zaterdag 2 oktober 2010

Verjaardagsdoosje!

Hallo allemaal,

Ik heb nog steeds bezoek hoor, maar ik heb net het doosje afgegeven aan de jarige, mijn oudste broer en zijn bijnaam van ons is 'The King", (niet gelijk den Elvis hoor,hihi), maar gelijk een leeuw, de koning van de dieren is zeg maar.

Dus ik vond dit doosje wel passen bij hem.En geef toe de leeuw heeft een aaibaarheidsfactor 10+ hé,mijn broer ook, LOL
Het patroon van het doosje is uit het boek van Kitty, en ik heb het zonder scor-pal gedaan , want die bezit ik niet.





Nu snel terug bij mijn beozek gaan zitten!

Oh ja kijken jullie aub ook nog naar mijn vorige post om Christa mee te helpen aan kaartjes aub?!

Groetjes,

12 opmerkingen:

Kristel zei

Woww dat is een schitterend doosje Jaimie!! Werkelijk prachtig!
Groeten Kristel

Thea zei

Hoi Jaimie,
Leuk doosje, gefeliciteerd met je broer!
Doeiiii
Thea

nicolet zei

Een prachtig doosje jaimy!!
Groetjes nicolet

Cards by Jol zei

je doosje ziet er mooi uit.

groetjes jolande

Hetty zei

Wat een mooi doosje heb je voor je
]e broer gemaakt

gr hetty

Gerda Hartman zei

Ik moest even bij je bijlezen. Allereerst wat fijn dat je schoonpapa weer thuis is. En ach, wat zielig van het konijntje. Vooral voor kindertjes treft dat heel hard. Mooi doosje voor je broer, gefeliciteerd met hem. Zo kan in korte tijd vreugde en verdriet hand in hand gaan.

Kaatje zei

heel leuk gedaan! Daar is ie vast blij mee!

groetjes,
Annika

Angela zei

Oh how sweet Jaimie! That is a beautiful box! hugs, Angela

marika zei

superleuk,dat doosje.En ook een heel moi stempeltje he.Maarre,ik ben eigenlijk ook best wel nieuwsgierig naar de inhoud ervan hoor,hihi

groetjes marika

Riet zei

Wat een prachtig doosje heb je gemaakt Jaimie.

Liefs Riet.

Mandy zei

Jamie this is gorgeous hun, love the little Lion
hugs Mandy xx

Carla zei

Wat een leuk doosje heb je gemaakt Jaimie!

Groetjes Carla