zaterdag 2 oktober 2010

Waarom toch?!

Hallo allemaal,

Gisterenavond even geen post gezien van mij hé, dat komt omdat we gisterenochtend de ontdekking deden dat één van onze vier konijnen dood lag, het was ons dochter haar konijn, Pluisje, een lief zot hangoortje dat we al 4j hadden.

De kindjes zijn heel de dag verdietig geweest, ons dochter zei dat ik Pluisje moest laten liggen, dat papa haar wel ging oppakkken, mee naar de dierenarts ging gaan , dan ging de dierenarts iets zeggen tegen papa en dan kwam papa met Pluisje terug naar huis!
Mijn moederhart brak ter plekke, ik zou het zo gewillen hebben, dat het zo kon, wat zou het mooi zijn hé, maar helaas moest ik haar teleurstellen hé, ocharme ons dochter had op school ook nog goed geweend, En onze zoon heeft zich heel de dag ingehouden, maar de tranen stonden wel in zijn ogen, en 's avonds konden ze moeilijk inslapen omdat ze erop dachten.

En vandaag gaan we een grafje maken , uit respect ligt Pluisje al onder het zand hoor, maar enkel het grafje wilde de kindjes graag vandaag zelf doen,

Ik en mijn mama zijn daarna wel naar deze winkel geweest,



we hadden dit blaadje gekregen op de hobbybeurs en was de eerste keer dat de zelf in deze winkel kwamen,
we kregen lekkere pompoenoep bij binnenkomen.

Ik ben met dit naar buiten gekomen,



Ik ben blij met mijn aankopen, maar ergens hoopte ik een goed gevoel te kopen, maar dat is toch niet hé!

Vanavond laat ik terug wat creaties zien hoor, maar ja het leven is niet altijd elke dag plezant hé en zo was het gisteren even een dagje, dat het wellekes was allemaal.

Groetjes,

15 opmerkingen:

Sandraatsjuh zei

ach nee toch wat sneu zeg!

Kinderen kunnen zo verdrietig zijn, en met allerlei mogelijke manieren kunnen ze pluisje wel redden! arme schatten... maar dat ze verdrietig zijn is een goed teken, dan zijn het echte dierenvriendjes en vriendinnetjes!
Sterkte meis....

LEuke aankopen heb je gedaan! ik wacht het met smacht af wat je er van gemaakt hebt!

Ps er staat iets voor jou op mijn blog! kijk maar eens!

Groetjes Sandra

Debby zei

agossie wat vervelend
altidj een verdrietig moment als een huisdier overlijd. sterkte vandaag ook voor de kids

Je hebt leuke dingen gekocht in de winkel
veel plezier ermee
en hopelijk toch een fijn weekend

groetjes Debby

hennie zei

Lieve Jaimie wat een verdriet!
Sterkte met alle moeilijke dingen en geniet maar van het fijne.
Het hoort allebei bij het leven.
Groetjes hennie.

regina zei

hoi

ochhh wat verdrietig,ja dat is altijd een drama met de kinderen!
ik weet er alles van de tuin van opa is een kerkhof van alle beestjes die mijn dochters hebben gehad!

heel veel sterkte vandaag met de kids!!

je hebt ergg leuke dingen gekocht in de winkel
heel veel plezier ermee!!

gr regina

Hetty zei

Ohhh wat zielig ik kan me voorstellen dat ze verdrietig zijn dus heel veel sterkte vandaag. Maar je hebt wel hele mooie spulletjes gekocht

gr hetty

Arina zei

wat vervelend voor jullie van het konijn... het is nooit mooi als dit gebeurt.
sterkte
en wat een mooie spullen heb je gekocht...
gr arina

Cards by Jol zei

ja dan breekt je moederhart, hier in de tuin liggen ook 2 hamsters bgraven en zelf ons hondje Bennie, op een mooi plekje, dicht bij ons.
Sterkte met de kindjes.

Groetjes Jolande

nicolet zei

Ooh wat sneu voor de kinderen zeg!!
Groetjes Nicolet

Thea zei

Hoi Jaimie,
Geef de kindjes maar een dikke knuffel! Kan me hun verdriet heel goed voorstellen.
Lieve groetjes
Thea

(Ik zie dat je paperpads van Basic Grey hebt gekocht, mooi!!)

miriam zei

Het is nooit leuk als een huisdier overlijdt ,en voor kinderen al helemaal niet want meestal snappen ze het nog niet zo goed.Heel veel sterkte en geef ze maar een dikke knuffel van me,

leuke spulletjes heb je gekocht veel plezier ermee

liefs miriam

Jolanda Cuper zei

Aagh wat sneu! We zijn hier ook altijd in rouwstemming als een diertje van ons overlijd! We maken er ook altijd iets moois van om een goede herinnering te houden!
Sterkte Jolanda.

Ilse zei

Hey Jamie
Wat rot van pluisje. daar heb ik hier ook schrik voor dat het ooit eens gaat gebeuren. was pluisje ziek of is het echt onverwachts gekomen ? Geef je dochter een dikke knuffel van Tibo !

Anneke zei

OOh wat erg!
Dat is helemaal niet leuk he,
en zeker niet voor de kindjes!!
Sterkte! En spijtig dat je geen goed gevoel kan kopen he, maar eens dat je met je spulletjes aan de slag gaat zal je toch wel een beetje opknappen hoop ik :)
Groetjes Anneke

Marianne zei

Wat jammer van het konijn Jamie. Idd een goed gevoel kan je niet kopen, maar toch veel plezier met de nieuwe spulletjes.

Pierelantijntjes zei

Aach wat zielig toch. Nee, meestal kan je verdriet niet weg kopen, maar toch heb je mooie spulletjes gekocht hoor.
Groetjes van Ester