donderdag 21 oktober 2010

Soep, snelle cake en twee herfstkaarten gemaakt!

Hallo allemaal,

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken om jullie reacties!!!! Ze zijn zo lief, dank u!!!

Graag wilde ik nog eens iets met mijn servetten maken, dus aan de slag gegaan, servet gekozen, delen die ik wilde gebruiken uitgeknipt, onderste lagen eraf gehaald en dan op licht (geen donkere achtergrond nemen dat gaat niet!) kleven, de eerste kaart was net klaar , als ook mijn wasmachine mij riep.... dus hop plicht roept hé!



Maar dan zag ik ook al dat het al bijna tijd was om door te gaan, want we hadden in de namiddag een afspraak....met wie...hihi, even geduld...vertel ik sebiet pas...

Tijd dringt....klokje tikt... dus snel de ingrediênten voor de soep klaar gezet....vandaag is het witloofsoep met smeltkaas



Kommetje proeven?;... is niet bitter hoor, wat je snel gaat denken met witloof erin hé.



En dan was het tijd voor onze afspraak....met wie, met wie?? ....met....Saskia!
Mijn mama, ik en saskia zijn even iets gaan drinken, het was heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!
(wat ik dringend met mijn vriendinnetje Marika ook nog eens moet hé..;hé Marika'tje!!!)

En...en..die lieve Saskia had toch wel een cadeau'tje bij voor ons zekers, oohh en wij hadden niks bij voor haar, foei foei hé,



Ah jullie zien niet wat het is , wacht zal het open maken dan, een gehaakte bloem om op te spelden,



Nogmaals dank u Saskia, het is heel mooi en ik weet al waar ik het op ga doen, oeps weer een idee bij sé,

Dan thuis gekomen, heb ik nog de ingrediênten voor het dessert genomen,



hier is het beslag voor een snelle chocoladecake... waarom snel?.... omdat het ééntje is voor in de micro ipv de oven.



Voila sé, onze snelle cake, die enkel wel snel uitdroogt als je het via de micro bakt, maar het is lekkere hoor;



En daarna heb ik nog snel tussen al de andere verplichte dingen, de herfstkaarten gaan afmaken, en ik heb ze nu in het midden van de schouw staan,



dat was weer een dagje bij de creamiekes hé, hihi,

Groetjes,

16 opmerkingen:

Thea zei

Dat was weer een dag bij creamieke!!!!! Meid waar haal je de tijd vandaan, ik bewonder dit echt in jou hoor!
Prachtige kaarten trouwens, heel mooi!
Liefs
Thea

stempelfreaks zei

Wat een prachtige kaarten. Jij bent echt super creatief en een lekkere keukenprinses. Het ziet er allemaal heerlijk uit.
Groetjes Astrid & Larissa

Mandy zei

Gorgeous cards Jaimie, such pretty warm colours.
You are such a busy bee, your soup looks delicious
hugs Mandy xx

Hetty zei

Zo wat ziet alles er weer super mooi, gaaf, leuk en lekker uit

gr hetty

patricia zei

hoi jamie
wat een geplan om alles rond te krijgen
groetjes patricia

susie zei

de soep was weer heerlijk ! Ik val in herhaling hé :)

Je kaartjes zijn weer knap gemaakt en zo nu staan ze daar gezellig op de schouw te pronken, in 't echt is het natuurlijk weer vele mooier !!

knuffel , mama

Margo zei

Wat tof Jaimie !!!
Leuke kaarten hoor!
PS ik heb wat op mijn blog voor je !!!
Groetjes
Margo

Bietje zei

Ik ben dol op de kleuren van de herfst. Die kaarten van jou zijn dus helemaal mijn smaak. Ik volg je blog al een tijdje en zie je almaar kaarten maken. Verstuur je ze ook?? Want ju zult intussen wel een hele doos vol hebben.

M@rjan zei

Supermooie kaartje heb je gemaakt! Jij bent zo te lzen wel een echte keukenprinses, zeg! Die soep ziet er goed uit, net als je dessert!

Groetjes, Marjan

Margreet zei

Snelle cake, snel dit snel dat hahaha mens ik word helemaal hyper van jou LOL waar haal je de tijd en energie vandaan!
De kaarten zien er echt leuk en mooi uit, de taart en soep lijken me heerlijk smaken. Groeien jullie daar niet dicht? ;-))

miriam zei

Mooie kaarten en lekkers heb je gemaakt

Er staat zometeen een verrassing op mijn blog voor je

gr miriam

Linda zei

Leuke kaartjes heb je weer gemaakt en dat soepie ziet er lekker uit. Ik schaam me een beetje ik was nog steeds geen volger bij je maar dat heb ik nu goed gemaakt hihi, dus je hebt er weer een fan bij.
gr linda

Aleida zei

Mooie kaarten! Gezellig dagje!
groetjes,

Gerda Hartman zei

Wat leuk allemaal weer (en lekker).

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Jaimie,en zoals tyd heb je het weer heel druk gehad.

Liefs Riet.

Jolanda Cuper zei

Mooie kaarten! Geniet van je cake! Zioet er heerlijk uit! Of is ie al op HiHiHi!
Groetjes Jolanda.