woensdag 20 oktober 2010

soep, dessert en mijn eekhoorn is klaar!

Hallo allemaal,

wauw drukke dag , of ben ik gewoon druk hihi, het zal dat laatste wel zijn zekers.
Tussen de strijk, was, koken, kinderen douchen....je kent het wel hé...ah ik hoor jullie allemaal in koor JA! roepen, LOL
Hebben we ons toch nog proberen te amuseren met leuke dingen.

Vanmorgen dus eerst weer de ingrediênten klaar gezet voor de soep, vandaag is het tomatensoep met balletjes,
op de foto zie je die dus niet staan , ze stonden nog frisjes in de ijskast te wachten :-)



En daarna een tasje soep proeven natuurlijk hé, en ze is goedgekeurd hoor :-)



Dan even naar de hobbyruimte , om verder te werken aan mijn eekhoord, want die wilde ik vandaag graag klaar hebben,
en tijdens het drogen enz, terug richting de keuken lopen,

Met deze ingrediënten,



ga ik .....muffins maken,



Kijk ze zijn klaar en laten nu een heerlijke geur na, terwijl ze staan af te koelen ,



En de kindjes hebben braaf hun soepje en avondeten opgegeten,
dus als beloning kwam mama met de muffins aan, ze vonden ze héél héél lekker.



En kijk, mijn eekhoorn heeft ook een plaatsje op de schouw gekregen, (mijn heksje staat ook met een theelichtje nog aan de andere kant), ik heb geprobeerd een zo goed mogelijke eikel in zijn pootjes te schilderen, maar ik en schilderen, hihi.
De kastanjes die de kindjes hebben gaan rapen liggen in zijn mandje, dat heb ik even van mijn mama geleend, lintje er om heen gedaan, strikjes proberen van te maken voor erop, en de eikels die ze geraapt hebben, liggen in het potje ernaast, dan nog een theelichtje erbij en we hebben ons een herfsthoekje binnen gemaakt sé, ik ben er wel blij mee, geeft sfeer in huis, zo een eekhoorn binnen hé LOL.



Lieve mensen, dank u om weer langs te komen, ik hoop dat jullie het weer gezellig vonden?!

groetjes,

25 opmerkingen:

patricia zei

hoi jamie
wat een leuke eekhoorn
groetjes patricia

Sandraatsjuh zei

Ohh Jaimie toch!

wat ben je weer heerlijk bezig geweest!!!! maar moest wel lachen om je Tasje soep!! ik heb nog nooit soep uit een tasje gegeten hihihihi daar heb ik de boodschappen etc in hahahahahahhah

Thea zei

Hoi bezig bijtje!!! Wat een geweldige eekhoorn heb je gemaakt, ziet er heel gezellig uit.
Groetjes
Thea

Bietje zei

Jammer dat ik de muffins niet kan ruiken. Alles wat uit de oven komt, ruikt altijd verschrikkelijk lekker. Behalve als iets té lang er in gestaan heeft natuurlijk.

Marianne Schut zei

Hai Jaimie, jee wat ben jij toch een duizendpoot zeg! Koken, schilderen, bakken, kinderen verzorgen! Het ziet er weer allemaal prachtig en lekker uit! Jammer dat er geen geurknop op mijn computer zit! haha! Groetjes Marianne

susie zei

De soep was dus weer zeer lekker meiske !! ( ben een soepmie hé )
En wauw je eekhoorn is mooi geworden.

Kusjes , mama

Anneke zei

Jij hebt toch altijd zo'n leuke idee'en :)
En altijd zo lekker verse soep enzo!! hmmm...
En je eekhoorn is zoo leuk geworden!!!
Groetjes Anneke

Saskia zei

Prachtige eekhoorn!!!!!! En bij jullie staat er blijkbaar altijd wat lekkers klaar! :)
Vandaag maakte ik een appel-crumble, met de hulp van dr Oetker! (supersnel klaar en nog supperlekker ook!)

Tot ziens!! :)

Saskia

Cheryl zei

You always post the best pictures of soup and other yummy goodies. You are making me hungry!

I love the squirrel. It looks great on the mantel.

Ageeth Holster zei

Wauw het ziet er allemaal weer super uit, ik krijg trek in de soep en je eekhoorn is erg leuk geworden. Gezellig hoor bij jullie.
Groetjes van Ageeth

Lia zei

Nou je hebt ons weer lekker gemaakt met je soep en muffins, je eekhoorn vind ik een toppertje.

groetjes Lia

Gerda Hartman zei

Het ziet er allemaal weer heerlijk uit en die eekhoorn is echt schattig geworden.

Cards by Jol zei

Je eekhoorn is goed gelukt, staat vast gezellig zo op de schouw.

groetjes jolande

Marianne zei

Wat ben je weer druk bezig geweest Jaimie, het is niet zo evident hé met twee kleine kinderen in huis.

Kaatje zei

wat een schattige eekhoorn! Heel gezellig zo'n hoekje.

groetjes,
Annika

M@rjan zei

Leuk hoor, je houdt jezelf wel lekker bezig zo te lezen! Leuk herfsthoekje met je mooie eekhoorn!

Groetjes, Marjan

Margreet zei

Wat lekker ziet dat er allemaal uit, daar zullen geen restjes van over gebleven zijn ;-)
De eekhoorn is echt super, schattig herfsttafereeltje zo!

Even je blog verder doorgelezen, heerlijk zo'n aparte hobbyruimte, ziet er erg gezellig uit! Leuk ook samen creatief te zijn met je moeder :-)
Ik sluit me aan bij je volgers.

groetjes van Margreet

Kristel zei

Dat ziet er allemaal weer geweldig lekker uit Jaimie!
Groeten Kristel

marika zei

oo,dat ziet er inderdaad heel erg gezelig uit.Ik vind hem erg leuk geworden,de eekhoorn.
En de soep en de muffins,tja,die zullen wel even lekker zijn geweest als ze eruit zien denk ik

groetjes,marika

Riet zei

Wat ben je toch druk in de weer Jaimie.
Je eekhoorn is schitterend geworden zeg.

Liefs Riet.

martina zei

Vandaag heb ik ook soep gemaakt, weer eens een nieuw probeersel.Kippe-groente-bonen soep.Hij is heel lekker geworden.Oooooh die muffins....zien er zo lekker uit.Maar ik ben aan het lijnen, dus evn niet!Ben wel mooi 6,5kg kwijt na 6 weken.
Ben druk met van alles, net als jij, kom maar eens een kijkje nemen.
groetjes tiny

Aleida zei

Leuke eekhoorn! Gezellig hoekje.
Eet smakelijk, ik ga zo ook koken.
groetjes,

Ingrid zei

Je muffins zien er overheerlijk uit mmm... 't is er weer voor!
Ook je eekhoorn is heel erg leuk geworden.

Groetjes, Ingrid

Saskia zei

Je cakejes zagen er goed uit. Die van mij waren het weekend helemaal scheef geworden. Ze waren naar de ventilator van de hete lucht oven getrokken, maar de smaak was prima.
Je Eekhoorn is leuk geworden.
Groetjes Saskia

CraftyC zei

Home made soup & cake yummy. I'm just waiting for the dinner to cook!
Clairex