes
Thea

Tamara zei

Jeetje Jaimie
hier heb ik geen woorden voor, wat vreselijk!!
Ik wens je heel veel sterkte toe
en steek een kaarsje aan
xx Tamara

Elisa zei

wow, ik moet er niet aan denken er achter te komen dat je kat is vergiftigd, vreselijk. Hoprlijk gaat het gouw weer goed,
en hoe ziek ben je om katten te mishandelen, enz. Kan me niet voorstellen, maar dan ben ik uiteraard ook een dierenliefhebber...

Succes, en gouw beterschap met de kat

Ilonka zei

o getverdikkeme, wat een vreselijke mensen die dat doen. Kan het me niet voorstellen dat iemand zoiets doet. Maar ik hoop dat het allemaal goed komt. Ik ga voor jullie duimen.

groetjes Ilonka

Margreet zei

Lieve hemel, het houdt niet op de ellende met je diertjes!
De dader hoeft niet uit de buurt te komen hoor, een loslopende randdebiel (een ander woord heb ik er niet voor) uit de andere kant van de stad of naburig dorp of plaats kan ook, die ellende hebben wij ook meegemaakt en helaas hebben 34 honden en katten het niet gered, waaronder onze hond en kat. Ze hebben die kerel wel opgepakt (wij hondeneigenaren werden al weken bestookt/bedreigd door die man en konden we dus goed beschrijven) maar ja, de 'straf' is hier een lachertje, waarschijnlijk een bestraffend vingertje gehad van oom agent en we hebben er nooit meer wat van gehoord. Die vent hebben we ook nooit meer gezien.
Sterkte met Minty, een poot van onze Bobby en een kopje van Paco :-)

Hetty zei

Oh wat verschrikkelijk is dit ik snap die mensen gewoon niet meer die dit doen. ik hoop voor jullie dat alles goed komt

gr hetty

Cards by Jol zei

goh meis, watmoet Minty zich beroerd voelen, je moet toch wel gestoord zijn om zoiets te doen.
Heel veel sterkte en geef Minty maar een dikke knuf van mij.

Liefs Jolande

Patricia Garcia zei

How adorable!!

hugs,
Patricia

Annemarie en Merit zei

Wat een toestand die laatste tijd met jullie's dieren. ,het allerbeste en hopen dat ze zich snel beter voelt.

marika zei

tis toch nie waar zeker!ook dat nog.Ik hoop dat ze het haalt.Wij hebben ook naast zo'n kattenmoordenaar vermoord en daar verschillende katten door kwijtgeraakt.
Ik hoop met gans mijn hart dat Minty meer geluk heeft.
Sterkte en veel berterschap voor het bessie

groetjes,marika

Annemarie en Merit zei

Wat een toestand die laatste tijd met jullie's dieren. ,het allerbeste en hopen dat ze zich snel beter voelt.

Kristel zei

Och das toch vreselijk!! Ik heb zelf ook katten dus kan me de woede goed voorstellen!
Hoop dat het snel beter met haar gaat!
Groeten Kristel

Sandraatsjuh zei

Ohh WOEST wordt je er van... van die mensen die waarschijnlijk zelf niet van dieren houden, maar niet met hun kladden van andermans dieren af kunnen blijven!! Vreselijk ze hebben niet in de gaten wat voor waarde deze dieren hebben voor de eigenaar!!!! En als er dan wat is waar ze zich aan ergeren (bv poepen in de tuin) ga dan naar de eigenaar maar mishandel dan niet die kwetsbare dieren die geen weerwoord hebben!

Ik ben van mening dan er gewoon OVERAL ter wereld Dierenpolities moeten komen.. Net zo als je op TV op een bepaald kanaal altijd ziet!! Ik ga gelijk solliciteren als er hier in de buurt eentje komt!

Meis heel veel sterkte met Minty... geef haar een lieve knuffel!

Pierelantijntjes zei

Ooh wat is dat erg Jaimie. Wat een toestand toch met de diertjes bij jullie. Ik hoop van harte dat het tegengif goed zijn werk doet en wens jullie veel sterkte hoor.
Liefs Ester

Gerda Hartman zei

Oh Jaimie, wat verschrikkelijk. Mijn maag keert om als ik zoiets lees. Ik hoop van harte dat ze het redt. Sterkte, want het is ook niet niks om te weten dat je buren tot zoiets in staat zijn.

Kaatje zei

jeetje wat erg. Ik hoop dat ze er bovenop komt. Misschien de katten alleen in eigen tuin laten? Sterkte.

groetjes,
Annika

Marijke zei

Hallo Jaimie,
Wat vreselijk! Hopelijk komt ze er weer helemaal boven op. Een kat heeft zeven levens moet je maar denken. Heel veel sterkte.
Groetjes Marijke.

Marijke zei

Hallo Jaimie,
Wat vreselijk! Hopelijk komt ze er weer helemaal boven op. Een kat heeft zeven levens moet je maar denken. Heel veel sterkte.
Groetjes Marijke.

Marianne zei

allé jong, dat stopt daar precies niet bij jullie. Ik hoop dat jullie rosse erdoor komt hoor. hebben jullie een idee vanwaar de tegenkanting komt?

Sandraatsjuh zei

pssst
ik dacht even hoor hoe het nu met Minty is!

Groetjes Sandra

Aleida zei

Sterkte, ook voor je kinderen.
groetjes,

tiny zei

Oh wat gemeen zeg dieren vergiftigen!
De dieren kunnen er niks aan doen.
Ze zien het gevaar ook niet.
Ik begrijp mensen die dieren haten niet!
Houden die alleen van zichzelf soms?
Hoe gaat het nu met haar?( meisje toch?!)

Leuk dat je me bent gevolgd...hahah jij komt ook niet van mij af!
groetjes tiny

M@rjan zei

Nee toch!! Wat een intens gemene streek! Hoop dat jullie kat er bovenop komt, veel sterkte!

Groetjes, Marjan

Jolanda Cuper zei

Oooh wat een pech heb jij met je dieren! Echt erg! Heb zelf ook 2 poezen en ik voel de pijn. Vooral de pijn van de kinderen is vreselijk!
Sterkte Jolanda.